بازرگانی تیدا
خانه / چای سنتی / خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال با قیمت عالی و رقابتی در حال انجام می باشد. با خرید اینترنتی چای انواع چای سیاه و سبز با قیمت کیلویی ارزان تر عرضه می گردد. برترین و بهترین چای اصیل ایرانی را همراه با نمایندگی چای شمال در سراسر ایران دریافت نمایید.

خرید انواع چای

چگونگی تولید انواع چای در ایران

چای سیاه و چای سبز در ایران از مهم ترین نوشیدنی ها پس از آب بوده که هر دو از یک گیاه ی عملیات متفاوت از هم تولید می شوند. شیوه تولید استاندارد و ارتدوکس بوده و لذا کیفیت خوب و بالایی را می توان در این نمونه چای ها شاهد بود. برگ های سبز چای پس از طی فرآیند خاص در کارخانه در نهایت درجه بندی شده و با نام خاصی شناخته و این نام ویژگی و ارزش قیمت چای را تا حدودی از نامش مشخص و معین می نماید. چای سفید نیز از همین گیاه چای اما در حجم بسیار ناچیز و تنها صادراتی تولید شده و قیمت بسیار بالایی را دارا می باشد.

خرید انواع چای

انواع چای شمال قابل عرضه در این مرکز

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای ساچمه ای
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای دستی
  • چای صادراتی
  • بهترین برند چای
  • چای تی بگ

خرید انواع چای

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال

برای خرید چای در بازار حتما باد فردی کاربلد و متبحر باشید تا بتوانید چای خوب و درجه یک و طبیعی را خریداری کنید. فروشگاه چای شمال با دستچین نمودن اعلاترین نمونه چای در گیلان و شهر لاهیجان خرید انواع چای را برای خریداران عمده و کیلویی به راحتی امکان پذیر نموده و متقاضیان می توانند بدون دغدغه حجم های مورد درخواست را از حداقل ۲ کیلو جزیی و ۳۰ کیلو عمده را بدون محدودیت تنوع ثبت و سفارش نمایند ضمن اینکه تمامی قیمت ها درب کارخانه های و تمامی چای ها تضمینی از بهترین تولیدات برداشت چای بهاره، تابستانه و پاییزه می باشند.

فروش عمده انواع چای ایرانی

چای از اقلام خاصی است که روزانه حجم بالایی از آن در دنیا مبادل و سلایق مختلف را شامل و می توان تنوع کیفیت را در این خانواده بالا و در نتیجه بازار خوب و پردرآمدی را در این حرفه شاهد بود. خریداران عمده همواره درصد تامین چای ترجیحا از مقصد کشت و قیمت های ارزان تر می باشند لذا چای فله در کشور ما مشتریان بالا و درخواست کنندگان بسیاری دارد. فروش عمده انواع چای و امکان خرید انواع چای از طریق این مجموعه امکان پذیر و جهت ثبت سفارش می توانید از هم اکنون اقدام نمایید.

خرید انواع چای

عرضه انواع چای سیاه و چای سبز با قیمت عالی و ارزان

با توجه به مصرف بالای دو چای سیاه و چای سبز لذا این نمونه ها با قیمت های ارزان و خوبی در دسترس قرار داشته اما مناسب ترین قیمت را می توان از نقاط چایخیز در گییلان در اختیار داشت. در این نواحی مراکز فعال بسیاری به کار تولید و فروش چای مشغول بوده و همواره راه های دسترسی خوبی را برای خریداران فراهم نموده اند. عرضه انواع چای سیاه و چای سبز با قیمت عالی و ارزان و کاملا اصل از برداشت چای بهاره، تابستانه و پاییزه را فراهم و خرید انواع چای سنتی و طبیعی را می توان در هر نقطه بدون هیچ کم و کاستی با اطمینان انجام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سنتی بهاره

خرید و قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان

چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان یکی از بهترین انواع چای موجود در بازار است …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام