بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / مرکز خرید چای سبز قلم لاهیجان به قیمت روز و تازه

مرکز خرید چای سبز قلم لاهیجان به قیمت روز و تازه

خرید چای سبز قلم لاهیجان را چگونه انجام دهیم؟ مرکز خرید چای سبز قلم لاهیجان به قیمت روز و تازه انواع چای اصل و بهترین کیفیت ها را در ایران عرضه می نماید. فروش چای فله با قیمت رقابتی در بازار چای از نمونه های سیاه و سبز درجه ۱ از اصول کاری مهم در مراکز فعال در نواحی چایخیز شمال می باشد.

خرید چای سبز قلم لاهیجان

چای در لاهیجان

چای در لاهیجان یک محصول استراتژیک و مهم برشمرده می شود چرا که پایه و اساس شکل گیری و کشت چای در ایران در لاهیجان و توسط میرزا کاشف السلطنه انجام گرفته و چایکاری و تولید چای یکی از شغل های پراهمیت در این منطقه و شهر های اطراف آن می باشد. طی سال ها تجربه در این زمینه لذا می توان بهترین انواع چای سنتی اصل و خالص را در این نواحی بدون استفاده از کوچکترین مواد اضافی در اختیار داشت که به صورت طبیعی و با شرایط تولید صحیح دارای رنگ و رایحه و طعم بی نظیری می باشند.

دسته بندی چای های ایرانی لاهیجان

برگ های سبز چای پس از درجه بندی در کارخانه روانه پروسه تولید و آماده شدن می شوند. چای خشک های حاصله در انتها از الک های با نمره خاص عبور و بر اساس اندازه، سایز و کیفیت نام گذاری می شوند که بر اساس سایز این اسامی عبارتند از : چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای خاکه

چای سبز لاهیجان

این چای نیز از برگ های سبز و مرغوب بالایی چای طی فرآیند خاص در کارخانه به دست می آید. در این چای عملیات تخمیر یا اکسیده شدن برگ ها را نخواهیم داشت و پس از مالش برگ های مستقیم با بخار و یا در دیگ های داغ خشک می شوند و این چای رنگ سبز خود را حفظ می نماید. عملیات تولید این چای همانند چای سیاه در ایران سنتی یا ارتدوکس بوده و خواص و فواید بسیاری را دارا می باشند و کاملا خالص و بدون افزودنی می باشند ضمن اینکه قیمت مناسبی را نیز دارا می باشند.

خرید چای سبز قلم لاهیجان

چای سبز قلم

چای ها از چندبرگ شاداب و تازه روییده بالایی گیاه چای حاصل می شوند. چای قلم حاصل استفاده از برگ های دوم و سوم به بعد بوده و با توجه به نوع مالش ظاهر درشت خود را حفظ می نمایند. این چای درشت ترین نمونه چای بوده و نوع سنتی آن با ساقه و نوع قلم لیزری آن چوب ها با دستگاه سورت حذف و یکدست می شوند. چای سبز قلم از نوع سوزنی هم در بازار بسیار مورد پسند و چای مرغوب با سایز متوسط می باشد. ویژگی های این چای :

  1. ملایم و دلچسب
  2. ایده آل برای نوشیدن در هر زمان
  3. کاملا ارگانیک فاقد اسانس و افزودنی
  4. ظاهر درشت
  5. تلخی و گسی کم

خواص چای سبز قلم

  • خواص چای سبز برای لاغری مناسب است.
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان
  • کاهش چربی در ناحیه شکم
  • پیشگیری از دیابت
  • موثر بر بهداشت دهان و دندان
  • بهبود عملکرد مغز
  • رفع التهابات
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • موثر بر زیبایی پوست

خرید چای سبز قلم لاهیجان

مرکز خرید چای سبز قلم لاهیجان به قیمت روز و تازه

چای ایرانی یکی از بهترین تولیدات سالم و خالص است که گزینه مطلوبی به جهت خرید برای خریداران عمده و مصرف کنندگان جزیی برشمرده می شود. تمامی چای های عرضه شده علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های وارداتی و چای های قاچاق و حاوی رنگ بوده و به جهت تامین انواع چای ایرانی می توان سودآوری خوب و مطلوبی را مشاهده نمود. مرکز خرید چای سبز قلم لاهیجان به قیمت روز و تازه انواع چای اصیل شمال را ارائه و خریداران این امکان را دارند تا با سریع ترین شیوه اقدام به خرید و قیمت های ارزان تر چای ها شوند. قیمت های یکسان نمونه های چای سیاه و چای سبز را در این مجموعه همراه با ما تجربه نمایید.

خرید اینترنتی چای سبز قلم لاهیجان

یکی از شیوه های مطلوب برای خرید چای در این روز ها خرید اینترنتی است چرا که توانسته مستقیم چای را به دست مشتری رسانده و علاوه بر آن خریدار قیمت کمتر و حاشیه سود مناسب تری را در این شیوه تجربه خواهد نمود. حذف عملیات گشت و گذار در بازار و ممانعت از اتلاف وقت و هزینه های اضافی از مزیت های این شیوه بوده و مرکز خرید چای سبز قلم لاهیجان توانسته در کنار این چای نمونه های چون چای ممتاز، شکسته، چای دستی سیاه، چای باروتی، فروش عمده چای فله اصل و طبیعی را در سراسر ایران عرضه نموده است.

خرید چای سبز قلم لاهیجان

فروش بهترین انواع چای سبز قلم لاهیجان

چای قلم دارای نمونه های متنوعی برای خریداران بوده که می توان هم نمونه های سنتی و هم نمونه های سورتینگ شده آن را از درجه بندی های قوی تا ضعیف تر را با قیمت های بسیار مطلوب تهیه نمود. برای تامین و خرید چای سبز قلم لاهیجان به صورت عمده و کیلویی فروش بهترین انواع چای از سوی مرکز چای شمال در گیلان فراهم و خریداران می توانند حجم های خرید خود را با دریافت لیست موجودی و بررسی ارائه و کیفیت های بالایی از چای تولید سال را به صورت تازه خرید نمایند.

بازار پخش چای سبز قلم اصل در ایران

بازار تقاضای خرید چای در ایران به گونه ای است که چای سیاه و چای سبز از بهترین و بالاترین حجم برخوردار می باشند. پخش چای در بازار در هر نقطه بسته به شناخت بازار دارد و لازم است تا با این هدف اقدام به تامنی انواع چای ها نمایید. در میان چای سبز ها همانند چای سنتی سیاه ۳ نمونه از پرفروش ترین ها می باشند که عبارتند از چای سبز ممتاز، چای سبز سرگل، چای سبز قلم با تامین دست اول این نمونه ها فروش بیشتر و در نتیجه کسب رضایت مشتریان را تجربه نمایید.

خرید چای سبز قلم لاهیجان

نمایندگی خرید چای سبز قلم ایرانی لاهیجان

نمونه ها چای ایران مرغوبیت بالایی داشته و از گزینه های مطلوب و ارزان تر به جهت خرید برشمرده می شوند. برای خرید چای ارگانیک و اصل بدون کوچکترین ناخالص مراکز تولید چای در گیلان مهم ترین منابع برشمرده می شوند و نمایندگی های خرید چای در این نقاط می توانند در ارائه هر چه بهتر کیفیت ها و انتخاب مناسب خریداران را کمک نمایند. مرکز خرید چای گیلان لاهیجان شرایط خرید چای سبز قلم لاهیجان، چای شکسته، چای ساچمه، انواع چای بهاره درجه ۱ و… را فراهم و می توان با شناخت این مراکز اقدام به خرید چای مورد نظر نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت از طریق سایت اینترنتی چای شمال در …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام