بازرگانی تیدا
خانه / چای صادراتی / مرکز فروش چای صادراتی شمال

مرکز فروش چای صادراتی شمال

مرکز فروش چای صادراتی شمال به عنوان بزرگ ترین مرجع تخصصی چای ایرانی چه چای هایی را عرضه می نماید؟ بهترین ویژگی چای صادراتی شمال چیست و چگونه می توان آن را به صورت جزئی و عمده در سراسر کشور سفارش دهیم؟  برای خرید چای سیاه و سبز اصل با قیمت ارزان مرکز فروش چای صادراتی شمال چه راه کار و پیشنهادی دارد؟
چای صادراتی شمال

چای صادراتی ایران

چای های صادراتی در ایران از بخش شمالی یعنی دو استان گیلان و مازندران تهیه و تامین می گردند که دارای انواع مختلفی ائم از :

  • چای ممتاز صادراتی
  • چای شکسته صادراتی
  • چای قلم صادراتی
  • چای باروتی صادراتی
  • چای خاکه صادراتی

می باشند که هریک را می توان در چندین درجه از قوی تا ضعیف دسته بندی نمود. سایت چای ایران به ارائه و ارسال بهترین و مرغوبترین چای صادراتی ایران در شمال کشور پرداخته است که شما می توانید بهترین کیفیت انواع چای صادراتی ایران را در انواع بسته بندی های مدرن و پیشرفته و همچنین با نازلترین قیمت بازار سفارش و تهیه کنید.

مرکز فروش چای صادراتی شمال

ویژگی چای صادراتی شمال

یکی از بهترین ویژگی های چای صادراتی شمال کشور طعم گس و طبیعی آن می باشد که بدون هیچگونه اسانس و مواد افزودنی، دارای کیفیتی مرغوب و درجه یک در سراسر بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده است و طعم واقعی چای را در یک میان وعده احساس می کنید، همچنین پخش و توزیع انواع چای صادراتی شمال کشور در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و مدرن صورت می گیرد که این مزیت را برای حفظ تمام خاصیت های چای در سراسر بازارهای داخلی و خارجی فراهم کرده و بهترین کیفیت چای را شما دریافت می کنید. در مرکز فروش چای صادراتی شمال بهترین و مرغوب ترین چای دستچین شده از باغ های نمونه چای کشور عرضه می گردد و تمامی این چای ها دارای استاندارد های لازمه جهت خروج از کشور می باشند.

خرید چای صادراتی در چه زمانی از سال امکان پذیر است؟ آیا کیفیت این چای ها با هم تفاوت دارند؟

جهت خرید چای صادراتی شمال هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و می توان در هر زمان از سال سفارشات خرید چای را انجام نمود. به لحاظ کیفیت چای های برداشت شده در هر چین چای مسلما ماهیت و سطح متفاوتی خواهند داشت به طوری که چای بهاره کیفیت و رایحه بالا و چای تابستان و پاییز کیفیت بالا و رنگدهی بیشتری را دارا می باشند. قیمت چای صادراتی بهاره نیز بیش از دیگر چای ها می باشد.

فروش چای صادراتی

بسته بندی چای صادراتی شمال

جهت بسته بندی چای های مورد تقاضا در اکثر موارد چون سفارشات فله ای می باشد لذا چای ها در کیسه ها یا لمینیت های ۱۰، ۲۰ الی ۲۵ کیلویی قرار گرفته و در مورد برند نیز می توانید از نام و نشان برند ثبت شده خود نیز استفاده نماییدو در مورد بسته بندی کارتنی سفارشات بسته به اوزان در نظر گرفته شده در جعبه ها قرار گرفته و سپس به صورت کارتن های ۵ الی ۶ یا ۱۰ کیلویی بسته بندی می شوند که به دلیل داشتن هزینه بالا این مورد بسیار اندک به چشم می خورد.

مرکز فروش چای صادراتی شمال

شاید مراکز فروش چای صادراتی را نتوان به راحتی همانند مراکز فروش چای در سایر شهر ها شاهد بود. استان گیلان با داشتن موقعیت خوب جغرافیایی و شرایط عالی جهت کشت و تولید چای لذا دارای مراکز فروش چای صادراتی و انجام امور مربوط به آن می باشد. مرکز فروش چای صادراتی شمال فعالیت خود را علاوه بر شیوه سنتی در شیوه نوین نیز اجرا نموده و هم اینک با توجه به تبلیغات اینترنتی شاهد افزایش درخواست چای صادراتی شمال از سایر کشور ها هستیم ضمن اینکه در بازار داخل نیز با افزایش چشمگیر تقاضای خرید چای اصل و طبیعی می باشیم. برای تهیه و تامین دست اول انواع چای اصیل ایرانی و مشاوره می توانید با کارشناسان مجموعه هماهنگی های لازمه را انجام نمایید.

مرکز فروش چای صادراتی شمال

صادرات چای شمال

با توجه به این موضوع که ماهیت چای شمال کاملا خالص و ارگانیک می باشد لذا بسیار مورد توجه در بازار چای قرار دارد. سالانه حجم بالایی از چای ایرانی مورد تراکنش در بازار های جهانی قرار دارد حال یا مورد فرآوری قرار گرفته و یا به شکل طبیعی مورد مصرف قرار می گیرد. بخش قابل توجه صادرات چای شمال به چای سیاه تعلق داشته و چای سبز در موارد کمتری صادر می گردد.

  • رنگ طبیعی
  • قیمت مناسب
  • رایحه دلنشین
  • دارا بودن استاندارد های ویزه
  • به دور بودن از آفت کش ها و اسانس ها

نکات قابل توجهی در چای شمال می باشند. جهت صادرات چای به کشور های هدف و مورد نظر می توان تناژ و نوع چای را به مرکز فروش چای صادراتی شمال ارائه نمود تا در سریع ترین زمان ممکن همراه با استاندارد های روز دنیا بهترین تجارت چای را برای خود رقم بزنید.

 چای صادراتی شمال

قیمت انواع چای صادراتی

در این بخش عوامل متعددی دخیل می باشند از جمله :

  • تعداد واسطه ها
  • کیفیت چای
  • منطقه کشت چای و نوع برند
  • زمان برداشت
  • میزان محصول
  • فله یا برند بودن چای

جهت خرید عمده و دریافت لیست قیمت انواع چای صادراتی شمال در هر زمان می توان بی دغدغه اقدام نمود تا بهترین قیمت و کیفیت را از طریق کارشناسان مجموعه دریافت نمایید. چای ممتاز بالاترین قیمت و چای خاکه کمترین قیمت را در میان چای های صادراتی شمال دارا می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای صادراتی

خرید چای صادراتی ایران به بهترین قیمت

چای صادراتی فله با توجه به قیمت ارزان تر همواره مورد توجه تجار قرار دارد. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام