بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / سفارش آنلاین خرید چای چین اول بهاره لاهیجان

سفارش آنلاین خرید چای چین اول بهاره لاهیجان

چای چین اول سرگل لاهیجان با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و کیلویی عرضه می گردد. سفارش آنلاین خرید چای چین اول بهاره لاهیجان از سوی معتبرترین مرکز فروش چای شمال در حال انجام می باشد. وزن کیسه ها ۳۰ کیلویی و برای خرید های جزیی سلفون های ۱ کیلوگرمی می باشد.

منظور از چای چین اول چیست؟ چای چین اول چه مزیت ها و ویژگی هایی دارد؟ آیا دادن لقب بهترین چای، به برداشت اول چای در بهار درست است؟ چرا این چای به راحتی در سایر شهر ها در دسترس نیست؟ چگونه و چه زمانی اقدام به ثبت سفارش چای سرگل و انواع چای بهاره لاهیجان نماییم؟

چای چین اول

چای چین اول چیست؟

این سوال در ذهن بسیاری از مصرف کنندگان وجود دارد که چای چین اول چیست؟ چرا این چای تولید داخلی توانسته تا این حد محبوبیت کسب نماید. برگ های گیاه چای در ایران در زمستان با توجه به ضخیم و چوبی شدن برداشت نمی شوند و گیاه استراحت نموده و در انتهای زمستان و و اوایل بهار شروع به جوانه زنی می نماید و با رشد کامل برداشت می شوند (به صورت یک غنچه و دو برگ بالای گیاه) و چون این برگ ها حاوی کر و مواد معطر در خود هستند خاص و با رایحه بالایی می باشند و به دلیل برداشت در چین اول در بهار با عنوان چای بهاره چین اول نام نهاده می شود.

چای چین اول

ویژگی ها و مزیت های خرید چای برداشت اول

  1. نوبرانه بودن
  2. کیفیت بسیار بالا
  3. رایحه و رنگدهی عالی
  4. داشتن اندکی طعم تلخ و گس و مورد پسند
  5. دارای خواص و فواید بسیار
  6. آنتی اکسیدان بالا
  7. کاملا ارگانیک
  8. قیمت مناسب
  9. عدم برداشت این چای در سایر فصول

چای چین اول

آغاز زمان برداشت برگ سبز در بهار

با رشد یافتن کافی برگ سبز گیاه چای در بهار آغا زمان برداشت با توجه به مساعد بودن تمامی شرایط از اوایل اردیبهشت آغاز می گردد و معمولا عرضه آن را از هفته دوم این ماه خواهیم داشت که بهترین زمان ثبت سفارش خرید انواع چای از نیمه دوم اردیبهشت با حجم یافتن تولید خواهد بود.

سفارش آنلاین خرید چای چین اول بهاره لاهیجان

با توجه به حجم نه چندان بالای چای چین اول ملقب به چای سرگل لذا این چای در بسیاری از نواحی در دسترس نبوده و بسیاری از طعم و رایحه مطلوب این چای باخبر نمی باشند. در طی سال های اخیر با راه اندازی سایت ها و امکان خرید اینترنتی چای لذا امکان ثبت سفارش آنلاین خرید چای چین اول بهاره لاهیجان و دیگر نواحی همجوار آن فراهم و خریداران و متقاضیان عمده و کیلویی می توانند سفارشات خود را ثبت و از بهترین کیفیت چای ایرانی با رایحه و رنگی خوش و طعمی بی نظیر بهره مند شوند.

چای چین اول

خرید و قیمت چای چین اول درجه یک لاهیجان (سفارش حداقل ۲ کیلو)

چای های حاصل از چین اول در رده اول جدول طبقه بندی قرار داشته و با توجه به داشتن تمامی استاندارد های لازمه برای یک چای خوب و کاملا ارگانیک از جمله بهترین چای سال نام دارند. قیمت چای چین اول با توجه به کیفیت دارا بوده بالاتر و با توجه به آگاهی خریداران از این موضوع ثبت سفارش خرید چای های برداشت اول در سطح بالایی قرار دارند. برای خرید چای چین اول درجه یک لاهیجان سفارشات جزیی حداقل از ۲ کیلو گرم قابل ثبت و سفارشات عمده باید حداقل ۳۰ کیلوو جهت محاسبه قیمت عمده باشند. بازار چای گیلان علی الخصوص در خطه لاهیجان که پایتخت چای ایران نام دارد بسیار با استقبال و امکان خرید چای فله اصل و کاملا خالص برقرار می باشد.

مرکز فروش انواع چای بهاره چین اول

برای دست یابی به چای تاره و خوب بهار ارتباط دست اول می تواند مزیت های بسیاری را علی الخصوص برای خریداران عمده به همراه داشته باشد. با عرضه هرچه مطلوب تر از بهترین کیفیت ها و رفع نیاز مشتریان می توان با فروش بیشتر در نتیجه حاشیه سود بالاتری را نیز تجربه نمود. مرکز فروش انواع چای بهاره چین اول در سایت چای شمال همواره مرغوب ترین چای ممتاز، چای سیاه سنتی، چای شکسته و… را عرضه و خریداران خرید بهترین مارک چای لاهیجان را در هر کجای کشور بدون دغدغه و به شکل راحتی تجربه خواهند نمود.

چای چین اول

تامین و خرید چای قلمی ممتاز بهاره ایرانی

یکی از چای های بهاره که با داشتن ساقه چای در خود بسیار مورد توجه می باشد چای سیاه قلمی سنتی نام دارد. این چای که بیشتر در قهوه خانه ها مصرف می شود اما علاوه بر آن توانسته جایگاه خوب و شناخته شده ای را در میان مصرف کنندگان کسب نماید برای تامین و خرید چای قلمی ممتاز بهاره ایرانی امکان ثبت سفارش آنلاین وجود داشته و فرصت خوبی برای خرید این چای در کنار چای چین اول سرچین می باشد. چای قلمی قیمت مناسبی را نیز دارا بوده و به صورت نمونه های چای قلم لیزری، چای قلم درشت و سوزنی نیز در کنار نوع سنتی آن عرضه می شود.

قیمت فروش چای سیاه دستی سرگل چین اول لاهیجان

در طی سال های اخیر چایی با نام چای دستی لاهیجان محبوبیت دو چندانی یافته و با شناخت اکثر مصرف کنندگان از این چای و متناسب بودن آن با ذائقه ها توانسته سطح فروش خوبی را در نوع خود داشته باشد. این چای خاص در حجم بسیار کم توسط چایکاران با تجربه محلی تولید می شود و ارزش قیمتی بالاتری از چای کارخانه ای دارد. قیمت فروش چای سیاه دستی سرگل چین اول لاهیجان بالاتر از دیگر برداشت ها بوده و برای اطلاع از قیمت این چای چین اول بهار می توانید با کارشناسان ما در ارتباط و اقدام به ثبت سفارش خرید چای محلی لاهیجان در کنار سایر انواع چای طبیعی این منطقه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای بهاره

فروش چای بهاره گیلان درجه یک

فروش چای بهاره گیلان درجه یک به قیمت کارخانه به صورت اینترنتی آغاز شد؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام