بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / فروش چای بهاره لاهیجان

فروش چای بهاره لاهیجان

فروش چای بهاره لاهیجان در تهران و سایر شهر های ایران از طریق فروشگاه اینترنتی چای شمال انجام می گردد. خرید بهترین انواع چای سبز و سیاه ائم از چای سرگل، ممتاز، قلم و… را با مناسب ترین قیمت بازار با ما تجربه نمایید. بازرگانی تیدا معتبرترین نمایندگی پخش چای گیلان شناخته شده می باشد.

فروش چای بهاره

چای بهاره لاهیجان

بهار یکی از فصل های پرتکاپو در نواحی چایخیز به جهت برداشت برگ سبز و فعالیت کارخانه های چایسازی به جهت تولید چای مرغوب می باشد. برگ های سبز چای و چای حاصل از آن در هر فصلی که برداشت شوند لقب همان فصل را دارا خواهند بود همچون چای سرگل بهاره، چای ممتاز تابستانه، چای قلم پاییزه. چای بهاره لاهیجان کیفیت عالی و خلوص بالایی داشته و زمان برداشتش اردیبهشت هر سال می باشد.

  • تلخی
  • گسی به دلیل طبیعی بودن
  • رایحه بالا
  • رنگ دهی خوب و عالی
  • مدت دمکشیدن متوسط (۱۰ الی ۱۵ دقیقه)
  • از بهترین برگ ها حاصل شده
  • جزء چای های وزین هستند
  • ارزش قیمتی بالاتری نسبت به دیگر برداشت ها دارند

فروش عمده چای بهاره

یکی از چای هایی که فروش عمده آن تقاضای بسیاری را دارا است چای بهاره است. تمامی متقاضیان و فروشندگان چای در سراسر کشور جهت تکمیل سبد خرید و تامین بهترین انواع چای فله خالص می توانند سفارشات خود را ثبت و فروش چای بهاره لاهیجان را به صورت عمده از معتبرترین مرکز خرید چای شمال تجربه و سودآوری خوب و قیمت های مناسبی را دریافت نمایند.

فروش چای بهاره

نمایندگی فروش چای بهاره لاهیجان

برای خرید چای حتما مراکز متعددی را در سطح شهر یا کشور فعالیت داشته و همواره درصدد رفع نیاز مشتریان با توجه به بازار و شناخت ذائقه آن ها در حال انجام است. نمایندگی فروش چای بهاره لاهیجان در هر زمان از طریق فروشگاه آنلاین محصولات خود را عرضه و این امکان را به خریداران داده تا تنوع بهتر و کیفیت های متنوعی از چای اصیل ایرانی را انتخاب و خریداری کنند در اینصورت خریداران با استفاده از مزیت های فراهم شده خواهند توانست خرید عمده و جزیی خود را به شکل بهتر و راحت تری انجام و چای سنتی و طبیعی فاقد اسانس را بی دغدغه در محل مورد توافق دریافت کنند.

خرید اینترنتی چای بهاره لاهیجان

روش های سنتی و اینترنتی دو راه در پیش روی هم که هر خیرداری با توجه به نوع امکانات می تواند با آن شیوه سفارشات خود را تامین کند. با توجه به امکان تولید چای در استان گیلان و در بخش هایی از استان مازندران لذا خرید اینترنتی چای فرصت بهتری را فراهم نموده تا بتوان چای اصل و خالص را بدون اسانس و افزودنی و در سلامت کامل در اختیار داشت چرا که چای شمال دارای استاندارد لازمه و چای لاهیجان سرآمد تولیدات چای در کشور ما برشمرده می شود.

فروش چای بهاره

خرید چای سبز بهاره لاهیجان

اگر چه تقاضای خرید چای سیاه بالاتر از چای سبز است اما چای سبز نیز در تقاضای دوم خرید و با توجه به حفظ سلامتی همواره مورد توجه خریداران قرار دارد. این چای همانند چای سنتی سیاه در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت شده که نوع بهاره آن مرغوب تر و روشن تر و سایر برداشت ها به سوی پاییز رنگ تیره تری خواهند داشت. شرکت های بسته بندی، تجار، عمده فروشان و مغازه ها و مصرف کنندگان خانگی از جمله متقاضیان خرید چای سبز برشمرده شده و فروش چای بهاره سرگل سبز لاهیجان به عنوان یک چای وزین و مرغوب مورد تقاضای بالا و در نتیجه امکان ثبت سفارشات انواع رده بندی چای در این مجموعه امکان پذیر می باشد.

فروش چای بهاره

قیمت چای بهاره لاهیجان

با توجه به فعالیت مجموعه های مختلف و تنوع کیفیتی چای لذا قیمت های مختلفی از چای از سوی مراکز چایسازی در هر منطقه ارائه می گردد. امکان مقایسه چای حتی از دو کارخانه با توجه به استفاده از نوع برگ ها و استاندارد درجه بندی متمایز بوده و خریداران می توانند با همکاری از سوی مرکز فروش چای در نقاط چایخیز به قیمت مطلوب دست یافته و چای خالص و بدون هیچ ماده افزودنی را دریافت کنند. برای دریافت قیمت روز هر کیلو چای ائم از فروش چای بهاره می توانید از طریق کاشناسان واحد فروش اقدام به استعلام و دریافت قیمت روز نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای بهاره

فروش چای بهاره گیلان درجه یک

فروش چای بهاره گیلان درجه یک به قیمت کارخانه به صورت اینترنتی آغاز شد؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام