بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل خوب و اصل ایرانی چه راهکاری موثرتر می باشد؟ آیا می دانید موقعیت فروش چای لاهیجان در تهران و سایر شهرستان ها با خرید اینترنتی از طریق فروشگاه چای مجازی فراهم گردیده؟

چرا چای ها دسته بندی شده و با نام خاصی در بازار شناخته می شوند؟ پیشنهاد خرید بهترین چای ایرانی چیست؟ چگونه در بازار شهر های مختلف به چای سنتی و خالص ایرانی از شمال دست پیدا کنم؟

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

چرا چای ها دسته بندی و با نام خاصی شناخته می شوند؟

برگ های سبز چایی که از باغ ها برداشت می شوند در تعیین سرنوشت نهایی چای های خشک شده تاثیر بسزایی دارند چرا که می تواند آن را مبدل به بهترین چای و یا چای بی کیفیتی نماید، ناگفته نماند که شیوه تولید نیز بر این امر موثر می باشد. دسته بندی و نامگذاری چای ها که در مراحل انتهایی تولید انجام می شوند جهت شناخت ویژگی ها و خصوصیات چای و رنج قیمت آن ها بوده و این امر فروش آن ها را در بازار میسر تر نموده چرا که هر فرد با توجه به بودجه، ذائقه و درخواست می تواند نیاز خود را در حجم و میزان مورد نظر تهیه و تامین نماید.

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

چای سرگل بهاره را بشناسیم

این چای چون در بهار برداشت می شود لقب بهاره را داشته و لازم است بدانید که تنها چایی است که آن را در اولین برداشت چین چای در بهار داریم و در سایر برداشت ها موجود نمی باشد. چون برگ های چای یکدوره خواب زمستانه و استراحت را گذرانده اند در نتیجه مواد مغذی مهمی در برگ ها در جریان و لذا چای خوش رایحه و خوش رنگ با خاصیت بالا را خواهیم داشت. برای آماده سازی این چای بهترین برگ ها یعنی برگچه میانی و دوبرگ پس از آن از مناسب ترین انتخاب ها جهت داشتن اعلاترین چای خواهند بود.

چای اصل سرگل بهاره لاهیجان

  • دارای دانه های زرین به دلیل وجود غنچه میانی برداشت شده
  • تلخی و گسی متناسب در این چای و درک خلوص بالا به جهت عدم دستکاری و فرآوری
  • رنگ دهی ۱۰۰% طبیعی
  • میزان و درصد رایحه بالاتر در این چای
  • سایز متوسط دانه های چای
  • ترد و شکننده به دلیل بهره مندی از جوان ترین برگ ها
  • خاصیت بالا

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

با توجه به ارزشمندی چای سرگل در میان سایر انواع چای ایرانی لذا در رنج قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه چای های تولیدی دارا است. ارزش قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازرگانی تیدا به عنوان بزرگ ترین مرکز پخش چای شمال در بازار عمده و جزیی عرضه می گردد که جهت مطلع شدن از قیمت رقابتی چای در برداشت چین ائل می توانید با ما در ارتباط و از بهترین کیفیت چای تازه سال بهره مند شوید. قیمت های ارائه شده به صورت دست اول بوده و با خیالی آسوده چای ارگانیک اول فصل را در اختیار خواهید داشت.

فروش عمده چای سرگل بهاره لاهیجان

کیفیت بالای چای زرین سرگل بهاره سبب شده تا عرضه و تقاضای آن در بازار بالا و در نتیجه خریداران عمده را به خرید کلی آن ترقیب نماید. در فروش عمده قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان بسیار مقرون به صرفه تر و به دلیل تقاضای بالا کیلویی آن شامل حاشیه سود خوبی برای فعالین و فروشندگان آن به همراه خواهد داشت.

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

خرید چای سرگل سیاه بهاره

با توجه به داشتن رایحه و رنگ عالی در نمونه چای سیاه سنتی ایرانی لذا حجم سفارشات خرید این نمونه ها بیش از چای سبز بوده و از این روز پخش مستقیم و به قیمت درب کارخانه برای متقاضیان در سطح بازار ایران فراهم آمده و از طریق سفارشات اینترنتی، حضوری و آنلاین از طریق فروشگاه چای شمال می توان اقدام به ثبت خرید نمود. این چای یکی از مرغوب ترین نمونه ها با استفاده از برگ های بسیار جوان و ایندایی و بالایی گیاه چای می باشد که توصیه به خرید آن را به هر سلیقه و کسب و کار مرتبط با این حوزه می نماییم. قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان و سایر نمونه چای فله ممتاز، چای ارگانیک قلم و چای باروتی و … را با ارزان ترین نرخ و رقابتی در مجموعه چای شمال تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده از طریق فروشگاه چای شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام