بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب آغاز شد. چای دستی را می شناسید و با ویژگی های این چای آشنایی دارید؟ مرکز فروش چای ایرانی بهترین چای سرگل سنتی بهاره (محلی) را بصورت مستقیم عرضه و آماده خرید متقاضیان نموده است.

در ایران چای به صورت سنتی یا ارتدوکس یا رسمی تولید می شود در این روش چای ها پلاس، مالش، اکسید و خشک شده و به صورت طبیعی و بدون هیچ افزودنی رایحه و رنگ بسیار عالی را از خود نمایان می کند. تولید چای در کشور ما تنها به صورت کارخانه ای نبوده و تعداد البته محدودی از چایکاران نیز به صورت سنتی و حرفه ای در منزل یا کارگاه خود اقدام به تهیه این چای می نمایند.

خرید چای دستی

می دانید چای دستی چیست؟

این چای یکی از برترین نمونه های چای تولید شده بدون دستگاه های پیشرفته و به صورت سنتی است که زحمت بیشتری دارد. در این روش چایکاران با حساسیت خاص اقدام به اقدام و چیدن برگ ها با دست نموده و پس از انتقال برگ ها به منزل یا محل مورد نظر آن ها را روی صفحه ای مشبک پهن و اجازه پلاس به برگ ها می دهند، سپس در ظرفی به نام لاک برگ ها را با دست مالش تا حالت کف مانند و خرد به خود بگیرند،

در مرحله بعد مجدد به این برگ ها استراحت تا اکسید شوند این مرحله در رنگ پذیری و طعم چای چای اهمیت دارد، حال برگ ها را در دستگاه های قدیمی سنتی که حالت چوبی و طبقه ای داشته یا روی بخاری حرارت می دهند تا خشک و آماده گردد. چای دستی یکی از چای های اعلای ارگانیک نام داشته و امروزه تقاضای بسیاری در بین چایخوران حرفه ای دارد.

ویژگی چای دستی

  1. دارای ظاهر درشت همانند چای قلم
  2. حاوی ساقه چای
  3. دیردم بین مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه
  4. طعم گس و قهوه مانند یا کاهی و شکلاتی
  5. اشغال فضای بیشتر در بسته بندی
  6. ارزش قیمت بالاتر
  7. دارای طعم بسیار دلنشین
  8. عطر و طعم و مزه ای متفاوت از نمونه های کارخانه ای
  9. ۱۰۰% طبیعی و فاقد اسانس و رنگ

خرید چای دستی

خواص بی نظیر چای سیاه دستی

  • عدم سوزش معده پس از نوشیدن
  • آنتی اکسیدان بالا
  • آرامش و نشاط بخش
  • افزایش هوشیاری
  • پیشگیری از زوال عقل
  • دفع سموم بدن
  • ضد التهاب
  • کاهش خطر ابتلا به سکته و…

خرید چای دستی

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

برای خرید چای با سلایق مختلفی مواجه هستیم برخی چای های خارجی و برخی چای ایرانی و طبیعی را می پسندند. چای های تولید داخلی با کیفیت بالا و کاملا سالم و بدون رنگ در حال تولید بوده و نوشیدن آن فراید و خواص بسیاری را به همراه دارد. خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب از سوی مراکز فعال عرضه آن در حال ارائه و سفارشات قابل ثبت و با هماهنگی در زمان آماده شدن ارسال می گردند. حجم سفارشات قابل ثبت برای نمونه چای سنتی دستی کم و قابل ارسال به سراسر شهر های ایران می باشد. برای ثبت سفارش این امکان را خواهید داشت تا در کنار این چای اقدام به خرید سایر انواع چای چون : چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای قلم و… نمایید.

خرید چای دستی

فروش چای دستی (سنتی) لاهیجان

در تهیه چای دستی لاهیجان با داشتن چایکاران حرفه ای در این زمینه حرف اول را می زند. تولید و فروش انواع چای اصل و خالص در این شهر در حال انجام و برای خریداران فرصت مناسبی جهت تامین عمده و کیلویی چای می باشد. چنانچه متقاضی خرید چای دستی بهاره لاهیجان هستید بدون محدودیت می توانید به صورت مستقیم و تازه از طریق مجموعه انواع چای اصیل ایرانی را تهیه و از ویژگی های منحصر به فرد و فعالیت در زمینه فروش و سودآوری آن بهره مند شوید.

قیمت چای دستی سرگل بهاره لاهیجان ۱۴۰۳

مصرف کنندگان و افراد آشنا با چای دستی می دانند که این چای ارزش قیمتی بالایی را با توجه زحمت در تولید دارا است. این چای تا زمان برداشت برگ سبز قابلیت تولید داشته و شما از هر برداشت در بهار و تابستان و پاییز ویژگی های متفاوتی را از لحاظ طعم و قدرت رنگدهی در این چای مشاهده خواهید نمود که برداشت چین اول در بهار با عنوان چای دستی یرگل بهاره بالاترین کیفیت را دارا است. با نزدیک شدن به آغاز برداشت برگ سبز چای در بهار ۱۴۰۳ لذا افزایش قیمت را در این چای شاهد خواهیم بود اما برای برخورداری از قیمت چای دستی ارزان تر عرضه مستقیم آن در این مجموعه در حال انجام و قیمت خرید چای دستی سرگل بهاره لاهیجان ۱۴۰۳ به زودی اعلام و ارائه و جهت دریافت قیمت می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

خرید چای دستی

خرید مرغوب ترین چای دستساز محلی گیلان

گیلان مهد تمدن چای ایران نام داشته و نواحی چایخیز در این ناحیه پراکنده و یکی از تولیدکنندگان بهترین چای سالم و ارگانیک دنیا دارد. کیفیت چای تولید داخلی بسیار بالا و با توجه به خلوص بالا یکی از بهترین گزینه ها برای نوشیدن در طی روز برشمرده می شوند. امکان خرید مرغوب ترین چای دستساز محلی گیلان تنها در این نواحی امکان پذیر و در حجم انبوه و بالا امکان تولید ندارد. برای خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب و سایر انواع چای فله کارخانه ائم از چای قلم، چای ساچمه ای، چای زرین و… بهترین زمان با مساعد بودن شرایط از هفته دوم اردیبهشت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی از سوی مراکز معتبر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام