بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲)

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲)

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲) را می توان از مرکز فروش چای شمال جویا شد. تفاوت چای قلم با چای شکسته در چیست؟ برای خرید انواع چای بهاره اعلا و دریافت قیمت رقابتی بازار پبشنهاد خرید اینترنتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

چای یکی از ملزومات روزمره زندگی ما ایرانی ها برشمرده می شود. کیفیت های مختلفی از این محصول در بازار عرضه می شود اما نمونه های با سایز بزرگ تر و درشت تر و خالص گزینه های مفید با خاصیت بالا می باشند. در بازار ایران امکان خرید چای خالص داخلی نیز فراهم و یک پیشنهاد عالی برای کسب و کار و مصرف به دلیل ارگانیک و سالم بودن می باشند.

چای قلم

چای قلم و مشخصه این چای چیست؟

این چای را می توان سوم دسته بندی کیفی بعد چای سرگل و ممتاز دانست که ظاهر درشتی داشته و حاصل استفاده از برگ های مرغوب چای به همراه ساقه چای است که سبب رایحه بخشیدن بیشتر به این چای در کنار طعم دلنشینش می باشد. تنوع درجه بندی خوبی را در این گروه می توان مشاهده نمود که با توجه به قیمت های مناسبش بازار پسندی خوبی را علاوه بر بازار داخل در صادرات چای ایران نیز دارا است. از مشخصه های کلی این چای می توان به :

  1. ملین بودن
  2. ارگانیک و خالص بودن
  3. تولید داخل
  4. امکان تولید در بهار و تابستان و پاییز
  5. رایحه بالا
  6. دیردم
  7. قدرت رنگدهی مطلوب
  8. طعم ملایم و دلنشین
  9. قیمت ارزان تر نسبت به سرگل
  10. کافئین بالا
  11. میزان مصرف بیشتر نسبت به دیگر چای ها به دلیل اشغال جای بیشتر

انواع چای قلمی

  • چای قلمی زرین
  • چای قلم درشت
  • چای قلم لیزری
  • چای قلم سوزنی
  • چای قلم سنتی با چوب

چای قلم

تفاوت و فرق چای قلم و چای شکسته

هر چای با توجه به ویژگی های دارا بوده دارای مشخصه های خاصی می باشد. چای قلمی ظاهر درشت ترین چای ایرانی و چای شکسته سایز متوسطی دارد. ظاهر چای سنتی قلم پیچش دار بوده اما چای شکسته بدون شکل خاص داره و مسطح می باشد. مدت زمان دم کشیدن نیز در چای های قلمی بیشتر می باشد.

چای قلم

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲)

انتخاب خرید چای برای هر شخصی طبق معیار ها و کاربرد لازمه بوده و چه خوب که با آگاهی و شناخت بیشتر و کمک از طریق افراد خبره انجام گیرد. بازار تقاضای خرید چای و فعالیت در این حیطه بسیار گسترده و فعالین بسیاری را می توان در این حوزه مشغول دانست. برای خرید چای خالص و دست اول توصیه می شود تا مراکز اصلی چای شمال در گیلان را انتخاب نمایید. برای خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲) ارزان تر و کیفیت تازه و تضمینی کارشناسان مجموعه همواره آماده همکاری با شما بزرگواران در زمینه ارائه چای کیلویی و عمده می باشند.

خرید چای سیاه ایرانی قلم درشت اعلا لاهیجان بهاره ۱۴۰۲

در نمونه های چای سیاه رایحه و طعم بسیار متفاوت از چای سبز بوده و همواره بیشتر مدنظر ما ایرانی ها قرار دارد. برای خرید چای حتما حواستان باشد که چای زوددم نباشد چرا که حتما حاوی رنگ و اسانس خواهد بود. چای قلم درشت یکی از چای های مورد علاقه توسط بسیاری می باشد چرا که برگ چای با دم کشیدن بهتر قابل رقابت و احتمال تقلب در این رده کمتر می باشد. نمونه های چای بهاره کیفیت و تقاضای بیشتری را دارند که برای خرید چای سیاه ایرانی قلم درشت اعلا لاهیجان بهاره ۱۴۰۲ می توان همین حالا اقدام به ثبت سفارش بدون محدودیت از هر مکانی نمود.

چای قلم

فروش عمده انواع چای قلم گیلان

گیلان یکی از وسعت دار ترین باغات چای ایران را دارا بوده و کارخانه های چایسازی همواره در تلاشند تا با تولید استاندارد و کارشناسانه بهترین چای را به بازار عرضه نمایند. چای گیلان علاوه بر بازار داخل بخش مهمی از آن به صادرات تعلق داشته و انواع چای صادراتی با قیمت های ارزان و فله و کیفیت عالی را می توان در این خطه یافت نمود که فرصت سودآوری خوبی را به همراه خواهد داشت. فروش عمده انواع چای گیلان، همچون چای قلم، چای ممتاز و سایر انواع چای اصیل و سنتی با آغاز برداشت برگ سبز و تولید افزایش داشته و در طول سال تقاضای خرید عمده چای همواره پاربرجا و می توان کیفیت های دست اول و قیمت های بدون واسطه را از این خطه در نواحی چایخیز دریافت نمود.

نمایندگی خرید چای سیاه قلمی خالص با رایحه و طعم عالی

رایحه، رنگ و طعم چای از فاکتور های مهم و اصلی بوده و لازم است تا بدانید چای طبیعی رایحه سبک و سریع رنگ پذیر نمی باشد و طعم آن به دلیل عدم فرآوری خاص شیرین نبوده و شما تلخی و گسی خاصی را همراه با نوشیدنش احساس خواهید نمود. نمایندگی خرید چای سیاه قلمی خالص با رایحه و طعم عالی از نمونه های بهاره، تابستانه و پاییزه را ارائه و امکان ثبتت سفارشات عمده و جزیی از تنوعی از درجه بندی های چای نیز وجود دارد. برای اینکه بتوان قیمت های بهتر و چای تازه تری را دراختیار داشت پیشنهاد خرید چای گیلان از لاهیجان از سوی این مجموعه و نمایندگی اینترنتی پیشنهاد می گردد.

چای قلم

فروش اینترنتی چای قلم ۱ کیلویی و کیسه های ۲۰ کیلویی

حجم چای ها با توجه به شکل ظاهر آن ها متفاوت می باشد چای قلم از آنجا که درشت تر از دیگر چای ها است در کیسه های ۲۰ کیلویی بسته بندی و امکان جابجایی آن را راحت تر نموده است. فروش اینترنتی چای از سوی سایت ها فرآیند انتخاب و خرید چای را کوتاه تر نموده و در این شیوه علی الخصوص خرید عمده به شکل راحت تری در حال انجام می باشد. چنانچه از خریداران و متقاضیان چای ایرانی هستید فروش اینترنتی چای قلم ۱ کیلویی و کیسه های ۲۰ کیلویی در کنار دیگر نمونه های چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای باروتی و… آغاز و فرصت خوب خرید و سودآوری را فراهم نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام