بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه و دست اول را می توان از سوی مرجع مقایل انجام نمود. آیا می دانید خرید اینترنتی چای فله و بسته بندی اعلا ایرانی لاهیجان در هر زمان میسر می باشد؟ فروش چای درجه یک بهاره اصیل و قیمت گرانترین چای تولید داخل را ارزان تر از این مرکز دریافت نمایید.

چای ایرانی

تاریخچه چای در ایران

کشت چای در ایران توسط زحمات فراوان ژنرال کنسول ایران در هند با نام محمد میرزا کاشف السلطنه انجام و این آزمون در منطقه لاهیجان با موفقیت انجام و سپس به دیگر شهر های همجوار آن بسط و گسترش یافت. هم اکنون آرامگاه وی در شهر لاهیجان قرار داشته و به عنوان موزه چای ایران بهره برداری می گردد. لذا کشت چای ریشه در ایران نداشته اما قدمت کاشت آن به یک قرن و اندی پیش باز می گردد. چای در ایران با توجه به کشت در بهترین نقطه آب و هوایی نیازمند هیچ شمپاشی و مواد شیمایی نبوده و کاملا ارگانیک و خالص می باشد.

انواع چای ایرانی

  1. چای سیاه
  2. چای سبز
  3. چای سفید
  4. چای دستی سیاه

خواص چای ایرانی

  • افزایش دهنده تمرکز و هوشیاری
  • ضد درد
  • ضد ویروس
  • پیشگیری از آلزایمر
  • پیشگیری از پیشرفت سرطان
  • دفع سموم
  • ضد تبخال
  • مناسب برای چشم درد
  • کاهش کلسترول
  • ممانعت از غلظت خون و رفع خطر ابتلا به سکته
  • آرامبخش

چای ایرانی

بهترین چای ایرانی

برگ های سبز چای در ۳ فصل بهار و تابستان و پاییز در ایران و در چین های متعدد امکان پرداشت دارند. چون گیاه در زمستان استراحت می نماید لذا برداشت برگ ها در بهار با کیفیت بالاتر و در نتیجه چای بهتری را می توان انتظار داشت. چای سرگل بهاره که از اولین برداشت حاصل می شود و امکان تولیدش در سایر فصول وجود ندارد از بهترین انواع چای ایران نام دارد که لازم است بدانید سطح رایحه بالاتری را نسبت به دیگر چای ها و ارزش قیمتی بیشتری را دارا می باشد.

تفاوت چای ایرانی با خارجی

تهیه چای در ایران به شیوه سنتی یا ارتدوکس رایج است و حال آنکه نمونه های چای خارجی به روش سی تی سی تولید می شوند. از لحاظ طعم و رنگ و رایحه در نمونه های چای سنتی ایرانی از هیچ ماده افزودنی و شیمایی استفاده نمی گردد و ۱۰۰% چای ها خالص می باشند و حال آنکه در بسیاری از نمونه های چای خارجی فرآوری حذف تلخی و گسی با افزودن رنگ و اسانس انجام و مصرف مداوم این نمونه های میتواند زیان های بسیاری را برای بدن به همراه داشته باشد هر چند که این نمونه های حاوی رنگ و اسانس دارای قیمت بالاتری در بازار چای می باشند. مدت زمان دم کشیدن چای های خارجی سریع و با عنوان زود دم می باشند حال آنکه چای طبیعی ایران نیازمند دم کشیدن و تحت هیچ شرایطی سریع آماده نمی گردد.

دم کردن چای ایرانی

  1. انتخاب و خرید چای خوب
  2. جوش آوردن چای در سماور یا کتری
  3. نیازمند یک قوری چینی برای داشتن نتیجه مطلوب
  4. استفاده از یک قاشق چای به ازای هر نفر
  5. ریختن آب در قوری تا سطح چای موجود در قوری
  6. کم نمودن شعله گاز و قرار دادن قوری بر روی کتری یا سماور
  7. استفاده از یک پارچه نخی دمکنی بر روی قوری
  8. انتظار برای دم کشیدن چای به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه
  9. ریختن کمی از چای در فنجان و مابقی آبجوش و آماده شدن چای

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

درجه یک ترین انواع چای در کارخانه های چایسازی شمال ایران در حال تولید بوده و فرصت خوبی برای خرید به دلیل دسترسی همیشگی به چای تازه برای متقاضیان عمده و خرده چای وجود دارد که کیفیت بالاتر و قیمت های ارزان تری را تجربه نمایند. کیفیت نمونه ها در چای اصیل ایرانی بسیار بالا و می توان درجه بندی های بسیار خوب و مرغوبی را در این تولیدات شاهد بود همچون چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم لیزری و… . چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر را می توان از سوی مجموعه چای ارگانیک ایران از لاهیجان و از بهترین باغات چای لاهیجان تجربه و در هر زمان کمترین نوسان را بر روی قیمت ها شاهد بود.

چای ایرانی

بازار چای سیاه و چای سبز ایرانی

چای سیاه و چای سبز توسط کارخانه های چایسازی با همان برگ سبز چای اما طی مراحل حذف یا استفاده از اکسیداسیون انجام می گردد. بازار تقاضای خرید بالاتر شمال چای سنتی سیاه بوده و چای سبز در رده دوم تقاضا با خواص بسیار بالاتر قرار دارد. تولیدات چای در ایران بیشتر در گیلان و بخشی از این تولیدات به صادرات چای علاوه بر عرضه در بازار داخلی دارد. انواع چای به صورت فله و بسته بندی از بهترین برند ها در حال عرضه و خریداران با هر سطح توقع و سلیقه ای این امکان را دارند تا چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر را بدون نگرانی از هر چا و در هر زمان انجام نمایند.

قیمت بهترین و گرانترین چای ایرانی

همان طور که گفته شد ارزش قیمتی چای تولید داخلی با توجه به سلامت و کیفیت بالا بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی بوده و بیشترین نوسان در چای را می توان با آغاز برداشت برگ سبز چای در چین اول سال جدید شاهد بود. قیمت بهترین و گرانترین چای ایران تعلق به چای لوکس سفید داشته که تنها جنبه صادراتی داشته اما از میان چای های مورد تقاضای بازار چای محلی دستی ارزش قیمتی بالا و در نمونه های کارخانه ای چای ساچمه ای و چای سرگل در رده بالا کیفی و قیمتی قرار دارند.

چای ایرانی

قیمت کیلویی انواع چای ایرانی فله

قیمت کیلویی چای در بازار بسته به نوع چای، منطقه، فصل برداشت، میزان دست به دست شدن و عوامل مختلف دیگر ارائه می گردد. انواع چای فله سطح تقاضای بالایی را داشته و عرضه و فروش این نمونه ها از نواحی چایخیز سبب شده تا دسترسی همیشگی به چای تازه بدون واسطه وجود و قیمت های ارزان تری را در اختیار داشت لذا می توان حجم سفارش بیشتر و افزایش سود دهی را در این حوزه مشاهده نمود. برای دریافت قیمت کیلویی چای فله در درجه بندی های مختلف و دریافت موجودی می توان با مراکز فروش چای لاهیجان در ارتباط و مناسب ترین قیمت های ویژه و روز چای را دریافت نمود.

خرید چای ایرانی اعلای لاهیجان

قدمت تولید چای در ایران به شهر لاهیجان باز می گردد لذا تجربه در زمینه برداشت و انتخاب بهترین برگ ها و تولید تخصصی و حرفه ای چای را می توان در این ناحیه شاهد بود و چای های خوش رنگ و خوش طعم و خوش رایحه را می توان در این شهر جستجو نمود. هر چه برگ های انتخابی برای برداشت از برگ های جوان تر و غنچه های بالایی باشد قطعا چای مرغوب تری را در اختیار خواهید داشت که این عمل در نواحی چایخیز طی سال ها تجربه در حال انجام شرایط عالی خرید چای ایرانی اعلای لاهیجان برای خریداران در سطح کشور فراهم شده است.

چای ایرانی

فروش بهترین چای ایرانی بسته بندی

بسته بندی چای نیز یکی از اصول بهداشتنی و بدور از آلودگی بوده که برای بسیاری مورد درخواست می باشد. کارخانه های چایسازی چای های فله را یا به همان صورت به بازار عرضه و یا اگر برند ثبت شده ای داشته چای ها را بسته بندی نموده و یا به شرکت های بسته بندی در دیگر شهر ها ارائه تا با نام خاص و ثبت شده وارد بازار گردند. برند های معتبری در ایران در حال فعالیت هستند که از عمده ترین برند های نام آشنا و بسته بندی چای ایران می توان به :

  • چای رفاه
  • چای تیما
  • چای غنچه اصیل
  • نوشینه
  • نادری
  • نوشین
  • بهارپسند
  • نوشینه و… اشاره نمود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام