بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳ چند است؟ برای استعلام قیمت انواع چای اصیل و سنتی ایرانی چه کنیم؟ خرید مرغوب ترین چای بهاره قلمی، سرگل، ممتاز، شکسته در معتبرترین مرکز فروش چای شمال آغاز گردید.

چای یکی از نوشیدنی هایی است که در صورت داشتن بهترین رنگ و رایحه دلنشین همواره مورد توجه و نمونه های چای سیاه با داشتن این ویژگی ها در سراسر جهان جایگاه ویژه ای را دارد. اما چای ها دارای رده بندی های متنوعی هستند و هر یک با داشتن ویژگی های خاص در بازار انتخاب و خرید و فروش می شوند.

چای قلم بهاره

چای قلم بهاره چیست؟

این رده بندی از چای در ایران بسیار مورد توجه قرار دارد علی الخصوص در برداشت بهاره. این چای که با توجه به نامش در برداشت چین بهاره حاصل می شود از برگ های دوم و سوم و.. اما مرغوب و قابل برداشت بالایی گیاه چای بدست آمده و در بهار با توجه به وجود مواد عالی و رایحه در ساقه چای لذا این چای دارای رایحه بالایی بوده و به چای خوش خوراک برای چایخوران حرفه ای لقب دارد. چای قلم ظاهر درشتی داشته و نوع سنتی آن حاوی ساقه های فراوان به دلیل رایحه بخشیدن بیشتر به چای می باشد.

چای قلم بهاره

خصوصیات و ویژگی های چای قلم بهاره

  1. دارای رایحه بالا
  2. قدرت رنگدهی عالی در صورت دمکشیدن صحیح
  3. دارای طعم گس و تلخ
  4. چای دیردم
  5. کافئین بالا
  6. وعده مناسب برای نوشیدن در طی روز
  7. ملین و آرامبخش و ضد استرس
  8. قیمت مناسب

انواع چای قلم بهاره

  • چای سنتی قلم با چوب
  • قلم درشت
  • قلم ریز
  • چای ساقه

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳

چای های نوع قلمی دارای قیمت بسیار ایده آل و مناسبی برای خرید هستند ضمن اینکه کیفیت مطلوب و رضایت بخشی را دارا هستند. با توجه به برداشت چای در ابتدای بهار و نوبرانه بودن چای لذا برداشت های بهار ارزش قیمتی بالاتری را دارا هستند. برای خرید و دریافت قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳ در کنار سایر انواع چای سرگل و ممتاز و… و نمونه های چای سبز اعلا و اصل لاهیجان می توانید در هر زمان با کارشناسان واحد فروش در ارتباط و بهترین چای های ۴۰۳ را با قیمت های رقابتی بازار دریافت نمایید.

خرید چای سیاه ایرانی قلم درشت و قلم ریز بهاره لاهیجان

در هر رده از چای تنوع درجه بندی انجام و خریداران می توانند چای ها را با توجه به سلیقه و کیفیت دارا بوده خریداری نمایند. نمونه های چای قلمی درشت و ریز از چای های خوب بوده که این روز ها نمونه های لیزری آن ها نیز ارائه می گردد. در این نمونه ها چای ها توسط دستگاه سورتینگ و لیزری چوب های آن ها حذف یا از تعدادشان کاسته می شود و این عمل برای بازار هایی که خواستار چای یکدست و بدون چوب می باشند با استقبال مواجه است. چای های سیاه قلم بهاره بسیار مرغوب و خوش رنگ و برای خرید چای سیاه ایرانی قلم درشت و قلم ریز بهاره لاهیجان ارتباط مستقیم با شهر چای ایران فرصت خوبی را جهت تامین عمده و کیلویی فراهم نموده است.

چای قلم بهاره

فروش بهترین انواع چای قلم سیاه اصیل بهاره لاهیجان

یکی از مزیت های عالی برای خرید چای تولید شدن آن در داخل و دسترسی بهتر برای خرید می باشد. این چای ها همگی زحمت چایکاران داخلی و کارخانه داران چای بوده که کاملا ویژگی های طبیعی و سلامت و خلوص را دارا و منجر شده تا چای خوش عطر و طعم با رنگ عالی را در صورت مصرف صحیح داشته باشیم و فعالیت در این بخش سودآوری خوبی را در بازار برای فعالین آن به همراه خواهد داشت. فروش بهترین انواع چای قلم بهاره سیاه اصیل لاهیجان هم اینک مستقیم از این شهر در حال انجام و کییفت های تضمین شده از انواع چای فله اصل را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

خرید اینترنتی چای قلم بهاره لاهیجان

چای های ایرانی یکی از بهترین چای طبیعی و سالم دنیا هستند که در تولید آن ها از هیچ فرآوری خاصی چون رنگ و اسانس استفاده نمی گردد. در طی سال های اخیر فعالیت های بسیاری در زمینه فروش چای ایرانی انجام و خرید اینترنتی چای این فرصت را در اختیار خریداران و تولیدکنندگان و فروشندگان آن قرار داد تا به شکل بهتری بدور از واسطه و عرضه مستقیم بهترین کیفیت ها را در دسترس مشتریان قرار داده و قیمت های بهتری را تجربه کنند. برای خرید اینترنتی چای و استعلام قیمت چای قلم بهاره لاهیجان و سایر چای سنتی و محلی می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

قیمت انواع چای قلم درجه ۱ ایرانی

تولید چای در ایران کاملا سنتی بوده و چای ها حاوی هیچ ماده افزودنی نمی باشند و با قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های وارداتی عرضه می شوند لذا فرصت بهتری برای خرید هستند. مراجع تخصصی و حرفه ای چای در گیلان تلاش دارند تا همواره کمترین نوسان را در طی سال ارائه و چای سیاه و چای سبز با نرخ های واحد و با کمترین تفاوت از هم ارائه می گردند. قیمت انواع چای قلم درجه ۱ ایرانی و نمونه های چای ممتاز بهاره بدون واسطه و مستقیم و تازه از این مراکز عرضه و در سال ۱۴۰۳ نیز چای قلم بهاره، چای شکسته، چای زرین و… قطعا با قیمت مناسبی عرضه خواهند شد.

چای قلم بهاره

خرید و فروش عمده چای قلم بهاره سنتی

خرید و فروش عمده چای در بازار داخلی و صادراتی بسیار پراهیمت و مورد توجه قرار دارد. خریداران عمده همواره به دنیال چای های خوب و با حاشیه سود مناسب می باشند این رقم برای نمونه های چای صادراتی با توجه به حجم تقاضا کاهش بیشتری داشته و ارزآوری خوبی را نیز به همراه دارد. چای قلم نمونه ای پرطرفدار در بخش صادرات و فروش در بازار چای است و نمونه های بهاره بالاترین کیفیت را دارا هستند. برای خرید چای قلم بهاره در کیفیت های متنوع و به صورت عمده می توان هم اینک اقدام به ثبت سفارش نمود. فروش چای قلم فله ای در کیسه های ۲۰ ، ۱۰و ۱۵ کیلویی با توجه به نوع و سایز انجام می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره (سوزنی و درشت) لاهیجان ۱۴۰۲

چای قلم بهاره چیست؟ قیمت چای قلم بهاره (سوزنی و درشت) لاهیجان ۱۴۰۲ را با …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام