بازرگانی تیدا
خانه / چای سنتی / خرید و قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان

خرید و قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان

چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان یکی از بهترین انواع چای موجود در بازار است که برای خرید عمده و کیلویی با قیمت ارزان و مناسبی عرضه می گردد. فروش چای اصل و خالص بهاره در سال جدید (۱۴۰۳) به صورت مستقیم آغاز شد. برای سفارش خرید انواع چای سنتی بهاره سیاه و سبز می توانید همین حالا اقدام نمایید.

گیاه چای دارای برگ های متعددی است اما همه آن ها جنبه تجاری نداشته و تنها برگ های تازه روییده در بالای چای که بعد هر برداشت مجدد رشد می کنند قابل استفاده جهت تولید می باشند. امروزه در بازار چای های متنوعی در حال عرضه هستند که حاوی مواد مصنوعی غیر طبیعی می باشند اما بهترین نمونه ها چای های خالص و اصل هستند تا هم بتوان از نوشیدن و رنگ و رایحه طبیعی آن لذت برد و هم از خواص فراوان آن بهره مند شد.

 

چای سنتی بهاره

چای سنتی چیست؟

در کشور ما ایران نیز چای تولید می شود. شیوه تولید چای در ایران به صورت ارتدوکس یا رسمی یا سنتی نام داشته که در آن از هیچ فرآوری و مواد افزودنی استفاده نمی گردد. چای های سنتی پس از تولید در کارخانه درجه بندی و با اسامی مختلفی به فروش می رسند. چای سیاه سنتی و چای سبز سنتی از تولیدات مهم در ایران برشمرده شده و طعم و مزه تلخ و گس مطلوب را به دلیل عدم فرآوری دارا هستند. چای سیاه سنتی رایحه بی نظیری داشته و با قیمت های بسیار مناسبی در دسترس قرار دارند.

چای سنتی بهاره

خواص چای سنتی بهاره لاهیجان

  • نشاط بخش
  • رفع خواب آلودگی
  • ملین
  • دارای آنتی اکسیدان بالا
  • ضد درد
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خطر سکته
  • پیشگیری از پیشرفت پارکینسون
  • مانع از درگیر شدن به بیماری آلزایمر
  • ضد ویروس
  • مناسب برای تناسب اندام
  • پبشگیری از دیابت و..

زمان دم کشیدن چای سنتی

هر چای با توجه به سایزی که دارد در مدت زمان خاصی دم می کشد. زمان دم کشیدن چای طبیعی و سنتی حداقل ۱۰ بوده و در مورد چایی همچون چای قلم سنتی این زمان به حداقل ۱۵ دقیقه افزایش می یابد. در صورت مشاهده چای زوددم در بازار مطمئن باشید این چای حاوی رنگ و اسانس می باشد. چای های خالص حاوی رنگ نبوده و به صورت طبیعی اما با طی مدت زمان رنگ زلال و قرمزی را از خود نمایان می کنند که بسیار دلنشین و فواید فراوانی را به همراه دارد.

چای سنتی بهاره

مرکز فروش بهترین چای سنتی بهاره گیلان

باغ های چای در بخش های مختلف استان گیلان و دارای اقلیم مناسب کشت چای قابل مشاهده و در این نقاط انواع چای با انتخاب بهترین برگ ها و شیوه عالی تولید تهیه می شوند. بهترین چای سنتی بهاره را می توان به چای چین اول یا برداشت اول لقب دارد این چای با اسم سرگل یا زرین شناخته شده و از ارزش کیفی بالایی برخوردار است. مرکز فروش چای شمال، بهترین چای بهاره گیلان را عرضه و برای خرید و قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان می توانید از طریق این مرجع در سراسر ایران اقدام نمایید.

چای سنتی بهاره

خرید و قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان

فصل بهار با تمام زیبایی های خود برای چای نیز بهترین ها را به ارمغان دارد. در این فصل بهترین برگ های چای را می توان شاهد بود که پس از یک دوره استراحت زمستانه سررویانده و دارای بیشترین سطح رایحه در برگ های حاوی کرک میانی برگ های بالایی می باشند. انواع چای بهاره دارای محبوبیت بسیاری بوده و علی رقم قیمت بالاتری که دارند بسیار مورد توجه و استقبال هم به صورت عمده و هم جزیی قرار دارد. برای خرید و قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان در تنوع چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای ساچمه ای و.. به صورت فله با بالاترین کیفیت و به صورت دست اول می توانید در هر زمان از طریق کارشناسان واحد فروش در سایت پیش رو اقدام نمایید.

خرید انواع چای سیاه سنتی بهاره

چای سیاه یکی از دوست داشتنی ترین ها بعد آب است که لذت نوشیدن آن به چندین وعده در طی روز بسنده می شود. مصرف بالای چای در کشور این امر را ملزوم می نماید تا در زمان خرید چای به کیفیت آن اهمیت و از سلامت و خلوص آن اطمینان یابید. نمونه های چای داخلی کیفیت های بالا و کاملا اصل و حاوی هیچ ماده افزوده شده نبوده و یکی از بهترین گزینه ها و پیشنهادات برای خرید و کسب درآمد برشمرده می شود. چنانچه به دنبال مرغوب ترین انواع چای سیاه سنتی بهاره هستید جهت خرید و قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان با ارزان ترین نرخ می توانید از طریق مراکز فروش چای گیلان اقدام و حجم خرید عمده و کیلویی خود را ثبت و سودآوری خوبی را نیز در این حیطه تجربه کنید.

چای سنتی بهاره

خرید مرغوب ترین انواع چای سبز سنتی بهاره

یکی از ویژگی های بارز چای سبز خواص درمانی و کسب لاغری با نوشیدن آن می باشد. این چای یکی از چای های معروف در بازار بوده و این روز ها در کنار چای سیاه تقاضای بالایی را دارا است و از خود برگ های سبز چای اما طی عملیات متفاوت حاصل می گردد و بدان چای نیمه تخمیری نیز گفته می شود. این چای نیز چون چای سیاه در ۳ زمان بهار و تابستان و پاییز قابلیت تولید و برداشت داشته و در زمینه صادرات چای نیز شاهد تقاضای بالای آن توسط کشور های همسایه می باشیم. مرغوب ترین انواع چای سبز سنتی بهاره تولیدش از خرداد آغاز و مناسب ترین زمان خرید آن از خرداد ماه آغاز می گردد که نمونه های چای سبز ساچمه، سرگل، ممتاز و قلم لیزری بیشترین حجم خرید در بازار داخلی را دارا هستند.

قیمت چای سنتی بهاره درجه یک لاهیجان ۱۴۰۳

چای های سنتی تنها به نمونه های کارخانهای اتلاق نمی گردد چرا که نمونه ای از چای ها توسط خود چایکاران در منزل تهیه می گردد که بدان نام چای محلی با چای دستی می دهند که کاملا سنتی و با زحت دست تهیه می گردند. این چای ها طعمی متفاوت و خاصیت های بسیاری دارند و در طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که به میزان کم و سفارشی عرضه می شوند و قیمت بالاتری دارند. برای خریداران عمده قیمت چای ها بسیار مهم و در هر زمان به دنیال چای خوب اما قیمت مناسب هستند برای اینکه بتوانید کمترین نوسان را در سال ۱۴۰۳ دریافت کنید می توانید ارزان ترین قیمت ها را با مجموعه تیدا در لاهیجان همراه و قیمت انواع چای فله را با مناسب ترین نرخ در اختیار داشته باشید.

چای سنتی بهاره

خرید چای سنتی ایرانی لاهیجان با بهترین کیفیت

کیفیت های ارائه شده در بازار متفاوت و هر چای با وزین بوده یا سبک بودن دارای قیمت متفاوتی است. بهترین کیفیت های به برداشت اول چای تعلق و همواره خریداران از قیمت های بالاتر آن ها مطلع می باشند. چای ایرانی لاهیجان یکی از نمونه های برتر چای در بازار داخلی به صورت ۱۰۰% طبیعی و سالم بوده و نمونه های این چای در بازار داخل و در صادرات مورد توجه بوده. برای خرید انواع چای داخلی و نمونه های چای صادراتی اعلا فرصت های خوبی از طریق مراکز فروش چای و نمایندگی ها و سایت های اینترنتی جهت سفارش آنلاین و غیر حضوری فراهم شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال با قیمت عالی و رقابتی در حال انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام