بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان در حال انجام می باشد. قیمت چای شمال درجه یک بهاره هر کیلو چند است؟ برای خرید انواع چای شمال ایرانی بصورت عمده و کیلویی، فله و بسته بندی فروشگاه اینترنتی چای می تواند بهترین گزینه باشد.

چای شمال چیست؟ خواص چای طبیعی شمال چیست؟ چرا این چای برای مصرف روزانه پیشنهاد می شود؟ چای شمال کیلویی چند؟ استعلام قیمت چای شمال درجه یک را از کجا جویا شویم؟ بهترین چای شمالی چه نام دارد؟ چای اصل و خالص و سنتی را از کجا بخریم؟

چای شمال

چای شمال

این چای یکی از برترین تولیدات ایران است که تنها در دو استان گیلان با بیشترین و مازندران در بخش کوچک در حال پرورش و تولید می باشد. بستر خوب خاک و اقلیم مناسب در نواحی چایخیز این دو استان سبب شده تا گیاه چای بدون نیاز به هر گونه سمپاشی رشد یافته و سالم ترین برگ ها را به جهت تولید در اختیار داشته باشیم. انواع چای های شمال از بهترین نمونه های چای سالم در دنیا نام داشته و گزینه مطلوبی به جهت کیفیت و قیمت و خاصیت بالا برای مصرف روزانه در وعده های مختلف و خرید و فروش چای در بازار می باشد.

باغ چای شمال

باغ های چای شمال یکی از ثروت های مهم این منطقه بوده و زیبایی و جلوه خاصی را به نواحی چایخیز بخشیده است. امکان برداشت برگ سبز چای در ۳ دوره بهار و تابستان و پاییز به فاصله هر ۴۵ روز تکرار و در زمستان و ادخر پاییز این کیاه به گل و بذر نشسته و ظاهر متفاوتی ر ا به این نواحی می بخشد. پوشیده شدن بوته های چای از برف در زمستان سبب می شود تا این گیاه مورد هجوم آفات خاصی قرار نگیرد در نتیجه ما یک چای مرغوبی را خواهیم داشت که به دلیل طبیعی بوده و عدم استفاده از مواد شیمایی باعث سوزش معده نشده و خاصیت های فراوانی را نیز به همراه خواهد داشت از جمله:

  • هضم بهتر غذا
  • سوخت ساز بیشتر بدن
  • افزایش هوشیاری
  • آرامبخش و نشاط دهنده
  • ضد ویروس
  • دفع کننده سموم بدن
  • ضد درد
  • کاهش غلظت خون
  • پیشگیری از پیشرفت آلزایمر و..

چای شمال

کارخانه چای شمال

یکی از موثرترین ملاک ها در تهیه یک چای درجه ۱ و خالص کارخانه ها هستند که نقش مهمی را دارا بوده و شیوه تولید صحیح و اصولی می تواند سبب شود تا یک چای مرغوب و عالی را در اختیار داشته باشیم. کارخانه های چایسازی برگ های چای را در دسته بندی های درجه ۱ و ۲ از کشاورزان دریافت و وارد پروسه تولید نموده و با رعایت اصول گرمایی و مالش مناسب و عدم استفاده از هر گونه مواد افزودنی سبب ایجاد یک چای خشک مرغوب می شوند. در نهایت چای ها در کارخانه بر طبق سایز و کیفیت و دسته بندی و نامگذاری و قیمت نهاده شده و به صوزت فله وارد بازار می گردند و یا حتی به جهت صادرات آماده می گردند.

انواع چای شمال

  1. چای سیاه
  2. چای سبز
  3. چای سفید
  4. چای دستی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای یکی از محصولات پرمصرف در زندگی روزمره مردم بوده و لذا لازم است تا سلامت آن همواره مدنظر و رعایت تا بتوان سلامت را حفظ و از فواید بیشتری از آن را درک نمود. ایران موقعیت خوبی را به جهت تولید و پرورش چای دارا بوده و به جهت خلوص بالای چای لذا بازار تقاضای خوبی را این روزها دارا می باشد و چه بهتر که بدون واسطه و کاملا خالص و با کیفیت در دسترس مشتریان و متقاضیان قرار گیرد. بزرگ ترین مرجع خرید چای در کشور از شهر لاهیجان، چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر را انجام و خریداران می توانند انواع چای اصیل ایرانی سنتی را به شکل راحتی از جزیی تا حتی خرید عمده چای را بدون محدودیت و صرف هزینه کمتر انجام نمایند.

چای شمال کیلویی چند؟

کیفیت چای یکی از ملاک های مهم برای خرید چای محسوب می شود. برای خرید چای تولید داخلی قطعا هزینه کمتری را خواهید پرداخت ضمن اینکه می توانید از سلامت چای اطمینان کامل داشته باشید. حال سوال بسیاری در این زمینه این است که چای شمال کیلویی چند؟ هر چای بسته به نوع، فصل برداشت، منطقه محل کشت و تولید، شیوه عرضه، فله یا برند بودن و عوامل اینکه دارای رنج قیمت متفاوتی می باد و حتی چای دو کارخانه همجوار نیز از لحاظ کیفی متفاوت و شما قیمت های مختلفی را در اختیار خواهید داشت. در این مجموعه تلاش شده تا قیمت ها به صورت واحد و ارزان تر و با کمترین نوسان در سال ارائه گردد که جهت دریافت لیست قیمت چای می توانید با کارشناسان ما در ارتباط و مناسب ترین قیمت چای سیاه و چای سبز را دریافت نمایید.

چای شمال

خرید بهترین چای شمال اصل

هر خریداری بر اساس نوع درخواست همواره به دنبال بهترین نوع چای بوده و با توجه به دسته بندی چای های شمال در هر رده می توان از بهترین تا نوع ضعیف تر را در اختیار داشت. برداشت چای در بهار بالاترین کیفیت را دارا بوده و انواع چای بهاره از جمله چای سرگل را می توان از بهترین نمونه دانست ضمن اینکه چای ممتاز و چای قلم نیز در درجه های بعدی درخواست با کیفیت بالای ثبت شده قرار دارند. چای سرگل تنها قابلیت برداشت در اولین چین را دارا است و چای ممتاز و قلم در فصل بهار و تابستان نیز تولید می شوند. برای خرید بهترین چای اصل شمال به صورت فله و مستقیم از درب کارخانه می توانید همین حالا اقدام به ثبت سفارش نمایید.

چای شمال

فروشگاه آنلاین چای خالص شمال ایران

این روز ها چای های ایرانی با استقبال خوبی از سوی هموطنان مواجه شده چرا که با درک صحیح دم شدن و مصرف این چای به واقعیت طعم و رنگ عالی و طبیعی آن پی برده اند لذا ترجیح می دهند تا این چای را خریداری کنند. فروشگاه آنلاین چای خالص شمال ایران همواره طی سال ها تجربه و عرضه مستقیم انواع چای لاهیجان توانسته نمونه های مرغوب و اعلای این چای را ارائه و به عنوان بازار چای معتبر توانسته همکاری خوبی را چه به صورت عمده با فروشگاه ها و … و حتی مصرف کنندگان جزیی برقرار نماید. تمامی چای های ارائه شده تازه، تضمینی و از بهترین کیفیت ها خواهند بود و حاشیه سود مناسبی را برای فعالین آن به همراه خواهد داشت.

خرید اینترنتی چای شمال ارگانیک بهاره

چای ایرانی به شیوه سنیت یا ارتدوکس در حال تولید است و تمامی تولیدات چای ایرانی به دلیل عدم استفاده از سموم و مواد رنگی و اسانس در نتیجه ارگانیک و طبیعی بوده و شما با نوشیدن این چای و طعم تلخی و گسی آن مواجه خواهید شد. در تولید چای همواره از بهترین برگ های جوان استفاده شده و راحه و رنگدهی مطلوب و طبیعی را به همراه دارند. خرید اینترنتی چای این فرصت را فراهم نموده تا مدت و زمان اتصال خریدار و تامین کاهش و در نتیجه چای تازه و طبیعی به شکل راحت تر و بهتری در دسترس باشد. برای صرف هزینه کمتر و خرید انواع چای درجه ۱ فله و اصل پیشنهاد خرید آنلاین یکی از فرصت های خوب برای شما محترمین و فعالین در سراسر کشور می باشد.

چای شمال

فروش چای سنتی و اصیل شمال ایرانی لاهیجان

چای ها اصولا در کارخانه ها و طی مراحل و پروسه های مختلفی آماده می شوند اما هستند چای هایی که سنتی و با شیوه دستی توسط چایکاران در منزل برای مصرف شخصی و گاها فروش تولید می شوند. این چای ها طعمی متمایز از نمونه های کارخانه ای و ظاهری درشت داشته و در کوره های قدیمی خشک و آماده می گردند ضمن اینکه قیمت بالاتری را نیز دارا می باشند. برای خرید هر گونه چای مرکز فروش چای سنتی و اصیل شمال ایرانی لاهیجان همواره در کنار شما بوده تا بهترین نمونه ها ارائه و با استفاده از این کیفیت های بالا از انواع چای ائم از نمونه چای دستی، چای شکسته، چای قلم، چای ممتاز و… می توانید به یان واقعیت مهم یعنی کیفیت بالای چای ها پی ببرید.

فروش عمده چای سیاه فله شمال

تولید چای در شما بسیار حائز اهمیت است و همواره تولیدکنندگان آن در تلاشند تا با رعایت اصول استاندارد همواره کیفیت های سطح بالا و قابل رقابتی از چای را به بازار ارائه نمایند. چای سیاه یکی از پرتقاضاترین چای ها با تنوع بالا و حجم بالای تولید است که فروش عمده آن را توسط مراکز و بازار های مختلف شاهد هستیم. فروش عمده چای سیاه فله شمال در تنوع کیفیت برای متقاضیان فراهم و می توان سفارشات عمده و مختلف را بسته به نوع چای در کیسه های ۱۰، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی تقاضا نمود. برای خرید بهترین چای بهاره و ثبت حداقل سفارش از ۳۰ کیلو ارزان ترین قیمت ها و کیفیت های بالا را با حاشیه سود بالا دریافت نمایید.

چای شمال

مرکز خرید انواع چای سبز شمال ارزان تر

چای سبز یکی از چای ها شگفت انگیزی است که از برگ های گیاه چای طی حذف عملیات اکسید شدن در کارخانه حاصل می شود و عملیات اختلاط و تقلب را در این رده کمتر و یا اصلا شاهد نیستیم و نمونه های تولید داخلی دارای قیمت ارزان تر و در نتیجه کیفیت مطلوب تری می باشند. چنانچه به دنبال چای سبز مرغوب و اعلا در بازار چای هستید خرید چای سبز ایرانی را به شما توصه می نماییم و مرکز فروش چای شمال به عنوان معتبرترین مرکز توانسته همواره ارزان ترین قیمت از انواع چای و کیفیت های چای برداشت تازه را ارائه نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام