بازرگانی تیدا
خانه / چای فله / فروش عمده بهترین چای فله لاهیجان

فروش عمده بهترین چای فله لاهیجان

چای فله ای در ایران به صورت کاملا خالص و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می شود. معتبرترین مکان برای خرید عمده چای فله کجاست؟ فروش عمده بهترین چای فله لاهیجان و اصیل ترین انواع چای ایرانی ائم از سرگل، ممتاز، قلم و… از سوی مراکز تولید چای در حال انجام می باشد.

چای فله

چای فله

چای فله شامل نمونه های مختلفی از چای هایی است که در مراحل انتهایی کارخانه تولید و روی هم انباشته و سپس درجه بندی و یا به همین صورت در کیسه هاییی با وزن خاص روانه بازار می گردند و یا توسط همان کارخانه و یا شرکت های دیگر مورد بسته بندی و با نام برند خاصی وارد بازار می گردند. نمونه های چای های فله ای قابل لمس و مشاهده بوده و فرصت بهتری را برای شناخت دارا می باشند. در ایران رایج ترین شیوه عرضه چای به بازار از نوع فله و تقاضای خرید آن نیز بالاتر می باشد.

شرایط تولید چای در ایران

بستر های پرورش و تولید چای در ایران در استان گیلان به شکل بسیار عالی فراهم و برگ های سبز چای در طی مراحل ارتدوکس و استاندارد به چای خشک مرغوب و درجه ۱ کاملا خالص و بدون هیچ افزودنی تبدیل می شوند. برای تهیه چای بهترین برگ های شاداب و جوان بالایی گیاه چای انتخاب و دستچین و می توان برگ های برداشت فصل بهار از اولین چین را به عنوان اعلاترین نمونه ها دانست که غنچه میانی آن ها سبب زر دار شدن چای و در نتیجه محبوبیت بیشتر چای می گردد.

چای فله

فصول برداشت برگ سبز چای در ایران

  • بهار
  • تابستان
  • پاییز

فاصله هر برداشت تا برداشت بعدی چه مدتی می باشد؟

برای رشد مجدد برگ های جوان در گیاه چای پس از هر برداشت ۴۵ روز به گیاه فرصت داده می شود و پس از آن برگ ها قابلیت برداشت مجدد را خواهند داشت. اولین چین چای در بهار و از نیمه اول اردیبهشت با توجه به شرایط مساعد انجام می گردد.

اسامی رایج نمونه های چای فله

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

چای فله

اصالت چای فله

  1. زبر و ضخیم
  2. رایحه بسیار عالی و سبک
  3. رنگ سیاه متمایل به قهوه ای
  4. دارای ساقه هر چند کم و در نتیجه رایحه مطبوع تر
  5. امکان امتحان و آزمون به شکل راحت تر و بهتر برای مشتری

چای فله

فروش عمده بهترین چای فله لاهیجان

در زمینه تولید چای خوب و طبیعی لازهیجان پیشتاز بوده و مهارت تولید چای در این نقطه و شهر های همجوار آن به خوبی مشهود می باشد. چایکاران با انتخاب بهترین برگ ها و انتقال آن به کارخانه ماده اولیه طبیعی را مهیا می کنند سپس در کارخانه با رجه بندی برگ ها به روند تولید وارد و به بهترین شیوه استاندارد تبدیل به چای خشک خالص و اصل می گردند. فروش عمده بهترین چای فله لاهیجان برای متقاضیان در نقاطی که امکان تولید وجود ندارد مهیا نموده و می توان انواع چای ارگانیک و ۱۰۰% بدون اسانس و رنگ را در حجم های مختلف و با اعتماد سفارش نمود.

قیمت روز چای فله ایرانی

حتما می دانید که نمونه های چای تولید داخلی قیمت مناسب تر و کیفیت خالص را دارا هستند این چای ها به شکل تازه از سوی مراکز چای گیلان در شمال ایران عرضه و لذا یک فرصت بهتری را برای تامین چای تازه سال برای متقاضیان فراهم نموده است. قیمت چای سیاه و چای سبز ایرانی با توجه به تنوع درجه بندی و شکل ظاهر و منطقه و فصل برداشت ارزش گذاری و با قیمت ارزان تری عرضه می شوند. در بازار چای ایران برای دریافت قیمت روز چای فله ایرانی و خرید عمده می توانید از سوی مرجع مقابل اقدام نمایید.

چای فله

عواملی که نقش مهمی در تعیین قیمت انواع چای فله ای دارند؟

  1. فصل برداشت
  2. نوع چای
  3. سایز چای
  4. منطقه برداشت
  5. فاصله تا منابع اصلی تولید
  6. واسطه ها
  7. حجم خرید

خرید عمده چای فله درجه یک

این روز ها مصرف کنندگان چای به دنبال خرید انواع چای طبیعی و اصل می باشند لذا فروشندگانی که بتوانند این نیاز را فراهم نمایند می توانند سطح فروش بالاتر و جذب مشتری بیشتری را جذب نمایند. کارخانه داران چای در ایران در تلاشند تا همواره بهترین کیفیت را عرضه نمایند و در این زمینه نیز شناخته شده بوده و این روز ها حجم تقاضای خرید چای از این منابع که در نواحی چایخیز قرار دارند بیش از گذشته اهمیت دار گردیده است. امکان خرید عمده چای فله درجه یک از سوی سایت ها و فروشگاه اینترنتی چای فراهم و بدین طریق می توان از حجم کم تا عمده بدون محدودیت را سفارش و خرید نمود.

پخش انواع چای فله ای ایرانی اصل در بازار

برای اینکه بتوان به چای اصل در بازار دست پیدا نمود لازم است تا مراکز و منابع تولید بتوانند فعالیت گسترده و در دیدتری را انجام نمایند چرا که بازار چای ایران شامل انواع چای وارداتی خارجی و نمونه های قاچاق و نمونه های چای داخلی می باشد و لذا رقابت برای دیده شدن نیازمند فعالیت گسترده در این حیطه می باشد. پخش انواع چای فله ای ایرانی اصل در بازار را می توان مستقیم انجام و با ارسال بهترین کیفیت و رفع نیاز تقاضای مشتریان ائم از رنگدهی مطلوب و رایحه خوش چای می توان حجم سفارشات بیشتری را ثبت نمود.

چای فله

معتبرترین مرکز فروش چای فله اصل لاهیجان

در شهر لاهیجان و دیگر نقاط اطراف این شهر چای به صورت حرفه ای تولید می شود اما فاصله های موجود تا بازار مصرف و وجود واسطه ها و دلالان بسیار در این میان می تواند در کاهش سطح کیفیت و افزایش قیمت چای نقش مهمی را داشته باشند. برای اینکه بتوان با معتبرترین مرکز فروش چای فله اصل لاهیجان در ارتباط بود لازم است تا این مراکز فعال را به خوبی شناخته و با اعتماد از این مراکز می توان همواره بدون معطلی از مرغوب ترین انواع چای سنتی سیاه و چای سبز به صورت فله و یا نمونه های چای صادراتی فله درجه ۱ را تامین نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چای فله

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال ارزان تر و مستقیم …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام