بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / خرید بهترین چای شمال

خرید بهترین چای شمال

خرید بهترین چای شمال را از کجا می توان انجام داد؟ قیمت چای شمال درجه یک در بازار چند است؟ فروش انواع چای ممتاز، سرگل، قلم، چای سنتی ایرانی از شهر چای لاهیجان در تمام سال امکانپذیر می باشد.

در صنعت چای، میزان تخصصی که کارخانه ها در زمینه تولید چای به همراه دارند از مهم ترین عواملی می باشد که می تواند برروی کیفیت نهایی تاثیر گذارد و کارخانه های چایسازی شمال در این زمینه زبانزد در کل کشورها می باشند که شاهد تولید انواع چای با بسته بندی های متنوع و فله ای هستیم.

خرید بهترین چای شمال

بهترین چای شمال

چای دارای انواع و اقسامی از درجه بندی ها و برداشت متعدد در فصول مختلف است لذا در این میان برخی از چای ها لقب بهترین را داشته و برخی نیز به لحاظ درجه بندی در نوع ضعیف قرار دارند. بهترین برداشت متعلق به اولین چین چای در بهار است و استان گیلان دارای بیشترین و اصلی ترین حجم تولید می باشد. چای سرچین یا چای سرگل با عنوان بهترین چای تقاضای بالا و پس از آن چای ممتاز در رده دوم قرار دارد.

خرید بهترین چای شمال

مشخصات بهترین چای

  1. غالبا دارای زر هستند
  2. سریع رنگپذیری ندارند
  3. رایحه و طعم عالی و طبیعی دارند.
  4. در صورت لمس زبری آن به خوبی مشهود و ملموس است.
  5. در صورت دم کشیدن رنگ زلال و شفافی دارند.
  6. دانه های چای دارای وزن هستند و سبک و پر نیستند.
  7. ظاهر ریز و پودری نداشته و در حد متوسط یا درشت هستند.
  8. فاقد ماده شیمایی و اسانس می باشند.

خرید بهترین چای شمال را از کجا می توان انجام داد؟

حتما این سوال بار ها برای بسیاری از شما ایجاد شده که خرید بهترین چای شمال را از کجا انجام دهیم؟ منابع اصلی تولید چای در ایران در نواحی شمال یعنی مازندران و گیلان اما گیلان با بیشترین سهم قرار دارند. برای تهیه و تامین چای در هر میزان ائم از عمده و کیلویی مراکز متعددی در این نقاط وجود دارند که امروزه به صورت اینترنتی و سنتی چای را عرضه نموده و از مهم ترین و اصلی ترین نقاط به جهت خرید و فروش چای می باشند. مرجع تخصصی چای شمال (بازرگانی تیدا) شرایط بهینه و مناسبی را برای خرید چای در سراسر کشور فراهم نموده است.

خرید بهترین چای شمال

خرید بهترین چای شمال

در تولید چای شمال از بهترین و جوان ترین برگ سبز چای استفاده می شود. بهترین انواع چای از ترکیب بهترین برگ های جوان بالایی گیاه چای در کنار میزانی از ساقه موجود که ترد بوده و سبب رایحه بیشتر می شود تهیه می شوند و بدون هیچ افزودنی یا فرآوری خاصی به یک چای با رایحه، رنگ و مزه ای بی نظیر و ۱۰۰% خالص تبدیل می شوند. انواع چای اصیل ایرانی به دلیل ویژگی های ذاتی خود عطر و طعم پیچیده تر و دلپذیری دارند. برای خرید بهترین چای شمال ارزان قیمت، می توانید از طریق سایت اینترنتی مقابل اقدام نمایید. بازرگانی تیدا پخش چای از بهترین انواع را با استاندارد های بهداشتی و به صورت فله و با قیمت کف بازار در سراسر کشور توزیع می کند.

خرید بهترین چای شمال

مرکز اصلی فروش بهترین چای شمال در بازار

مرکز پخش چای شمال یکی از بزرگترین مراکز اصلی خرید بهترین چای شمال در بازار ایران به شمار می‌آید که چای درجه یک و سنتی ارزان قیمت در بازارهای داخلی را توزیع می‌نماید. با توجه به گرایش سنتی مصرف چای در ایران، این مرکز با فروش مستقیم و بلاواسطه چای مرغوب و اصل نیاز بازار چای در سراسر کشور را برآورده ساخته است. بنکداران و توزیع کنندگان، مغازه ها، ارگان ها، تجار و… می‌توانند برای خرید بهترین چای شمال با قیمت ارزان و به صورت عمده با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام