بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت هر کیلو چای بهاره درجه یک برداشت امساله چند است؟ مرکز فروش چای شمال انواع چای سیاه و سبز ارگانیک را بدون واسطه با کیفیت تضمینی بصورت عمده و جزیی در بازار ارائه می نماید.

بهترین چای ایرانی کدام است؟ برای خرید انواع چای شمال از چه راهی اقدام کنیم؟ آیا می دانید چای شمال ایران از بهترین نمونه های چای سالم و طبیعی دنیاست؟ از نظر شما انواع چای سیاه بهتر است یا چای سبز؟ چای مرغوب و خوب را چگونه تشخیص و بخریم؟

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

چای شمال

کشت چای نیازمند شرایط و اقلیم مناسب است و این بستر در ایران در بخش بزرگی از گیلان و بخش اندکی از مازندران مهیا و تولید تمامی چای ها به صورت طبیعی و کاملا خالص انجام می گردد. برگ های سبز چای پس از خشک شدن در کارخانه سورت یا دسته بندی و با نام ها و رده های مختلف به بازار عرضه می گردند. نمونه های چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات چای شمال و امکان تولید و برداشت در ۳ فصل از سال ائم از فصل بهار و تابستان و پاییز مقدور می باشد.

وجود پوشش برف بر روی گیاه چای مانع از هجوم هر گونه آفت و حشره به این گیاه شده و شرایط را برای داشتن انواع چای خوب و سالم فراهم می نماید. در بین نقاط چایخیز شهر لاهیجان اعلاترین نمونه ها را داشته و متقاضیان خرید چای لاهیجان بیشتر از سایر نواحی می باشند.

اسامی و درجه بندی های چای شمال

  • چای ساچمه ای
  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای دستی محلی تولید شده توسط چایکاران

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

ویژگی بارز انواع چای های شمال ایرانی

  1. ۱۰۰% طبیعی
  2. فاقد رنگ
  3. فاقد اسانس
  4. دارای رایحه طبیعی
  5. طعم گس و تلخی اندک
  6. رنگدهی زلال و شفاف
  7. زبر و تیز در صورت لمس دانه های چای
  8. دارای درصد هر چند کم از ساقه های چای
  9. رنگ ظاهر سیاه رو به قهوه ای در نمونه های چای سیاه

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خریداران چای شمال شامل متقاضیان بسیاری بوده که هر یک تنوع بالایی از چای را درخواست دارند که برای حفظ بازار لازم است بهترین نمونه ها انتخاب و عرضه گردند. نمونه های ائم از چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم نمونه های پرتقاضا را شامل شده و شما می توانید با خیالی آسوده و بدون واسطه با بهترین قیمت اقدام به ثبت خرید چای های مدنظر خود از نمونه های درجه یک و باکیفیت از شهر چای ایران، لاهیجان نمایید.

خرید و قیمت چای شمال

هر چای با توجه به کیفیتی که دارا است دارای رنج قیمتی متفاوتی است. این نرخ ها می توانند با توجه به سال، فصل برداشت، منطقه، حجم خرید و… متفاوت باشند که لازم است تا منابع فعالی در این زمینه باشند تا خریداران را از قیمت کیلویی چای مطلع نمایند. در مجموعه چای شمال تلاش شده تا کمترین نوسان با هیچگونه نوسانی در طی سال روی چای ها اعمال نشده و متقاضیان جهت دریافت لیست قیمت چای و خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال در هر زمان از طریق کارشناسان واحد فروش اقدام نموده و اعلاترین نمونه چای سنتی و اصیل گیلان را در اختیار داشته باشند.

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید و فروش چای شمال عمده

برای عمده فروشان چای در بازار علاوه بر کیفیت قیمت نیز فاکتور مهمی می باشد لذا همواره به دنبال یک چای درجه ۱ اما قیمت مناسب می باشند تا به حفظ و افزایش مشتری خود کمک نمایند. اولویت چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه از لحاظ رایحه و قدرت رنگدهی با هم متفاوت هستند به طوری که نمونه های چای بهاره رایحه بیشتر و چای تابستان و پاییز رنگ دهی بالاتری دارند که با درنظر گرفتن این موضوع می توان اقدام به رفع و درخواست نیاز مشتریان نمود. برای خرید و فروش عمده انواع چای شمال در هر کجای بازار چای ایران شرایط خوبی فراهم و در سریع ترین زمان امکان ثبت سفارش و ارسال آن فراهم می باشد.

قیمت کیلویی چای بهاره درجه یک شمال ایرانی

حجم های خرید چای در ارائه قیمت ها بسیار تاثیرگذار هستند اما چیزی که واضح و روشن است در بازار چای با توجه به ارگانیک بودن نمونه های چای ایرانی این چای ها با قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های وارداتی در حال عرضه بوده و یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای خرید و دریافت حاشیه سود مناسب و خیالی آسوده به جهت کیفیت برتر آن ها و دارا بودن عطر و طعم و رنگی خالص است. نمونه های چای برداشت بهاره با توجه به برداشت تازه و کیفیت بالاتر ارزش قیمتی بیشتری دارند. برای خرید انواع چای شمال و دریافت قیمت کیلویی چای بهاره درجه یک شمال ایرانی در هر زمان مراجع فروش آن در گیلان می توانند از مناسب ترین گزینه ها باشند.

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

بهترین گزینه خرید چای شمال از درب کارخانه

کارخانه ها یکی از مکان های اصلی و مهم برای تولید چای خوب و درجه یک می باشند. دسته بندی، حرارت، مدت زمان مالش و خشک شدن برگ ها در کیفیت نهایی بسیار تاثیر داشته و پس از تولید چای ها دست اول و با نرخ های مطلوب ارائه می شوند. در طی سال های اخیر بستر های خوبی برای ارتباط خریدار و فروشنده فراهم و این فرصت فراهم تا بتوان از درب کارخانه و یا از مراکز فروش آن ها به صورت مستقیم و تازه اقدام به خرید نمود. همین حالا شما نیز می تواند برای خرید انواع چای اصل شمال ایران بدون واسطه از هر کجا و هر مکانی به صورت خرید عمده یا خرید کیلویی اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی چای شمال لاهیجان

فروشگاه های مجازی این روز ها عرضه کننده بهترین نمونه ها از محصولات مختلف و مرتبط با هر شهر بوده و خریداران این امکان را دارند تا به شکل مستقیم با فروشندگان اصلی در ارتباط و اقدام به خرید نمایند. فروشگاه اینترنتی چای شمال لاهیجان عرضه کننده چای سیاه و انواع چای سبز خالص بوده و نمونه های چای فله برای خریداران با قیمت های ارزان تری ارائه می گردد. با هر برداشت و تولید چای تازه این بستر وجود داشته تا بتوان چای های مختلفی را با کیفیت اصلی در اختیار داشت. فروش اینترنتی چای از سوی مراجع بزرگ عرضه کننده از نواحی چایخیز در حال فعالیت و با مشاوره و مشورت با آن ها می توان یک چای مطلوب و خوب و خوش عطر و خوش طعم به معنای واقعی را در اختیار داشت.

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

فروش انواع چای خالص و طبیعی شمال ایران

هر خریداری با توجه به سلیقه و سطح نیاز اقدام به خرید چای از نمونه های چای سیاه یا چای سبز یا هر دو می نماید. چای های سیاه رایحه و طعم بی نظیری دارند و نمونه های بهاره یکی از بی نظیر ترین چای های ناب ایرانی (انواع چای شمال) می باشند و چای های سبز نیز یکی از تاثرگذارترین ها در حفظ سلامتی و بهبود بسیاری از بیماری ها هستند. نمونه های چای ایرانی علاوه بر عرضه در بازار داخلی بخش عمده ای از آن ها به صادرات تعلق داسته و با توجه به سفارشات حجم بالا دارای قیمت ارزان تری نیز می باشند. انواع چای فله و بسته بندی ایرانی در حال عرضه در بازار بوده و سودآوری خوبی را برای فعالین در این حیطه فراهم نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام