بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی را در مجموعه چای شمال به صورت روز و تازه دریافت نمایید. فروش آنلاین انواع چای سیاه و سبز ارگانیک بدون واسطه و در سراسر ایران به صورت عمده، جزیی و فله در حال انجام می باشد.

خرید چای سیاه

چای سیاه

برای تولید این چای مدت زمان اکسیده شدن یا تخمیر بسیار حائز اهمیت است چرا که رنگ و رایحه چای در این مرحله تعیین و شکل می گیرد. چای سیاه یکی از عمده تولیدات کارخانه های چای شمال در چندین فصل برداشت می باشد. این چای از انتخاب و برداشت برگ های بالایی گیاه چای که ضمخت نبوده و نرم و ظریف می باشند انجام و هر چه این برگ ها جوان تر و مرغوب تر در نتیجه چای تولیدی با کیفیت بالاتری خواهد بود. چای سنتی سیاه ایران به شیوه ارتدوکس در کارخانه ها تهیه و با توجه به مرغوبیت نوع برگ ها می توان درجه بندی های مختلفی را در این رده مشاهده نمود.

از جمله موارد مهم و تاثیرگذار بر کیفیت چای سیاه عبارتند از :

  1. نوع برگ ها
  2. فصل برداشت
  3. شیوه برداشت و تولید
  4. منطقه مورد کشت
  5. شرایط حاکم بر منطقه در زمان برداشت
  6. مدت زمان حمل برگ ها تا کارخانه
  7. شیوه تولید چای در کارخانه

انواع چای سیاه از نظر فصل برداشت

  1. چای سیاه بهاره
  2. چای سیاه تابستانه
  3. چای سیاه پاییزه

خرید چای سیاه

انواع چای سیاه بر اساس رتبه بندی سایز و کیفیت

  • چای سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه

خواص و فواید چای سیاه ایران

  • افزایش دهنده هوشیاری
  • افزایش قدرت تمرکز
  • آرامبخش و انرژی دهنده
  • بهبود عملکرد کلیه ها
  • ضد تب و درد
  • پیشگیری از خطر ابتلا به سکته با رقیق نمودن خون
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • دارای آنتی اکسیدان

خرید چای سیاه

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی

ایران یکی از کشور های با دارا بودن موقعیت خوب و استراتژیک برای بسیاری از محصولات کشاورزی است. انواع چای ها کاملا سالم و بدون هیچ مواد افزودنی به صورت کاملا طبیعی در حال تولید و لذا رایحه و رنگ و طعم بی نظیری را می توان در صورت مصرف صحیح از این چای مشاهده نمود. بازار خرید چای سیاه در ایران بالا و لذا این امر کیفیت بیشتر و در نتیجه مرغوبیت مدنظر متقاضی را می طلبد. برای خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی فرصت های خوبی از سوی سایت های مرکزی در نواحی چایخیز گیلان فراهم شده و خریداران می توانند به نوبه خود هر حجم ائم از عمده و کیلویی را به شکل راحتی تامین نمایند.

خرید چای سیاه

قیمت انواع چای سیاه کیلویی

ارزش گذاری قیمت چای بسته به عوامل متعددی دارد اما اصولا با توجه به نوع و اسم چای تقریبا نرخ های متناسبی در بازار ارائه می شود. برای خریدارانی که قصد خرید مستقیم و دریافت چای تازه و قصد استعلام قیمت انواع چای سیاه کیلویی را دارند می توانند هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط و قیمت های عالی و ارزان تر بازار را در کنار کیفیت های بسیار بالا دریافت نمایند. نمونه های چای سرگل و چای ممتاز ارزش قیمت بالاتری را نسیت به نمونه های قلمی و شکسته دارا هستند.

فروش بهترین انواع چای سیاه طبیعی لاهیجان

شهر لاهیجان و دیگر نقاط همجوار این خطه در گیلان دارای چای های طبیعی و خالصی هستند که به نوبه خود مثال زدنی و در دنیا زبانزد می باشند. انواع چای ارگانیک و سنتی در فصول بهار و تابستان و پاییز تولید و مراکز مختلفی بهترین چای تازه تولید شده را عرضه و به فروش می رسانند. هم اینک فروش بهترین انواع چای سیاه طبیعی لاهیجان از سوی مراکز فعال چای شمال در گیلان در حال عرضه و فرصت خوبی برای خرید عمده چای و تامین دست اول آن ها فراهم نموده است.

خرید چای سیاه

خرید عمده و آنلاین چای سیاه ارگانیک شمال

چای فله یکی از نمونه های تقاضای بالا در بازار ایران است که توسط کارخانه های چایسازی آماده و در کیسه های مختلف با وزن متفاوت بسته به سایز قرار می گیرند. به طور مثال چای سرگل و ممتاز در کیسه های ۳۰ کیلویی و چای قلم سنتی در کیسه های ۲۰ کیلویی عرضه می شوند. برای خرید عمده و آنلاین چای سیاه ارگانیک شمال و مرغوب ترین نمونه های چای سبز از هر نقطه امکان ثبت سفارش و ارسال سریع امکان پذیر می باشد. با خرید چای سیاه تولید داخل می توان از کیفیت خالص چای، حاشیه سود مناسب و خواص بی نظیر آن بهره مند شد.

خرید چای سیاه

فروشگاه اینترنتی چای عرضه کننده چای سیاه و چای سبز با قیمت عالی

با پیشرفت های روزمره در زندگی شرایط خرید نیز متفاوت و متمایز از قبل شده است هم اینک فروشگاه های اینترنتی و آنلاین بسیاری در حال فعالیت و محصولات تازه هر منطقه را ارائه که توانسته کیفیت های بالاتری را به مشتریان ارائه نماید و دست واسطه های کمتری در این بین وجود خواهد داشت. برای خرید چای سیاه و چای سبز از عرضه کننده ها کافیست تا اندکی جستجو در فضای اینترنت انجام و با شناخت مراکز معتبر در این زمینه می توان علاوه بر کیفیت های بسیار تازه و بالا قیمت های عالی تر و رقابتی را دریافت نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام