بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت از طریق سایت اینترنتی چای شمال در حال انجام می باشد. برای دریافت خواص بهتر و خرید چای سبز اصل و درجه یک حتما با مراکز تخصصی در این زمینه اقدام نمایید. برای استعلام قیمت چای سبز کیلویی و عمده در کنار چای سیاه سنتی با کیفیت تضمینی در هر زمان می توانید این مجموعه را به یاد بسپارید.

آیا از مصرف کنندگان چای سبز هستید؟ تفاوت چای سبز و سیاه چیست؟ بهترین چای سبز کدام است؟ چای سبز اصل را از کجا بخریم؟ چای سبز ایرانی بهتره با خارجی ؟

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی

این چای در اثر حذف مرحله تخمیر یا اکسیداسیون در برگ سبز چای در کارخانه حاصل می شود و با توجه به حفظ رنگ سبز برگ چای دارای خاصیت بیشتری نسبت به چای سیاه می باشد. قابلیت تولید این چای در ایران در ۳ فصل بهار و تابستان و پاییز انجام و از نظر طعمی می توان به حالت علفی آن اشاره و رنگ دم شده این چای زرد متمایل به سبز می باشد. نوع برگ های برداشت شده از برگ های بالایی یا پایین تر گیاه چای در کیفیت نهایی و درجه بندی این چای بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دسته بندی انواع چای سبز ایرانی

  • چای سرگل سبز
  • چای ممتاز سبز
  • چای شکسته سبز
  • چای قلم سبز
  • چای باروتی سبز
  • چای خاکه سبز

تفاوت چای سبز و سیاه

شاید بسیاری از شما این ذهنیت را داشته باشید که چای سیاه و چای سبز از گیاه های مجزا تهیه می شوند اما خیر، چای سیاه و چای سبز هر دو در منشاء از یک گیاه با نام گیاه چای و برگ های سبز آن تهیه می شوند. اما پس از تخویل برگ ها به کارخانه سرنوشت نهایی آن ها رقم می خورد. در چای سیاه مرحله اکسیداسیون نقش مهمی را در رنگ و طعم و عطر آن دارا می باشد و در نمونه چای های سبز این مرحله حذف و برگ ها پس از مالش مستقیم در دیگ های بزرگ و یا با بخار آب خشک و در نتیجه رنگ خود را حفظ و از نظر طعم متفاوت می باشند و خاصیت ضد سرطانی بالاتری و در حفظ تناسب اندام و لاغری نقش موثری دارد.

چای سبز ایرانی

بهترین برند چای سبز ایرانی

در کشور ما ایران با توجه به تغییرات فصولی مختلف و حساسیت گیاه چای لذا از لحظ فصلی نیز شاهد کیفیت های متفاوتی از چای ها می باشیم. نمونه های چای برداشت شده از چین اول چای در بهار نمی توان با این کیفیت در دیگر برداشت ها دید، لذا چای سرچین از چین اول با نام چای سرگل از بهترین نمونه ها است که تنها از این فصل حاصل و در دیگر برداشت ها نمونه های آن را نخواهیم داشت. بهترین برند چای سبز ایرانی از سوی مراکز فروش چای شمال در گیلان به شکل مستقیم در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت.

چای سبز ایرانی بهتره یا خارجی؟

درست است که چای منشاء در کشور ما نداشته اما طی سال ها تجربه کشت و تولید این محصول لذا کیفیت های بالایی از آن را در کشور شاهد می باشیم. کشت و تولید چای در ایران در گیلان و مازندران و بدون نیاز به هیچ گونه سموم و رنگ و اسانس و در بهترین شرایط نرمال جوی انجام لذا تمامی تولیدات کاملا خالص و ارگانیک بوده و برای مصرف از بهترین گزینه ها هستند حال آنکه انواع چای وارداتی به صورت قاچاق و کیفیت پایین و یا ماها پشت درب گمرک مانده وارد بازار کشور و اطلاعات کاملی از نوع چای های موجود وجود ندارد لذا خرید انواع چای سنتی ایرانی یکی از پیشنهادات عالی برای هر خانوار ایرانی می باشد.

چای سبز ایرانی

خواص چای سبز ایرانی

  • دارای سطح آنتی اکسیدان بالا
  • ضد خواب آلودگی
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • ضد زوال عقل
  • کاهش دهنده کلسترول
  • ضد تبخال
  • ضد تب
  • دفع کننده سموم
  • مراقبت از معده
  • کاهش فشار خون
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن و کاهش وزن
  • استحکام دهنده استخوان ها
  • مراقبت از پوست
  • افزایش دهنده سطح ایمنی بدن و…

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

در بازار چای نمونه های چای ها مختلفی در حال عرضه و فروش هستند که شناخت و پی بردن به اصل بودنشان کار هر فردی نیست و با توجه به حجم خرید های بالای این محصول لذا اطلاع و اطمینان از سلامت آن امری بسار مهم می باشد که مراکز تخصصی و فعال در این زمینه می توانند کمک شایانی را چه برای خرید جزیی و چه خرید عمده چای به افراد نمایند. چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت انواع چای از سوی مرکز فروش چای شمال و از شهر لاهیجان امکان پذیر و فرصت خوبی را برای خریداران در سراسر ایران فراهم نموده است تا ضمن خرید چای اصیل و خالص قیمت های عالی و ارزان تری را دریافت و سودآوری خوبی را در این زمینه کسب نمایند.

خرید انواع چای سبز درجه یک ایرانی

چای سبز ایرانی نیز همانند نمونه های چای سیاه دارای درجه بندی ها مختلفی می باشد که هر خریدار با توجه به درخواست، تقاضا و سلیقه و هر بودجه ای می تواند آن را تامین نماید. نمونه های چای سبز برای متقاضیان اطمینان بیشتری را با توجه به امکان تقلب کمتر در این نمونه ها به همراه دارد اما برای خرید انواع چای سبز درجه یک ایرانی پیشنهاد می شود تا خرید مستقیم و بدون واسطه چای را تجربه نمایید که امروزه سایت ها و فضای مجازی امکان خرید مستقیم آن را فراهم و شناخت بهتری از انواع چای ایران را برای متقاضیان فراهم نموده است.

چای سبز ایرانی

قیمت کیلویی چای سبز ایرانی

منطقه کشت چای، شیوه تولید، فصل برداشت، شرایط حاکم در زمان برداشت برگ سبز، شیوه فروش چای، نحوه عرضه و… از عوامل مهم در تعیین قیمت چای ها می باشند. درست است که چای از سوی کارخانه با توجه به نوع آن دسته بندی و ارزش گذاری می شوند اما تا رسیدن به مصرف کننده نهایی دست خوش تغییرات بسیاری می گردد و گاها با قیمت های بالا و عدم مطابقت با نوع کیفیت به فروش می رسد. برای اینکه بتوانید قیمت کیلویی چای سبز ایرانی را در هر زمان و به روز در اختیار داشته باشید، مجموعه چای شمال در لاهیجان با کارشناسان خبره در این زمینه همراه شما بوده و می توانید ضمن دریافت لیست قیمت چای از خرید تضمینی انواع چای اصل و خالص اطمینان حاصل نمایید.

خرید و فروش عمده چای سبز اصل ایرانی

عرضه چای در بازار به دو صورت چای فله و چای بسته بندی می باشد. فروشندگان چای درصدد تامین تنوعی از چای ها برای رفع نیاز مشتریان بوده تا در سبد خرید خود و حاشیه سود خوبی را تجربه نمایند. چنانچه متقاضی خرید عمده چای سبز ایرانی و انواع چای سنتی سیاه می باشید می توانید مرغوب ترین انواع آن را با قیمت هایی واحد و کمترین تفاوت میان نمونه های سیاه و سبز سفارش و لازم است بدانید نمونه های چای قلم لیزری، چای ممتاز و چای سرگل چین اول از بیشترین تقاضای خرید برخوردار بوده و چای شکسته نیز یک چای با صرفه اقتصادی نام دارد.

چای سبز ایرانی

خرید اینترنتی انواع چای سبز بدون واسطه

چای ایرانی با توجه به اینکه در منطقه محدودی از ایران کشت و تولید می شود لذا در نواحی بسیاری به راحتی در دسترس نمی باشد برای سهولت در این امر مرکز فروش چای لاهیجان با فراهم نمودن بستر های لازمه برای متقاضیان شرایطی را فراهم نموده تا در هر مکان و هر زمان بتوانید سفارشات خرید خود را به صورت مطمئن انجام نمایید. خرید اینترنتی انواع چای سبز بدون واسطه در کنار انواع چای ارگانیک سیاه به هم اینک فراهم و شناخت بهتری برای خریداران ایجاد و با استفاده صحیح و دم نمودن اصولی مشتریان به کیفیت بالای این چای ها، پی و در نتیجه شاهد افزایش خرید چای ایرانی در کشور می باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام