بازرگانی تیدا
خانه / دسته‌بندی نشده / چای سرگل زرین بهاره چین اول ۱۴۰۳ با بهترین قیمت خرید

چای سرگل زرین بهاره چین اول ۱۴۰۳ با بهترین قیمت خرید

چای سرگل زرین بهاره چین اول ۱۴۰۳ با بهترین قیمت خرید در مرکز چای شمال عرضه می گردد. آیا تفاوت چای سرگل و قلم را می دانید؟ فروش انواع چای ایرانی طبیعی بهاره به صورت عمده و کیلویی با بهترین کیفیت و قیمت در برداشت جدید آغاز شد.

چای سرگل زرین

چای سرگل و منظور از زرین چیست؟

این چای را می توان یک چای عالی با طعم و رایحه عالی دانست که از بهترین برگ های بالایی جدید چای از چین اول بهار حاصل می گردد. به دلیل رشد تازه برگ ها و انتخاب یک غنچه و دو برگ از گیاه چای غنچه میانی حاوی کرک و بهترین کیفیت است که پس از طی فرآیند خشک شدن در کارخانه رنگ زرد داشته و به دانه طلایی یا زرین چای ملقب است و این دانه های زرین تنها در برداشت چین اول بهار در چای ها قابل مشاهده می باشند. چای سرگل تنها از برداشت اول حاصل و امکان تولید آن در سایر فصول وجود ندارد.

ویژگی چای زرین سرگل

  1. دارای بیشترین سطح رایحه نسبت به دیگر چای ها
  2. دارای طعم گس و تلخ دلنشین و متعادل
  3. قدرت رنگدهی عالی
  4. فاقد هر ماده افزودنی (۱۰۰% خالص)
  5. دارای خواص عالی
  6. دارای سایز متوسط
  7. حاوی ساقه های ترد و کوچک چای به میزان کم
  8. بهترین چای ایرانی

چای سرگل

مدت زمان دم کشیدن چای زرین سرگل بهاره

از آنجا که چای زرین سرگل از برگ های ترد و جوان حاصل می شود حالت ترد و شکننده و لطیف داشته و دارای سایز متوسط است که بر مدت زمان دم کشیدن آن تاثیرگذار می باشد. مدت زمان دم کشیدن این چای ۱۰ الی ۱۲ دقیقه با حرارت کم و غیر مستقیم می باشد.

معروف ترین چای ایران کدام است؟

استان گیلان در ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چای ایرانی بوده و بهترین نمونه های چای اصل و خالص را دارا می باشد. در مورد انتخاب بهترین چای این لقب به چای چین اول بهار یعنی سرگل تعلق داشته و کیفیت منحصر به فرد این چای آن را به یک چای سنتی عالی با رایحه، طعم و رنگ دلنشین مبدل نموده است که با توجه به حجم تولید آن و عدم عرضه مستقیم در بسیاری از بازار ها ناشناخته و یا کیفیت دیگری از چای ها با این نام در حال عرضه می باشد.

تفاوت چای سرگل و قلم چیست؟

نمونه های چای ها با توجه به برگ های برداشت شده و کیفیت نهایی تولید دارای سایز های مختلف و اسامی متفاوتی از هم می باشند. چای قلم همان طور که از نامش پیداست قلمی و درشت تر نمونه سرگل می باشد. مدت زمان دم کشیدن چای قلم بیشتر از سرگل و درصد میزان چوب یا ساقه چای در نمونه های قلم بیشتر و امکان برداشت و تولید چای قلم در ۳ برداشت بهار و تابستان و پاییز امکان پذیر و قیمت کمتری را نسبت به نمونه چای سرچین بهاره سرگل دارا می باشد.

چای سرگل زرین

چای سرگل زرین بهاره چین اول ۱۴۰۳ با بهترین قیمت خرید

نوسانات قیمتی موجود در بازار قطعا در برداشت تازه برگ سبز چای در سال جدید تاثیرگذار خواهد بود اما اصولا چای افزایش قیمت خود را در ابتدای سال و این نرخ بدون نوسان یا کمترین نوسان تا انتهای سال از سوی مراکز تولید ارائه خواهد شد. با آغاز برداشت و تولید و امکان عرضه چای در بازار، چای سرگل زرین بهاره چین اول ۱۴۰۳ با بهترین قیمت خرید بدون واسطه از مراکز فروش و تولید چای شمال عرضه و متقاضیان هر حجم از چای می توانند به شکل مستقیم نسبت به ثبت و خرید چای اقدام نمایند. جهت دریافت بهترین قیمت حتما با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

خرید چای سرگل بهاره لاهیجان با تضمین کیفیت

با توجه به کیفیت بالای چین اول اما شیوه تولید در کیفیت نهایی بسیار تاثیرگذار بوده و کارخانه های تولید چای نقش مهمی را در ارائه یک چای خوب و درجه یک دارا هستند. تمامی کارخانجات چایسازی در گیلان موظف به تولید چای خالص و بدون افزودنی بوده و در نتیجه چای حاصله سالم، ارگانیک و مفید برای نوشیدن بوده و خواص بی نظیر و قابل درکی را دارا می باشند و یک پیشنهاد عالی برای خرید و مصرف و یا فروش در بازار جهت کسب درآمد می باشند. خرید چای سرگل بهاره لاهیجان با تضمین کیفیت به صورت تازه و مستقیم انجام و در کنار این چای می توان اقدام به خرید سایر انواع چای فله ائم از نمونه های چای ممتاز، چای شکسته، چای ساچمه ای و… نمود.

خرید اینترنتی چای سرگل زرین بهاره لاهیجان

خرید اینترنتی در زمینه هر کالا و محصولی این روز ها با روند رو به رشد و سطح رضایتمندی خوبی مواجه بوده، چرا که دست واسطه های در این امر کمتر و دسترسی مستقیم به محصول مدنظر به شکل راحتی امکان پذیر گردیده است. برای اینکه بتوانید به چای بهاره چین اول (سرگل) در هر نقطه ای دسترسی داشته باشید خرید اینترنتی آن به شما پیشنهاد می گردد. فروش اینترنتی انواع چای فله و بسته بندی از شهر چای ایران لاهیجان به شکل مطلوبی در حال انجام و فرصت خرید به دور از واسطه و انتخاب متنوعی از چای سیاه و چای سبز برای خریداران در هر حجمی امکان پذیر می باشد.

چای سرگل

فروش چای سیاه سرگل زرین بهاره

چای های سیاه یکی از نمونه های پرطرفدار چای در بازار جهانی هستند و سطح مبادلات بالایی را دارا می باشند لذا نمونه های مختلف و برند های مختلفی از آن را می توان در بازار چای شاهد بود. برای خرید چای حتما توصیه می شود تا چایی بدور از اسانس و رنگ را انتخاب نمایید و در نوشیدن آن زیاده روی نکنید. چنانچه به دنبال یک چای خوش رایحه با طعمی عالی می باشید چای بهاره سرگل سیاه یکی از بهترین انواع چای پیشنهادی می باشد. تلاش شده تا چای سرگل زرین بهاره چین اول ۱۴۰۳ با بهترین قیمت خرید عرضه و فروش چای چین اول هفته دوم اردیبهشت به بعد آغاز می گردد.

قیمت چای سرگل ممتاز ایرانی

در انتخاب یک چای خوب و درجه یک باید بدانید که هر چه چای مرغوب تر در نتیجه سنگین تر و فضای کمتری را اشغال خواهد نمود. هر چه مرغوبیت چای بیشتر قیمت بالاتری را نیز دارا خواهد بود. در میان نمونه های چای سنتی ایرانی چای سرچین بهار(سرگل) ارزش قیمتی بالاتر و پس از آن چای ممتاز و چای قلم و چای شکسته در رتبه های بعدی قرار دارند. اگر قصد خرید چای با کیفیت بالا و قیمت ارزان تر و بهتری را دارید پیشنهاد می شود تا مراکز فعال چای در گیلان را شناخته و اقدام به همکاری با این مجموعه ها نمایید.

چای سرگل زرین

استعلام قیمت چای سرگل شمال در سراسر ایران

با توجه به شناخت و کیفیت بالای چای ایرانی در سراسر ایران، نمونه های مختلفی از آن در بازار در حال فروش می باشند. انتخاب شما در زمان خرید چای ایرانی کدام چای است؟ آیا می دانید چای زرین سرگل، چای ممتاز و چای قلم ۳ نمونه های پر تقاضا می باشند؟ آیا می دانید چای دستی لاهیجان نیز یکی از نمونه ها چای اعلای ارگانیک است که از اولین چین بهار، تابستان و پاییز حاصل و حاصل دسترنج چایکاران محلی و ارزش قیمتی بالاتری از سرگل را دارا است؟ جهت خرید و استعلام قیمت چای سرگل شمال در سراسر ایران در کنار سایر نمونه ها می توانید به شکل مستقیم و تازه از طریق سایت پیش رو در لاهیجان اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک

چای شمال متعلق به استان گیلان و شهر لاهیجان یکی از بهترین تولیدات داخلی نام …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام