بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد. مرکز فروش چای تیدا بهترین انواع چای قلم یک بهاره ۱۴۰۲ را به صورت فله عرضه می نماید. برای خرید چای سیاه و چای سبز ارگانیک با قیمت های عالی می توانید همین حالا اقدام نمایید.

چای ها پس از برچیده شدن از بوته ها و حمل به کارخانه توسط شی.ه های خاص و در ایران به شکل رسمی خشک و تبدیل به نمونه های مختلفی از لحاظ سایز و رنگ می شوند. در کارخانه دسته بندی و سورت چای ها انجام و سپس با اسامی خاص و قیمت های معین به ثورت چای فله و چای بسته بندی روانه بازار می گردند و متقاضیان بر اساس تقاضا می توانند هر یک از چای ها را از نمونه های ریز تا درست خریداری نمایند.

چای قلم

چای از نوع قلم چیست؟

این نمونه از چای با توجه به نام دارای ظاهر درشت و قلمی بوده. دانه چای دارای پیچش و حاوی ساقه های چای است که به عملکرد رایحه بهتر چای کمک می نماید. مدت زمان دم کشیدن این چای با توجه به درشت بودن بیشتر از دیگر چای ها و بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد. نمونه تولید شده در شمال ایران کاملا ارگانیک و بدون اسانس و یکی از چای های با عطر و طعم دلنشین و تلخی و گسی خاصی می باشد ضمن اینکه ارزش قیمتی مناسبی را نیز دارا است.

مشخصات کلی چای قلمی اصل

  • دارای خواص بالا
  • ملین
  • ظاهر درشت
  • دیردم
  • پیچش در دانه بندی
  • بدون رنگ مصنوعی
  • رایحه کاملا طبیعی
  • تلخ و گس
  • حاوی ساقه چای

چای قلم

تفاوت چای قلم و چای شکسته چیست؟

چای ها با توجه به اسم و نوع تفاوت هایی را با هم دارا هستند نمونه چای قلم ظاهر درشت و چای شکسته دارای ظاهر خرد و سایز متوسطی می باشد. چای قلمی از نظر وزن سنگین تر از نمونه چای شکسته است و درصد میزان چوب بین چای قلم سنتی و چای شکسته با توجه به سورت شدن در نوع قلمی بیشتر است. ارزش قیمتی چای قلم نیز بسیار مناسب می باشد. چای نوع قلمی از برگ های پایین تر گیاه چای حاصل می گردد.

کدام نوع از چای قلم برای خرید بهتر است؟

اگر به دنبال این هستید که کدام نوع از چای قلم برای خرید بهتر است نمونه های برداشت بهاره (چای بهاره قلم) از نمونه های برتر نسبت به دیگر برداشت های تابستانه و پاییزه می باشد ضمن اینکه این چای درجه بندی های مختلفی را دارا است و چنانچه مصرف کننده چای خارجی هستید نوع چای قلم لیزری که چوب آن با دستگاه جمع و یکدست شده است پیشنهاد می گردد ولی اگر به دنبال یک چای کاملا خالص و به شکل طبیعی هستید نوع چای سنتی قلم با چوب یا چای ساقه یک چای بی نظیر می باشد.

چای قلم

خواص چای قلم

  • ملین
  • ضد سرماخوردگی
  • ضد التهاب
  • ضد آلزایمر
  • ضد دیابت
  • رقیق نمودن غلظت خون
  • ضد تبخال
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش تمرکز

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

برای خرید یک چای خوب و درجه یک طبیعی قطعا افراد بسیاری با چای شمال و منطقه لاهیجان با انواع چای مرغوب آن آشنایی دارند. قیمت چای با توجه به تولید در داخل بسیار مناسب و برای هر سلیقه ای چای مورد نظر را می توان یافت نمود البته از نمونه های خالص و بدون اسانس. خریداران برای خرید عمده چای و خرید جزیی چای لاهیجان می توانند در هر زمان اقدام نمایند اما برای خرید چای تازه سال و هر برداشت فصل بهار و تابستان و پاییز بسیار مناسب است. چای سرگل، چای ممتاز، چای ساچمه ای، چای دستی، چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت عالی از سوی مراکز فروش و تولید چای یعنی کارخانه چایسازی بهترین گزینه می باشند.

قیمت چای قلم درجه یک ایرانی

چای های تولید شده در ایران یکی از چای های سالم و خالص در دنیا هستند که مشتریان خاص خود را دارا می باشند. قیمت چای درجه یک ایرانی در مقابل سایر نمونه های حاوی افزودنی بسیار مناسب تر و کیفیت بسیار بالایی را دارا است و شیوه تولید نمونه های چای ایران و خارجی از هم متمایز می باشند (چای ایرانی به شیوه ارتدوکس و چای خارجی به شیوه سی تی سی تولید می شوند.) چای قلم یکی از چای های خوش عطر و طعم ایرانی است که حرید آن به هر سلیقه ای پیشنهاد می گردد. قیمت چای قلم درجه یک ایرانی در بهار ۱۴۰۲ به صورت جزیی هر کیلو از ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بسته به نوع متفاوت و برای دریافت لیست قیمت چای و خرید چای عمده می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت چای قلم بهاره لاهیجان

برداشت چای در بهار بالاترین کیفیت ها را در میان برداشت ها دارا است و در این زمان در نواحی چایخیز فعالیت به حداکثر رسیده و حجم تقاضای خرید بهترین چای در بین متقاضیان افزایش می یابد. اگر چه چای بهاره قیمت بالاتری را دارا است اما خریداران با توجه به کیفیت و سلامت به دنبال این چای می باشند. چای سرگل بهاره و چای ممتار و چای قلم از چای های پرطرفدار در این زمان هستند. قیمت چای تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار داشته و در ابتدای هر سال با آغاز برداشت برگ سبز قیمت چای افزایش داشته که جهت دریافت قیمت های جدید و کیفیت های دست اول می توانید با مجموعه چای شمال در لاهیجان در ارتباط باشید.

چای قلم

خرید انواع چای قلم ایرانی

چای ها که با اسامی خاص مشخص می شوند در رده بندی خود درجه های مختلفی را دارا هستند از قوی تا ضعیف به عنوان مثال چای قلمی به انواع چای سوزنی، قلم درشت، ساقه، لیزری، مالش ۲ و ۳ تقسیم بندی می شوند. برای خرید انواع چای ایرانی از نمونه های مختلف می توانید مراکز فعال در این زمینه را شناخته و با مشاوره و راهنمایی بهترین کیفیت با نمونه های مورد درخواست دیگر را خریداری نمایید. نمونه های چای سیاه دارای رایحه و طعم عالی و چای های سبز خواص بسیاری را دارا می باشند. تامین دست اول اعلاترین چای خالص با قیمت های عالی در بازار را می توان هم اینک بدون محدودیت در سراسر ایران به راحتی انجام نمود.

فروش چای سیاه قلم ایرانی

چای سیاه یکی از نمونه های پرتقاضای بازار چای را شامل می گردد. در کشور ما چای سیاه محبوبیت خاصی داشته و با توجه به سلامت بالای چای ها ممانعت از مصرفی را در طی وعده های روزانه دارا نمی باشد. فروش چای سیاه از طریق راه ها و شیوه های مختلفی در کشور ما در حال انجام بوده اما فرصت خرید مستقیم و بدون واسطه یکی از راهکار های مدنظر برای خریداران می باشد. فروش چای سیاه قلم ایرانی، چای دستی اعلا محلی لاهیجان، چای ممتاز و سرگل و شکسته و باروتی و… به صورت فله و عمده در حال انجام و ارتباط مستقیم، قیمت های پایین تری را نیز به متقاضیان ارائه می نماید.

چای قلم

سفارش آنلاین بهترین چای قلم یک شمال

این روز ها برای هر خریدی ارتباط اینترنتی گزینه برتری برای خریداران شده است و این فضا ارتباط مستقیمی را میان خریدار و تامین کننده فراهم نموده و راه های ارتباطی را به طرز شگفت انگیزی کوتاه نموده است. در شمال ایران در نواحی چایخیز نیز سایت ها و امکان فروش آنلاین برپا و خریداران فرصت خوب خرید چای تازه را بدون محدودیت در هر نقطه و هر کجا و در هر حجمی می توانند تجربه نمایند. هم اینک امکان سفارش آنلاین بهترین چای قلم یک شمال در کنار سایر چای فله سرگل، چای شکسته و.. از نمونه های چای سیاه و چای سبز فراهم و در هر زمان می توان تازه ترین چای از برداشت چین تازه چای در هر فصل را تجربه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲)

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲) را می توان از مرکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام