بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی از سوی مراکز معتبر و شناخته شده در لاهیجان انجام می گردد. چای دستی چیست و چه قیمتی دارد؟ برای خرید عمده انواع چای درجه ۱ و چای محلی در دیگر شهر های ایران چه کنیم؟

فروش چای دستی

چای دستی چیست و مشخصه های آن کدامند؟

این چای را می توان نمونه ای بی نظیر از لحاظ طعم و رنگ دانست که از انتخاب برگ های جوان بالایی چای در بهار و تابستان و پاییز طی فرآیند تولید با دست در منزل صورت می پذیرد. این چای ظاهر درشتی داشته و ارزش قیمتی آن در بازار بالاتر از دیگر نمونه ها می باشد. امکان تولید این چای در ایران تنها در نمونه های سیاه قابل انجام بوده و مختص چایخوران حرفه ای می باشد و در سال های اخیر سطح تقاضای بالایی را در کشور دارا می باشد. از مشخصه های می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ظاهر قلمی و پیچیش دار
  • دارای حجم اشغالی بیشتر یه دلیل درشتی
  • قیمت بالا
  • رنگدهی مطلوب
  • رایحه ای عالی
  • طعمی شبیه به قهوه
  • مدت زمان دم کشیدن بیشتر ۱۵ الی ۲۰ دقیقه
  • کاملا خالص و طبیعی
  • دارای ساقه

فروش چای دستی

فرآیند تولید چای دستی چند مرحله دارد؟

  1. دستچین نمودن برگ چای
  2. استراحت دادن برگ ها یا پلاس در سینی یا پارچه یا صفحه های مشبک
  3. مالش برگ ها با دست تا رسیدن به مرحله کفی شدن
  4. تخمیر یا اکسید شدن برگ ها
  5. خشک نمودن روی بخاری یا در دستگاه های سنتی

تاریخچه تولید چای در ایران

چای و چایکاری در ایران قدمت بسیاری دارد این گیاه توسط ژنرال کنسول ایران در هند ملقب به کاشف السلطنه به ایران آورده شده و در منطقه لاهیجان مورد آزمون و با موفقیت انجام و سپس به شهر های همجوار آن بسط یافت. اصول تولید چای در ایران سنتی و ارتدوکس بوده و عملا در باغات چای و فرآیند تولید چای از هیچ ماده افزودنی استفاده نمی گردد. چای سیاه با بالاترین سطح تقاضا در رتبه اول تولید و سپس چای سبز قرار دارد. چایکاران بسیاری در این مناطق سهم خود را به صورت سنتی و دستی تولید می کنند و چای دستی در نواحی چایخیز شمالی آواره خوشنامی را دارا می باشد.

فروش چای دستی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

وجود زمستان های معتدل و پوشش دهی باغات چای سبب شده تا گیاه چای مورد هجوم هیچ آفات و حشره های خاصی نباشد لذا چای حاصله کاملا طبیعی و سالم و نوشیدنش هیچ زیانی نخواهد داشت. علاوه بر چای کارخانه ای چای محلی سنتی نیز در نواحی شمالی علی الخصوص گیلان تولید و بازار خوبی را برای محلی ها به همراه دارد. فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی انجام و همواره خرید این چای را می توان در کنار دیگر انواع چای ائم از چای ممتاز و چای قلم و چای سرگل و.. شاهد بود که بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

فروش چای دستی لاهیجان در کنار انواع چای بهاره کارخانه

برداشت برگ سبز چای در اول بهار سبب شده تا شاهد کیفیت بالای چای خشک شده باشیم چرا که گیاه توانسته در یکدوره استراحت تجدید قوا و مواد بسیاری را در خود ذخیره کند که باعث رایحه بیشتر در این فصل شده است. با توجه به حجم بالای تولید چای در کارخانه ها لذا رایحه چای در مجاور کارخانه ها بسیار و کیفیت بالا سبب شده تا چای بهاره مورد تقاضای بیشتر و خرید و فروش انواع چای بهاره به پصورت عمده و کلی صورت پذیرد. فروش چای دستی لاهیجان در کنار انواع چای بهاره کارخانه ها در حال انجام و متقاضیان از هر گوشه از کشور امکان ثبت سفارش کیلویی و خرده این چای را خواهند داشت.

فروش چای دستی

خرید چای دستی سیاه درجه یک

چای سیاه یکی از بهترین انواع چای عرضه شده به بازار می باشد و با توجه به داشتن رایحه، رنگ و طعم بسیار مطبوع بسیار مورد تقاضا می باشد. این چای همواره در بازار داخلی عرضه و صادرات چای سیاه ایران نیز به خوبی مورد توجه می باشد. تنوع درجه بندی و قیمت های متنوع و مناسب در این دشته سبب شده تا متقاضیان علاقه دوچندانی بدین چای داشته باشند. برای خرید چای دستی درجه یک سیاه مراکز پرورش دهنده گیاه چای گزینه های مطلوبی می باشند و فروش چای دستی به صورت تضمین کیفیت و اصل بودن در اختیار مشتریان قرار دارد.

قیمت چای خشک دستی ۱۴۰۲

با تعیین نرخ خرید برگ سبز چای در ابتدای هر سال شاهد روند افزایش قیمت چای خشک خواهیم بود اما این قیمت ها متناسب و افزایش چندان بالایی را نخواهند داشت. چای دستی از آنجا که زحمات زیادی را در پروسه تولید داشته و یک چای خاص برشمرده می شود ارزش قیمتی بالاتری را دارد اما با فرآبند برداشت برگ سبز قطعا قیمت آن معلوم و اعلام می گردد. به نظر شما قیمت فروش چای دستی در سال ۱۴۰۲ چند خواهد بود؟ آیا قیمت انواع چای اصیل ایرانی از نوع کارخانه ای نیز روند افزایشی چشمگیری خواهند داشت؟ برای دریافت قیمت روز چای خشک می توانید با مرکز فروش چای شمال در لاهیجان در ارتباط باشید.

فروش چای دستی

برای خرید عمده انواع چای درجه ۱ و چای محلی در دیگر شهر های ایران چه کنیم؟

با توجه به امکان کاشت و تولید چای در نواحی محدودی از کشور لذا بستر های خرید آنلاین چای با سفارش خرید اینترنتی چای از فروشگاه های مجازی می تواند دسترسی راحت و آسانی را به منابع اصلی ایجاد نماید تا به دور از واسطه بتوان علاوه بر خرید عمده چای قیمت های ارزان تر و مطلوب تری را تجربه نمود. چنانچه متقاضی خرید چای ایرانی هستید می توانید همین حالا با ما در ارتباط و بهترین چای اصل و خالص و طبیعی دنیا را از ما دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب آغاز شد. چای دستی را …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام