بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / خرید چای بهاره سرگل چین اول ۱۴۰۲

خرید چای بهاره سرگل چین اول ۱۴۰۲

خرید چای بهاره سرگل چین اول ۱۴۰۲ از هم اینک در سراسر ایران آغاز شد. برای دریافت بهترین انواع چای لاهیجان بدون واسطه با بهترین قیمت می توانید اکنون اقدام نمایید. فروش چای شکسته، ممتاز، قلم، سرگل به صورت تازه و مستقیم از اولین چین بهار در سایت مقابل انجام می گردد.

چای در گیلان معنا و مفهوم دیگری دارد چرا که این استان بالاترین میزان تولید و تنها قطب قدیمی و تجربه دار در زمینه تولید و کشت چای در ایران می باشد. چای سیاه و چای سبز مهم ترین تولیدات چای در ایران هستند که از گیاه چای حاصل می شوند که در نوع فرآوری تولید از هم متمایز می باشند. در میان فصول برداشت برگ سبز چای ائم از بهار و تابستان و پاییز، چای بهاره چین اول بالاترین کیفیت را دارد.

خرید چای بهاره سرگل چین اول

چای بهاره سرگل ۱۴۰۲

گیاه چای در اواخر زمستان شروع به جوانه زنی نموده و برگ های اولیه حاوی کرک های نقره ای می باشند که اصولا این چای ها همان چای سفید و لوکس نام دارد پس از آن برگ های دیگر رشد نموده و زمانی که به اصطلاح به یک غنچه و دو برگ رسید آغاز برداشت برگ سبز شروع می گردد که معمولا از اوایل اردیبهشت می باشد. چای حاصل از برداشت چین اول دارای بهترین کیفیت بوده و آن را با نام زرین یا سرچین یا سرگل می شناسند که ارزش قیمت بالاتر و رایحه بسیار مطبوعی را دارا می باشد.

ویژگی ها و مشخصات چای بهاره سرگل چین اول

  1. رایحه بالاتر نسبت به دیگر چای ها
  2. رنگدهی بسیار مطلوب
  3. طعم گس و تلخ به دلیل عدم دستکاری و فرآوری
  4. کاملا خالص
  5. ارزش قیمتی بالاتر
  6. دارای دانه های زرین
  7. رویت تکه های سبز رنگ چای به دلیل عدم دما دادن بالا و ممانعت از سوختن چای

خرید چای بهاره سرگل چین اول

خواص انواع چای بهاره

  • ضد التهاب
  • دارای آنتی اکسیدان بالا
  • مناسب برای تناسب اندام
  • پیشگیری از پیشرفت آلزایمر
  • افرایش تمرکز و هوشیاری
  • آرامبخش
  • انرژی دهنده
  • دفع سموم بدن و..

خرید چای بهاره سرگل چین اول

خرید چای بهاره سرگل چین اول ۱۴۰۲

چای بهاره یکی از چای های پرتقاضا در بازار ایران است و همواره به عنوان برترین چای جایگاه ویژه ای را در میان خریداران دارا می باشد. نیمه دوم اردیبهشت یکی از بهترین زمان ها برای خرید چای بهاره سرگل چین اول بوده و در این بازه می توان سفارشات خرید جزیی و خرید عمده چای را به ثبت رسانید. برای خرید انواع چای سیاه و چای سبز درجه ۱ شمال و از نواحی چایخیز گیلان بهترین بستر های فروش اینترنتی چای از سوی سایت ها فراهم شده است.

خرید و قیمت چای بهاره سرگل لاهیجان بدون واسطه

با آغاز سال ۱۴۰۲ و نزدیک شدن زمان برداشت برگ سبز چای ارزش قیمت برگ ها اعلام می گردد که امسال برگ درجه یک هر کیلو ۱۳۹۹۰ تومان و خرید برگ سبز درجه ۲ هر کیلو ۱۱۵۰۰ تومان ارزش گذاری گردیده است که با توجه به هزینه های جانبی تولید نرخ نهایی چای ها پس از تولید اعلام خواهد شد. برای به دست آوردن چای بهترین روش خرید بدون واسطه و مستقیم می باشد که از سوی مراکز فروش چای شمال در لاهیجان این بستر آماده گردیده است. برای خرید چای بهاره سرگل چین اول ۱۴۰۲ و دریافت مناسب ترین قیمت چای می توانید با کارشناسان مربوطه مجموعه در ارتباط و تجربه خرید خوبی را دریافت نمایید.

خرید آنلاین چای لاهیجان بهاره چین اول

دسترسی به خرید چای تازه سال برای همه متقاضیان در سراسر ایران فراهم نمی باشد چرا که تولید و کشت چای تنها مختص گیلان و بخش کوچکی از مازندران می باشد. برای ثبت سفارش یکی از بهترین راهکار ها جستجوی سایت ها و خرید آنلاین چای لاهیجان می باشد که از سوی مراکز فعال در این نواحی در حال انجام می باشد و با خرید چای بهاره سرگل چین اول به صورت مستقیم کیفیت های بالا و قیمت های مناسب را دریافت نمایید. خوش طعم ترین و خوش رایحه ترین چای ظبیعی و سالم ایرانی را به همه متقاضیان خرید چای پیشنهاد می نماییم.

خرید چای بهاره سرگل چین اول

فروش بهترین چای سرگل نوبرانه بهار

برداشت برگ سبز چای تا پاییز هر سال ادامه داشته و پس از آن گیاه به یک دوره استراحت و گلدهی و دانه دادن سپری می کند. در انتهای زمستان گیاه شروع به جوانه زدن و اعلاترین برگ ها می نماید که دارای مواد مغذی و معطر فراوانی در خود می باشد. چای حاصل از این برگ ها نوبرانه و تازه و بسیار مرغوب بوده و یک چای ارگانیک و خالص می باشد. فروش بهترین چای سرگل نوبرانه بهار آغاز و برای خرید چای بهاره سرگل چین اول می توان از مرجع عرضه چای شمال اقدام به ثبت سفارش نمود.

خرید چای بهاره سرگل چین اول

فروشگاه چای شمال عرضه کننده انواع چای بهاره خوش طعم و خوش رنگ

برای داشتن یک چای خوب نیاز است تا ابتدا یک چای خوب و مرغوب خریداری کنید و سپس آن را به خوبی و درستی دم نمایید. فروشگاه چای شمال عرضه کننده انواع چای بهاره خوش طعم و خوش رنگ بوده که نوشیدن آن ها خواص بسیاری را به همراه دارد. متقاضیانی که به دنبال خرید چای بهاره سرگل چین اول و سایر انواع چای ممتاز و چای قلم سنتی و … می باشند جهت دریافت قیمت مناسب و دریافت حاشیه سود مناسب جهت تکمیل سبد خرید خود می توانند از هم اکنون جهت ثبت سفارشات عمده از سراسر ایران اقدام نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام