بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / قیمت چای قلم بهاره (سوزنی و درشت) لاهیجان ۱۴۰۲

قیمت چای قلم بهاره (سوزنی و درشت) لاهیجان ۱۴۰۲

چای قلم بهاره چیست؟ قیمت چای قلم بهاره (سوزنی و درشت) لاهیجان ۱۴۰۲ را با کیفیت تضمینی و مستقیم از سوی مجموعه چای شمال دریافت نمایید. آیا می دانید برای خرید بهترین انواع چای قلم، ممتاز و… مراکز فروش چای در گیلان لاهیجان از جمله پیشنهادات عالی به جهت عرضه بدون واسطه چای می باشند؟

چای قلم بهاره

چای قلم بهاره چیست؟

همان طور که از نام این چای پیداست ظاهر درشتی دارد و از برگ های دوم سوم و چهارم بالایی گیاه چای و طی مالش و پبچبده شدن توسط دستگاه مالش و عبور از الک نمره خاص در کارخانه حاصل می شود. در رده بندی این چای چون ساقه های ترد چای نیز وجود دارند لذا یکی از چای های بی نظیر به لحاظ طعم و رایحه نام دارد. چای قلم به عنوان چای قهوه خانه ای نیز در گیلان طرفدران بسیاری داشته و از قیمت مناسبی در مقابل چای سرگل و چای ممتاز برخوردار می باشد.

انواع چای قلم

  • چای قلم سوزنی سنتی
  • چای قلم درشت سنتی
  • چای ساقه
  • چای قلم لیزری

چای قلم بهاره

ویژگی های شناختی چای قلم سنتی چیست؟

  1. ظاهر درشت
  2. پیچش در ظاهر
  3. رایحه بسیار عالی و طبیعی
  4. طعم بینظیر
  5. قیمت ارزان تر
  6. وجود ساقه یا چوب در چای
  7. اشغال فضای بیشتر
  8. مدت زمان دم کشیدن بیشتر
  9. استفاده بیشتر از این چای به ازای هر نفر به دلیل درشت بودن

 

چای قلم بهاره

چای قلم مناسب چه افرادی است؟

این چای با داشتن طعم و مزه عالی یکی از چای هایی است که می تواند به عنوان یک پیشنهاد عالی برای تمامی ذائقه ها باشد ضمن اینکه با داشتن ظاهر درشت تر نسبت به دیگر چای ها از جمله چای های دیردم محسوب می شود. مدت زمان دم کشیدن این چای ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با کمترین شعله غیرمستقیم می باشد.

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره (سوزنی و درشت) لاهیجان ۱۴۰۲

چای های برداشت بهار کیفیت فراتری را نسبت به دیگر نمونه ها دارا هستند اما درجه بندی های مختلفی را دارا هستند. چای قلم بهاره یکی از نمونه های بسیار مرغوب با درجه بندی های متنوع است که زمینه ساز خوبی برای سفارش و خرید برشمرده می شود. نمونه های چای قلم سنتی (با ساقه) قیمت ارزان تر و نمونه های سورت شده یا لیزری قیمت بالاتری را دارا می باشند. برای اطلاع از قیمت چای قلم بهاره (سوزنی و درشت) لاهیجان ۱۴۰۲ می توانید با کارشناسان ما در ارتباط و از بهترین قیمت بازار چه به صورت عمده و چه کیلویی با مرغوب ترین کیفیت برخوردار شوید.

خرید عمده چای سیاه قلم بهاره لاهیجان

قطعا فروشگاه ها و خریداران عمده چای برای خرید به دنبال تامین انواع چای برای رفع نیاز مشتریان و جلب رضایت آن ها با ارائه بهترین کیفیت می باشند. ضمن اینکه خرید چای ممتاز و چای سرگل و چای شکسته و.. به شما پیشنهاد می گردد چای قلم نیز از نمونه های سنتی و اصیل چای یارانی است که رقابت خوبی را طی سال ها در بازار به خود اختصاص داده و مشتریان بسیاری را جذب خود نموده است. برای خرید عمده چای سیاه قلم بهاره لاهیجان می توانید از همین حالا اقدام و سفارشات خود را در محل مورد توافق دریافت نمایید.

چای قلم بهاره

مرکز فروش بهترین چای قلم بهاره ایرانی در بازار

ماه اردیبهشت یکی از ماه های مهم و سرنوشت ساز برای تولید چای درجه یک و اعلا است. نمونه های چای برداشت بهار را می توان به لحاظ رایحه و خواص بالاتر از دیگر برداشت ها دانست و همین امر سبب شده تا چای بهاره بتواند به یک جایگاه اثبات شده برسد. در بازار چای نمونه های مختلفی از چای های وارداتی در کنار چای ایرانی عرضه می شوند که با عنوان چای های زودم دم و خوش رنگ عرضه می گردد اما آیا می دانید که چای طبیعی به هبچ عنوان و ظرف چند دقیقه نمی تواند رنگ اصلی و رایحه خود را نمایان کند؟ چرا که نیازمند دم کشیدن اصولی بوده و این امر زمان بیشتری را نیاز دارد. مرکز فروش چای شمال فروش بهترین انواع چای فله اصل و چای قلم بهاره و چای شکسته، چای دستی سفارشی و… را عرضه و فرصت خوبی را برای ثبت سفارشات علی الخصوص عمده فراهم نموده است.

صادرات چای قلم درجه یک ایرانی

صادرات چای بخش مهمی را به جهت ارزآوری در کنار فروش داخلی دارا می باشد. ایران با توجه به همجوار بودن با بسیاری از کشور ها موقعیت خوبی را برای صادرات محصولات کشاورزی چون چای دارا می باشد. چای قلم در کنار چای شکسته دو نمونه پرتقاضا توسط تاجران بوده و با توجه به ارزش قیمتی مناسب گزینه مطلوبی برشمرده می شود. نمونه چای های بهاره ارزش قیمتی بالاتری را دارا هستند لذا گزینه خوبی برای صادرات نبوده لذا دو فصل پاییز و تابستان بهترین زمان برای صادرات انواع چای فله برشمرده می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام