بازرگانی تیدا
خانه / چای گیلان / سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان

سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان

چای گیلان را از کجا تهیه کنیم؟ آیا می دانید سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان به صورت تازه و مستقیم می باشد؟ فروش بهترین انواع چای طبیعی و اصل لاهیجان گیلان با قیمت های عالی را در سراسر ایران تجربه نمایید.

چای گیلان

چای گیلان چیست؟

در مورد چای های این خطه که صحبت به میان می آید نمی توان از رایحه و رنگ و طعم کاملا طبیعی آن صحبت به میان نیاورد چرا که بوته های چای در هر نقطه ای از گیلان در بهترین اقلیم مناسب رشد یافته و ارتدوکس مهم ترین شیوه تولاید چای در کارخانه های می باشد. در تهیه چای ها چایکاران تلاش می کنند تا همواره بهترین برگ ها را دستچین نمایند. چای سیاه شمال به دلیل ارگانیک بودن و داشتن رایحه و طعمی بی نظیر و تنوع درجه بندی و حاصل برداشت از فصول مختلف همواره در سال های اخیر شامل خرید و فروش بالایی در بازار های مختلف می باشد.

درجه بندی چای گیلان

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

فصول برداشت چای در گیلان

  1. بهار (چای بهاره)
  2. تابستان (چای تابستانه)
  3. پاییز (چای پاییزه)

چای گیلان

نواحی چایخیز گیلان

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • رودسر
  • کلاچای
  • واجارگاه
  • املش
  • سیاهکل
  • فومن
  • شفت و..

تشخیص چای اصل لاهیجان

  1. زوددم نمی باشد
  2. رایحه طبیعی دارد
  3. بدون رنگ شیمیایی بوده
  4. طعمی سبک و مانع سوزش معده می گردد
  5. دارای هر چند اندک ساقه چای بوده که به رایحه بخشیدن بیشتر کمک می نماید.
  6. بعد از دم کشیدن کاملا زلال و شفاف است و..

چای گیلان

خرید چای از کارخانه لاهیجان گیلان

کارخانه های چایسازی بسیاری در استان گیلان و در نواحی چایخیز در حال فعالیت می باشند همگی آن ها همواره طبق یک استاندارد اقدام به تولید و نقش مهمی را در کیفیت نهایی عرضه شده و قیمت ها خواهند داشت. برای خرید چای از کارخانه لاهیجان گیلان فرصت ها و موقعیت های مختلفی فراهم شده تا با بررسی هر یک بتوان مدنظر خود را تهیه نمود. انواع چای سنتی اصیل ایرانی در این خطه ها تولید و سالانه دسترسی همیشگی به آن ها سبب شده تا بتوان چای درجه ۱ و مرغوبی را تامین نمود.

چای گیلان

سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان

برای خرید چای مکان های مختلفی فعالیت داشته و لذا می توان انواع چای را در بازار در رنج قیمت های مختلف و کیفیت های متنوع رویت نمود. رقابت های مختلف در بازار چای سبب شده تاذ سطح های مختلفی از چای ها را مشاهده نمود که بهترین راه ارتباط با منابع اصلی فروش چای در گیلان بوده تا بتوانند در جهت تامین چای اصل یاری نمایند و هخمواره مناسب ترین قیمت را ارائه دهند. سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان بوده و طی سال ها فعالیت در این زمینه آماده همکاری با متقاضیان خرید چای ایرانی اصل بوده و می توان انواع چای سیاه و چای سبز گیلان را با شرایط عالی از این طریق سفارش و دریافت نمود.

خرید آنلاین چای گیلان به صورت مستقیم و تازه

حتما شما هم از جمله افرادی هستید که تمایل به خرید چای تازه و به صورت مستقیم را دارید. ایران در نواحی شمالی چون گیلان و مازندران برای تولید چای خوب و درجه یک موقعیت عالی را دارا می باشد شاید خرید مستقیم چای برای بسیاری از متقاضیان فراهم نباشد اما این روز ها با توجه به بستر ها و سایت های فراهم شده موقعیت خرید آنلاین چای گیلان به صورت مستقیم و تازه فراهم شده و می توان سفارشات عمده و کیلویی از چای ممتاز و سرچین بهاره و سایر نمونه ها به راحتی ثبت و در محل مورد توافق در هر شهر دریافت نمود.

چای گیلان

قیمت بهترین مارک انواع چای گیلان

درجه بندی چای از لحاظ سایز، کیفیت و قیمت سبب شده تا بتوان چای ها را از قوی تا ضعیف به شکل بهتری شناخت و سفارش راحتی از ثبت نمود. ارزش گذاری چای ها در گیلان به شکل بسیار مناسبی انجام و حداقل نوسانات در طول سال را در این رده ها شاهد می باشیم. لذا با علم به اینکه می دانید چای طبیعی و مرغوبی را سفارش خواهید نمود می توانید قیمت چای فله را به صورت روز و ارزان تر از سوی مرکز چای شمال در لاهیجان و گیلان دریافت نمایید.

فروش عمده چای فله ای گیلان امساله

در زمان خرید چای هر چه چای ها از برداشت تازه و سال باشند می توانند کیفیت های بالاتر و در نتیجه رایحه و عطر و رنگ عالی تری را از خود نمایان کنند. هرساله چای ها در چندین چین برداشت و لذا می توان سفارشات خود را در این زمان ها جهت خرید انواع چای مدنظر ثبت نمود. چای فله ای گیلان تقاضای بسیاری را به صورت عمده و هم کیلویی دارا می باشد، اما برای خریداران عمده یک فرصت بسیار خوب فراهم شده، فروش عمده چای فله ای گیلان امساله با بهترین شرایط حاشیه سود برای متقاضیان فراهم و می توان تجربه خوبی را از طریق سایت چای گیلان تجربه نمود.

چای گیلان

پخش مرغوب ترین چای سیاه خوش طعم گیلانی

چای سیاه یکی از چای ها دوست داشتنی و محبوب برای ما ایرانی ها است. چای گیلان یکی از چای هایی است که می تواند نیاز هر فرد از هر سلیقه ای را به جهت رنگدهی و رایحه و طعم عالی فراهم نماید. هم اینک پخش مرغوب ترین انواع چای سیاه خوش طعم گیلانی از سایت چای گیلان فراهم و می توان سفارشات خرید عمده انواع چای سیاه و چای سبز را در این مرجع ثبت نمود. برای سودآوری بهتر و کاهش هزینه ها و صرف وقت کمتر همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط و چای لاهیجان خالص را سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سنتی بهاره

فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان

فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان سبب شده تا دسترسی به چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام