بازرگانی تیدا
خانه / چای گیلان / فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان

فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان

فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان سبب شده تا دسترسی به چای درجه یک به شکل راحتی فراهم گردد. خرید اینترنتی انواع چای سیاه و سبز عمده و جزیی در سراسر کشور در حال انجام می باشد. آیا می دانید فروش چای گیلان در بازار چه مزیت هایی را به همراه خواهد داشت؟

فروش چای گیلان

چای گیلان را بشناسیم

گیلان یکی از نقاط مهم و استراتزیک برای تولید و پرورش چای در ایران برشمرده می شود. برای اولین باز کشت چای در گیلان توسط کاشف السلطنه انجام و با موفقیت در لاهیجان آغاز و سپس به دیگر نواحی مجاور این شهر و حتی به بخش های کوچکی از مازندران بسط یافت. در این استان موقعیت خوب اقلیمی سبب شده تا این گیاه اقتصادی دچار بیماری نشده و نیازمند هیچ سمومی نباشد. تولید چای خالص نیز توسط کارخانه ها انجام و علاوه بر بازار خوب فروش چای در داخل کشور شاهد صادرات چای گیلان به دیگر کشور ها ارزآوری خوب آن در این زمینه می باشیم. از جمله مناطق تولید چای در گیلان عبارتند از:

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • رودسر
  • کلاچای
  • املش
  • واجارگاه
  • شفت
  • فومن
  • سیاهکل

چای محلی گیلان چیست؟

کار تولید و آماده سازی چای ها پس از تحویل برگ سبز چای بر عهده کارخانه ها می باشد چرا که تولید چای در حجم انبوه نیازمند ابزار ها و دستگاه های تخصصی می باشند و شیوه تولید چای در گیلان ارتدوکس یا رسمی می باشد. در برخی نواحی استان تعداد محدودی از چایکاران حرفه ای و قدمی نیز اقدام به تهیه چای در میزان کم با مالش دست و خشک نمودن سنتی می نمایند که کیفیت بسیار متفاوت و خوبی داشته و با عنوان چای محلی گیلان در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چای دستی محلی بسیار کم تولید و قیمت بالاتری از نمونه های کارخانه ای داشته و تولید آن در صورت نیاز سفارشی می باشد و نکته مهم اینکه تنها نوع سیاه آن قابل تهیه می باشد.

انواع چای گیلان

  • چای سیاه
  • چای سفید
  • چای سبز

فروش چای گیلان

اسامی درجه بندی شده چای سیاه و سبز گیلان

  • چای سرگل
  • چای شکسته
  • چای ممتاز
  • چای قلمی
  • چای باروتی
  • چای ساچمه ای
  • چای خاکه

اسامی کلی چای فصلی گیلان

  1. چای بهاره
  2. چای تابستانه
  3. چای پاییزه

مزیت های خرید و فروش چای گیلان در بازار چیست؟

  1. قیمت های ارزان تر
  2. کیفیت های بالاتر و تازه
  3. شناخت بیشتر و فرهنگ سازی بیشتر مصرف چای ایرانی
  4. حمایت از چایکار و کارخانه داران چای داخلی
  5. عدم خروج ارز از کشور
  6. متناسب با ذائقه هر خانوار ایرانی
  7. دسترسی همیشگی و آسان به چای در هر زمان
  8. مصرف چای سالم و طبیعی و به دور از هر گونه مواد شیمایی و آغشته به رنگ

فروش چای گیلان

فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان

چای سرگل یکی از بهترین نمونه های چای است که تنها در آغاز بهار و از اولین چین چای حاصل می آید. تنوع چای بهاره در ۷ دسته و مابقی فصول در ۶ دسته ارائه می شوند. ارزش قیمت چای بهاره بالاتر از ایر برداشت ها می باشدو اما با این حال از سوی مراجع معتبر می توان قیمت های بسیار رقابتی و ارزان تر با حاشیه سود بالاتری را در اختیار داشت. فروش چای گیلان بهاره با قیمت عالی از لاهیجان در خال انجام بوده و سایت چای شمال توانسته موقعیت بسیار عالی و خوبی را به جهت خرید و فعالیت در این زمینه فراهم آورد.

خرید و فروش عمده چای گیلان

با توجه به اینکه شاهد مصرف بالای چای در بین ایرانی ها هستیم لذا بازار معاملات این محصول همیشه و در تمام سال فعال و فعالین این عرضه را به تامین همیشگی و بهترین کیفیت چای واداشته است. خرید و فروش عمده چای گیلان هم اینک از سوی مراکز چایسازی در سطح این استان انجام و متقاضیان درصدد تامین چای خوب و طبیعی بوده و توانسته اند همکاری خوب و تداوم داری را با این مراکز تجربه و به حاشیه سود خوب و فراهم آمدن سطح رضایتمندی مستریان خود برآیند.

فروش چای گیلان

خرید آنلاین چای گیلان به صورت مستقیم

عرضه فراوان چای در بازار و سطح تقاضای بالای آن سبب شده تا در این بازار واسطه های بسیاری فعالیت داشته باشند و علاوه بر افزایش قیمت در این محصول در بازار گاها شاهد افت کیفیت و اختلاط آن می باشیم که می تواند اثرات سویی را به جهت کاهش یافتن تقاضا داشته باشد لذا بهترین راه ارتباط ستقیم با منابع تولید و با مراکز آنلاین می باشد. خرید آنلاین چای گیلان به صورت مستقیم در انواع نمونه های چای فله و بسته بندی هم عمده و هم کیلویی از سوی این مراکز انجام و می توان از کیفیت و دسترسی تازه و قیمت های عالی برخوردار و نمونه های متنوعی را در اختیار داشت.

فروش چای گیلان

قیمت چای بهاره درجه یک گیلان لاهیجان

همیشه کیفیت چای بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. هر چه چای نوبرانه تر و متعلق به چین اول باشد قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت علاوه بر اینکه عوامل دیگری نیز بر ارزش گذاری قیمت چای دخیل می باشند. برای اینکه بتوان قیمت فروش چای بهاره درجه یک گیلان لاهیجان را استعلام و در اختیار داشت بهترین گزینه ارتباط با کارشناسان مجموعه چای شمال و درایفت لیست و بررسی و ثبت سفارش آن می باشد. در این مجموعه تلاش شده تا همواره ارزان ترین و دست اول ترین قیمت چای سیاه و چای سبز به متقاضیان ارائه شود.

خرید بهترین چای ایرانی لاهیجان

چای ممتاز و چای سرگل و چای قلم لیزری از چای های پرطرفدار ایرانی نام دارند و همواره سطح تقاضای بالایی را دارا هستند. برای خرید بهترین چای ایرانی لاهیجان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لازم است تا با کارشناسان این حیطه مشورت و سپس اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایید تا مرغوب ترین چای اصل و خالص را بتوان از نمونه های متنوع خریداری نمود. فروش چای گیلان از لاهیجان به شکل مستقیم در حال انجام بوده و فعالیت در این کسب و کار را با افراد تازه وارد و فعال قدیمی به شکل راحتی در سطح کشور فراهم نموده است.

فروش چای گیلان

فروش جزیی و کلی چای طبیعی و سنتی گیلان

چای طبیعی و ارگانیک یکی از چای های مورد تقاضا در بازار متلاطم و پرتنش است چرا که افزودن رنگ و اسانس به چای ها از کیفیت آن ها زدوده و مشکلات بسیاری را برای مصرف کنندگانش به همراه داشته است. ایران موقعیت تولید چای سنتی و کاملا خالص را در گیلان دارا بوده و فرو چای گیلان جزیی و کلی قابل انجام و خرید انواع چای اصل و خالص می تواند مزیت های بسیاری را به همراه داشته باشد. برای فروش چای فله اصیل و ۱۰۰% طبیعی مراکز موجود در نواحی چایخیز گیلان از مناسب ترین گزینه ها برای این امر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای گیلان

سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان

چای گیلان را از کجا تهیه کنیم؟ آیا می دانید سایت چای گیلان بهترین مکان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام