بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳ را از کجا و کدام مراکز فروش چای دریافت کنیم؟ قیمت چای بهاره درجه یک بر چه اساسی اعلام می شود؟ آیا می دانید با خرید اینترنتی چای می توان از کیفیت های عالی و تازه چای شمال برخوردار شد؟

چای ممتاز چیست؟ کیفیت چای از کدام برداشت بالاتر می باشد؟ آیا تاکنون خرید اینترنتی چای ایرانی را به صورت مستقیم تجربه نموده اید؟ آغاز زمان برداشت برگ سبز از چه زمانی آغاز می شود؟ قیمت هر کیلو چای شمال ایرانی را چگونه دریافت کنیم؟

چای ممتاز بهاره

چای ممتاز بهاره چیست؟

این چای حاصل برداشت برگ سبز در بهار است لذا با این نام خوانده می شود. این چای از برگ های تازه و جوان بالایی گیاه چای حاصل می شود و در رایحه و رنگدهی و طعم سرآمد و در رده دوم جدول بعد چای سرگل قرار دارد. چای ممتاز پرفروش ترین چای نام داشته و قابلیت تولید در ۳ برداشت بهار و تابستان و پاییز را دارا می باشد. ارزش قیمت چای ممتاز متناسب با کیفیت آن و در رنج مطلوب قرار و از چای های مناسب برای مصرف روزمره و مناسبت ها می باشد.

ویژگی های مهم چای ممتاز

  1. پرفروش ترین چای
  2. دارای رنگدهی عالی
  3. طعم گس و تلخ
  4. رایحه عالی در نمونه های برداشت بهار
  5. به دور از هر ماده شیمیایی و ۱۰۰% خالص
  6. دارای ظاهر پیچش دار
  7. وزین و اشغال فضای کمتر
  8. قیمت مناسب
  9. دارای درصد پائین ساقه

چای ممتاز بهاره

چرا بهترین نمونه از چای از برداشت بهاره می باشند؟

این سوال در ذهن بسیاری وجود دارد که چرا چای بهاره بهترین کیفیت را دارا است؟ باید بدانید که گیاه چای در زمستان با توجه به خشبی شدن برگ ها قابلیت برداشت نداشته لذا اجازه و فرصت استراحت و تجدید قدا به گیاه داده می شود. در انتهای زمستان گیاه چای شروع به جوانه زنی و زمان تکمیل این فرآیند تا اواسط بهار ادامه و با مشاعد بودن تمامی شرایط برگ های سبز چای در اردیبهشت برداشت و لذا برگ های برداشت شده در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند و انواع چای بهاره با عنوان بهترین نمونه با رایحه و طعم عالی نام دارند. نمونه های چای تابستانه و پاییزه دارای رنگدهی بهتر و بالاتری نسبت به نمونه های بهاره قرار دارند.

قیمت چای بهاره درجه یک بر چه اساسی اعلام می شود؟

  • بر اساس کیفیت و سایز
  • شیوه عرضه
  • منطقه کشت
  • نوع برند
  • فله یا بسته بندی شدن

چای ممتاز بهاره

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳

چای های سیاه یکی از نمونه های پرتقاضا و پر مصرف در بین ما ایرانی ها هستند. هر چه قدرت رنگ و رایحه به شکل طبیعی در چای ها وجود داشته باشد با استقبال و محبوبیت بیشتری برخوردار خواهند بود. چای ممتاز بهاره یکی از این چای های اعلا و اصیل ایرانی بوده که مرغوبیت بالایی داشته و خریداران عمده و کیلویی همواره به دنبال تامین و تهیه این چای می باشند. قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳ به زودی با آغاز تولید اعلام و در این مرکز تلاش شده مناسب ترین قیمت ارائه تا بتوانید چای تازه و درجه ۱ ممتاز را به صورت مستقیم خریداری و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

چای ممتاز بهاره

فروش بهترین چای ممتاز بهاره لاهیجان

لاهیجان معتبرترین مراکز تولید و باتجربه ترین چایکاران را دارا می باشد. انواع چای سنتی ایرانی به صورت خالص و بدون افزودنی در این نقطه و شهر های همجوار آن تولید و لذا بازار فروش چای در این نواحی رونق خاصی داشته و قیمت چای در بهترین وضعیت خود به دلیل عرضه مستقیم قرار دارد. فروش بهترین چای ممتاز بهاره لاهیجان از طریق مرکز چای شمال در این شهر در حال انجام بوده و فرصت خوبی برای دسترسی به کیفیت های مورد تایید و قیمت های ارزان تر چای وجود خواهد داشت.

خرید چای ایرانی ممتاز بهاره درجه یک

هر خریدار چای قطعا در بازار چای به دنبال بهترین نمونه چای می باشد تا بتواند با پرداخت قیمت مدنظر از کیفیت های عالی آن بهره مند شود. کیفیت های مختلفی از چای ها در بازار در حال عرضه می باشند اما چنانچه یک چای طبیعی و بتواند نیاز رنگ و رایحه مطلوب را فراهم نماید از موقعیت خوبی برای فروش برخوردار خواهد بود. چای ممتاز بهاره ایرانی یکی از نمونه های قدر تولید شده می باشد که مناسب هر سلیقه و ذائقه و از نمونه های برای فعالیت در فروش و سوددهی مناسب می باشد. برای دریافت و استعلام قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳ و خرید چای ایرانی ممتاز بهاره درجه یک می توانید از طریق مراجع فعال و تخصصی آن در گیلان اقدام و تنوعی از چای فله اصل و ارگانیک را در اختیار داشته باشید.

چای ممتاز بهاره

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل ممتاز بهاره

چای نمونه ای از محصولات خاص است که قابلیت تولید و کشت در هر منطقه ای را دارا نمی باشد. گیلان یکی از بزرگ ترین منابع تولید چای در ایران برشمرده می شود که نمونه های خالصی از چای را عرضه می نماید. در این ناحیه در ابتدای برداشت چایی تولید می شود با عنوان چای سرگل که تنها قابلیت به دست آمدن آن از برداشت چین اول و تنها در بهار است که ارزش بالایی داشته و خواص بسیاری را در خود نهان دارد. برای دسترسی هر چه بهتر به چای ممتاز بهاره و سایر انواع چای امکان خرید اینترنتی چای فراهم و می توان خرید اینترنتی چای سیاه سرگل ممتاز بهاره را تازه و مستقیم انجام داد ضمن اینکه قیمت چای سیاه بهاره ممتاز، چای قلم، چای شکسته و نمونه های چای سبز به صورت رقابتی و ارزان تر با توجه به کیفیت ها ارائه خواهند شد.

خرید و فروش عمده چای ممتاز بهاره ایرانی لاهیجان

خرید های عمده با توجه به حجم های درخواستی دارای رنج قیمت مناسب تری می باشند. عمده خرید چای از سوی هر مجموعه متفاوت و شامل میزان مشخصی می باشد. در مجموعه چای شمال برای خرید عمده حداقل سفارش بر مبنای ۳۰ کیلوگرم بوده و عرضه آن ها به صورت تازه مستقیم انجام می شود. خرید و فروش عمده چای ممتاز ایرانی لاهیجان در بازار بالا و سودآوری خوبی را برای فعالین این حوزه به همراه خواهد داشت. چای ممتاز علاوه بر عرضه در بازار داخلی در صادرات نیز مهم و چای صادراتی درجه یک برشمرده می شود. قیمت چای ممتاز بهاره اندکی نسبت به چای قلم و شکسته بالاتر اما کیفیت بسیار بالا و قابل توجهی را دارا می باشد لذا برای خرید عمده چای حتما پیشنهاد می گردد.

چای ممتاز بهاره

قیمت و خرید چای ممتاز بهاره شمال لاهیجان

اعلام قیمت چای ها در ابتدای هر سال با برداشت و مشاهده کیفیت و دسته بندی آن ها اعلام می شود نمونه چای سرگل و چای ممتاز بهاره دارای قیمت بالاتری با توجه به نوبرانه بودن و کیفیتشان می باشند و خریداران چای به این موضوع واقف می باشند. در سال ۴۰۲ قیمت چای ممتاز بهاره عمده هر کیلو ۲۱۰ و به صورت جزیی هر کیلو ۲۵۰ هزار تومان از سوی مجموعه ارائه و قطعا شاهد افزایش قیمت چای در بهار ۱۴۰۳ خواهیم بود که برای اطلاع از قیمت و خرید چای ممتاز بهاره شمال لاهیجان و دیگر نمونه ها پیشنهاد می شود تا با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز

قیمت بهترین چای ممتاز ایرانی اعلا

چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ را تازه و با بالاترین کیفیت خرید نمایید. قیمت بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام