بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان

فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان

فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان به صورت آنلاین از طریق سایت مقابل انجام می گردد. قیمت چای بهاره ایرانی کیلویی در سال چند خواهد بود؟ برای خرید انواع چای سیاه و سبز درجه یک فله از شهر لاهیجان در گیلان چگونه اقدام کنیم؟

 

فروش بهترین چای بهاره

چای بهاره

همان طور که از نام این چای پیداست حاصل برداشت و خشک شدن برگ سبز چای در فصل بهار است. برداشت برگ ها از هفته اول اردیبهشت آغاز و به فاصله ۴۵ روز بعد مجدد انجام می گردد. چون برگ های چای در این زمان بالاترین کیفیت و شادابی را به دلیل استراحت زمستانه دارا هستند لذا یکی از چای های خوش طعم و خوش رنگ و با رایحه بالا نام دارد. عمل آوری این چای ها برای اینکه بهترین کیفیت به دست آید باید از یک غنچه و دو برگ جوان بالایی چای استفاده شود.

بهترین چای بهاره ایرانی

با توجه به رتبه بندی شدن چای ها پس از خشک شدن در کارخانه و نام نهاده شدن با اسامی مختلف لذا می توان با توجه به نام به کاربرده شده تا حدودی متوجه کیفیت چای شد. در رتبه بندی چای ایرانی، چای سرگل یا چای سرچین یا چای زرین به عنوان بهترین و مرغوب ترین چای طبیعی و سنتی نام دارد که علاوه بر نوشیدنی مورد تایید برای طول روز دارای خواص بسیاری می باشد و خرید و فروش و نوشیدن آن توصیه می گردد.

فروش بهترین چای بهاره

خاصیت چای بهاره

  • ضد سرطان
  • ضد درد
  • ضد ویروس
  • رفع حالت خواب آلودگی
  • نشاط بخش
  • عدم سورش معده
  • کمک به هضم بهتر غذا و…

ویژگی های چای بهاره اصل و خالص

  1. بدون رنگ
  2. بدون اسانس
  3. دارای رایحه بالاتر نسبت به سایر برداشت ها
  4. طعم گس و تلخ به دلیل عدم استفاده از هیچ ماده افزودنی
  5. قدرت رنگدهی طبیعی عالی
  6. وجود ساقه های ترد و شکننده
  7. رویت دانه های زرین در چای

فروش بهترین چای بهاره

فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان

در استان گیلان چایکاری یکی از حرفه های دیرینه بوده و کارخانه های چایسازی بسیاری در این ناحیه در نزدیکی باغ های چای بنا می باشد. بهترین و بیشترین حجم چای تولید ایران در این استان تهیه می گردد و علاوه بر بازار داخلی سهم صادرات چای گیلان نیز قابل توجه می باشد که از جمله کشور های متقاضی چای ایرانی: عراق، ترکمنستان، ترکیه، روسیه، افغانستان، تاجیکستان، آلمان و.. می باشند. فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان از نمونه های چای ممتاز و سرگل و چای قلم سنتی، چای شکسته و.. از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و سایت های عرضه کننده مسقیم زمینه سازذ خوبی برای عرضه و فروش چای برای متقاضیان خارج از این استان برشمرده می شوند.

فروش بهترین چای بهاره

قیمت چایی بهاره ۱۴۰۲

با توجه به افزایش قیمت ها در برهه های مختلف زمانی در این روز ها بهترین گزینه ارتباط با مراکزی می باشد که این نوسانات را تا حد ممکن کنترل و درحفظ و ثبات آن کوشا باشند. مجموعه چای شمال در لاهیجان با توجه به موقعیت خوب توانسته همواره قیمت چای سیاه و چای سبز را در اکثر مواقع سال به صورت واحد و رقابتی ارائه و فرصت خوبی را برای خریداران عمده و حتی کیلویی چای فراهم نموده است. قیمت چایی بهاره ۱۴۰۲ با اعلام شدن در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت و لذا فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان ائم از نمونه های کارخانه های و چای دستی آغاز خواهد شد.

خرید بهترین انواع چای سیاه بهاره ایرانی از گیلان

از آنجا که همواره رایحه و رنگ چای برای بسیاری حائز اهمیت است لذا چای سیاه گزینه پرتقاضا و محبوب اکثر سلیقه ها می باشد. در گیلان برداشت برگ سبز در بهار و تابستان و پاییز انجام و چای سیاه نیز در رتبه اول تولید قرار دارد. برای خرید انواع چای سیاه بهاره ایرانی، فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان از مجموعه تیدا آغاز و سطح بالای ثبت سفارشات را شاهد خواهیم بود که در صورت اعلام سریع در محا مورد توافق قابل دریافت خواهد بود.

فروش بهترین چای بهاره

مرکز فروش بهترین چای فله بهاره ایرانی لاهیجان

درخواست و تقاضای خرید چای می تواند شامل نمونه های متنوعی باشد اما فراهم نمودن آن به صورت مستقیم می تواند کیفیت های بالا و قیمت های بهتری را شامل گردد. چای فله نمونه پرتقاضای بازار چای بوده و لاهیجان بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش و تولید را دارا می باشد. فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان به صورت فله و بدون واسطه در حال انجام و خریداران خواهند توانست چای ارگانیک و سالم را بدون دغدغه و در سریع ترین زمان با قیمت های بسیار عالی دریافت نمایند.

خرید آنلاین چای اصل بهاره شمال گیلان

تاکنون برای خرید چای راهکار خرید آنلاین را تجربه نموده اید؟ آیا توانسته اید به صورت مستقیم خرید کنید؟ آیا قبول دارید که با خرید اینترنتی می توان کیفیت های بهتر و تازه چای را تجربه نمود؟ راه اندازی سایت ها جهت سفارشات محصولات خاص هر منطقه می تواند سبب شود تا کیفیت های بهتر و سالم تری در دسترس خریداران قرار بگیرد. با خرید آنلاین چای اصل بهاره شمال در اختیار تمامی متقاضیان قرار خواهد داشت و با فروش بهترین چای بهاره ایرانی گیلان می توان سودآوری خوبی را در حیطه فعالیت چای تجربه نمود.

فروش بهترین چای بهاره

پخش عمده انواع چای درجه یک بهاره سرگل ممتاز

نمایندگی چای در سراسر ایران عرضه کننده انواع چای سیاه و سبز و به صورت فله و یا بسته بندی می باشند. پخش عمده و دستسری همیشگی به چای می تواند بسیار موثر در افزایش رضایت و سطح خرید باشد. آشنایی و نحوه صحیح مصرف در سال های اخیر در مورد چای اصیل گیلان توانست متقاضیان بیشتری را کسب نماید چرا که نمونه های وارداتی حاوی رنگ و اسانس که اثرات مخربی را بر بدن دارند بر مصرف کنندگان مورهن گشته و همواره به دنبال تهیه چای درجه یک و خالص می باشند. برای تامین انواع چای بهار، چای تابستانه و چای پاییزه ایرانی در نمونه های چای ممتاز و چای ساچمه و … به صورت عمده می توان از همین حالا نیز اقدام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای بهاره سرگل چین اول

خرید چای بهاره سرگل چین اول ۱۴۰۲

خرید چای بهاره سرگل چین اول ۱۴۰۲ از هم اینک در سراسر ایران آغاز شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام