بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی آغاز شد. قیمت چای سرگل ممتاز بهاره درجه یک در بازار چقدر می باشد؟ برای خرید بهترین انواع چای طبیعی و اصل مرکز فروش چای ایرانی فرصت خوبی را به صورت مستقیم برای خریداران در تمام شهر های کشور فراهم نموده است.

فروش چای ممتاز

چای ممتاز بهاره

با توجه به نام این چای، از بهترین برگ های جوان گیاه چای حاصل می شود و بهترین نمونه آن حاصل برداشت برگ سبز در فصل بهار با عنوان بهاره می باشد. کیفیت دانه بندی این چای بسیار بالا و مختص و دارای پیچیدگی و وزن دار است. نمونه های چای سیاه ممتاز بهاره دارای رایحه بالاتر و نمونه های برداشت پاییز و تابستان رنگدهی بیشتری دارند. با توجه به استقبال و تقاضای این چای لذا فروش چای ممتاز به عنوان پرفروش ترین نمونه جایگاه ویژه ای را در میان سایر نمونه ها دارا می باشد و از لحاظ سایز بین چای سرگل و چای قلم قرار دارد.

فروش چای ممتاز

خصوصیات چای ممتاز اصل ایرانی

  1. تولید بالا
  2. برگ های متوسط و پبچ خورده
  3. گسی و تلخی ملایم
  4. دارای رنگ مشکی متمایل به قهوه ای
  5. فاقد رنگ مصنوعی
  6. دارای رایحه مطبوع
  7. از لحاظ سایز ریز تر از چای قلم
  8. مدت زمان دم کشیدن متوسط (۱۰ الی ۱۲ دقیقه)
  9. رنگدهی عالی پس از دم کشیدن و مورد پسند توسط اکثر ذائقه ها
  10. پرفروش و اقتصادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

با توجه به سلامت و طبیعی بودن چای های تولید داخلی لذا نمونه های چای ایرانی در بین مصرف کنندگان بسیاری مورد توجه و همواره به دنبال خرید بهترین چای می باشند. چای ممتاز یکی از نمونه های چای با قابلیت برداشت و تولید در هر ۳ چین بهار و تابستان و پاییز بوده و این امر آن را به یک چای پرفروش و پرتقاضا پس از سرگل مبدل نموده و رتبه این چای در رده بندی چای های ایرانی دوم می باشد. فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از درب کارخانه و بدون واسطه در حال انجام و خریداران یک فرصت استثنایی و عالی را به جهت خرید عمده و جزیی چای تجربه خواهند نمود.

فروش عمده چای ممتاز درجه یک

برای خرید چای وزین بودن یکی از ویژگی های مورد توجه می باشد چرا که هر چه چای وزن بیشتری را دارا باشد مرغوب تر و فضای کمتری را اشغال می نماید. عرضه کنندگان چای برای کسب درآمد می توانند نمونه چای ممتاز را مدنظر قرار داده چرا که هم حاشیه سود مناسب و هم کیفیت عالی را دارا می باشد و تقاضای خرید برای این چای بالا می باشد. جهت تامین برترین کیفیت، فروش چای ممتاز درجه یک به صورت عمده از طریق مرجع چای ایرانی در لاهیجان در حال انجام و می توان انواع چای در درجه بندی های متنوع ائم از چای شکسته، چای ساچمه ای، چای باروتی، قلم، سرگل و… را نیز در لیست سفارشات ثبت نمود.

فروش چای ممتاز

خرید و قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان ۱۴۰۲

فعالیت مستمر و پیاپی کارخانه های چایسازی در خطه شمال سبب شده تا شاهد کیفیت های بالای چای تولید شده در این خطه باشیم. شهر لاهیجان یکی از مهم ترین مراکز پرورش و تولید چای در ایران برشمرده می شود و عرضه چای در بازار داخل و صادرات چای به اقصی نقاط دنیا از این خطه مدنظر فعالین و تجار بوده است. قیمت چای در نواحی چایخیز بسیار مناسب و افزایش قیمت را در ابتدای برداشت هر سال شاهد می باشیم. قیمت چای ممتاز در سال ۱۴۰۲ به صورت جزیی هر کیلو ۲۵۰ هزار تومان و عمده از ۲۰۰ الی ۲۱۰ و بسته به هر منطقه متفاوت بوده است. جهت دریافت لیست قیمت و خرید و فروش چای ممتاز می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط و مناسب ترین لیست قیمت چای را دریافت نمایید.

خرید چای ممتاز از کارخانه لاهیجان

برگ های سبز برداشت شده چای به اولین مکان یعنی کارخانه ها تحویل و پس از درجه بندی برگ ها راهی پروسه تولید و سرنوشت ساز شده و پس از خشک شدن سورت و رتبه بندی و آماده عرضه به بازار می شوند لذا کارخانه نقش مهمی را در نوع کیفیت چای ها داشته و شیوه تولید در این مسیر بسیار مهم می باشد. چای فله قیمت مناسبی را نسبت به بسته بندی دار و لذا برای خرید از کارخانه همواره مورد توجه قرار دارند. فروش چای ممتاز درجه ۱ و سایر انواع چای از طریق اینترنتی و مستقیم از کارخانه فراهم و انواع چای فله اصل را می توان با کیفیت تضمینی خریداری نمود.

فروش چای ممتاز

نمایندگی بهترین چای ممتاز لاهیجان اصل

چای یکی از محصولاتی است که با توجه به مصرف بالا همواره مورد توجه و توسط مراکز بسیاری به فروش می رسد. فعالیت در زمینه فروش چای در کشور ما بالا و لذا واسطه های بسیاری در این زمینه فعال می باشند. با توجه به اینکه اختلاط و تقلب در زمینه چای علی الخصوص چای سیاه بالا بوده لذا حتما توصیه می شود تا چای را از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش خریداری شود. برای اینکه بتوانید چای سنتی و اصل لاهیجان را در اختیار داشته باشید نمایندگی فروش چای ممتاز لاهیجان، پخش انواع چای را در سراسر ایران امکان پذیر و قیمت های بسیار مناسب و رقابتی را ارائه می نماید و در هر زمان امکان ثبت سفارش چای خالص و طبیعی با بهترین کیفیت بدون محدودیت و در سریع ترین زمان در حال انجام می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز

قیمت بهترین چای ممتاز ایرانی اعلا

چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ را تازه و با بالاترین کیفیت خرید نمایید. قیمت بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام