بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال

خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال

خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال از بزرگ ترین مرکز فروش چای درجه یک بهاره ممتاز لاهیجان در حال انجام می باشد. فروشگاه آنلاین چای شمال بهترین انواع چای طبیعی سیاه و سبز را با قیمت های عالی عرضه می نماید. برای ثبت سفارش خرید و قیمت هر کیلو چای ۱۴۰۲ از درب کارخانه هم اینک اقدام نمایید.

با چای شمال ایران آشنایی دارید؟ برای خرید چای شمال از کدام مرکز و به چه صورت اقدام می نمایید؟ قیمت هر کیلو چای شمال در بازار به چه صورت به فروش می رسد؟ چرا رایحه و رنگ چای شمال نسبت به نمونه های وارداتی کمتر است؟

چای شمال

چای شمال لاهیجان

چای در ایران در بخش های کوچکی در حال تولید می باشد. گیلان با بیشترین وسعت و استان مازندران نیز در بخش های کوچکی به این شغل مشغول می باشند. شهر لاهیجان در گیلان به عنوان پایتخت چای ایران نامگذاری و می توان اعلاترین نمونه از چای سیاه و چای سبز و چای سفید را در این نقطه جستجو نمود. چای ها از بهترین برگ های جوان در فصول بهار و تابستان و پاییز حاصل می شوند. چای های تولید شده حاوی هیچ ماده رنگی و اسانسی نبوده و کاملا سالم و طبیعی هستند و برای نوشیدن یک چای خوب شمال نیاز به کیفیت خوب و صحیح دم نمودن آن می باشد.

مزارع چای شمال ایران

از آنجا که گیاه چای یک گیاه حساس و قابلیت رشد در هر شرایطی را ندارد شمال ایران موقعیت عالی را برای این امر دارا و مزارع و باغ های چای شمال در نواحی مختلفی ائم از نقاط مرتفع و جلگه ای مشاهده و سرمای معتدل و پوشش گیاه چای مانع هجوم آفات و حشرات و نیازمندی به سموم شیمایی در این نقاط می شود. فصل بهار آغاز جوانه زنی گیاه چای و در انتهای پاییز به گل و در زمستان به بذر می نشیند. مناظر زیبای باغ های چای همیشه بدون خزان و یکی از نقاط قابل گردش برای مشافرین به نواحی چایخیز می باشد.

چای شمال

کارخانه چای شمال

کارخانه های چایسازی از مکان های مهم برای دریافت، درجه بنید و تولید چای خشک درجه یک می باشند. این مکان ها در نزدیک ترین نقطه به باغ های چای قرار دارند. با آغاز برداشت چین های چای فعالیت گسترده کارخانه ها آغاز و برگ های سبز را با شیوه رسمی یا ارتدوکس با دستگاه های پیشرفته تولید می نمایند. برگ های چای تحت مراحل پلاس، مالش، تخمیر و خشک شدن قرار گرفته و در نهایت با اسامی مشخص دسته بندی و نامگذار و ارزش گذاری و به بازار عرضه می گردند. کارخانه چای شمال نقش مهمی را در عرضه چای طبیعی و خالص در بازار داخل و چای صادراتی به اقصی نقاط دنیا دارا می باشند و همواره قیمت های ارزان تری را ارائه می نمایند.

چای شمال

خواص چای شمال

  • رفع خواب آلودگی
  • ضد ویروس
  • ضد تب
  • پیشگیری از آلزایمر
  • پیشگیری از پارکینسون
  • ضد سرطان
  • محافظت از معده
  • افزایش تمرکز
  • افزایش دهنده ادرار و دفع سموم بدن
  • کاهش خطر سکته
  • کاهنده غلظت خون
  • استحکام استخوان ها و..

بهترین برند چای شمال

چای ها به دو صورت: چای فله و چای بسته بندی در حال عرضه می باشند و برند های مختلفی در زمینه بسته بندی چای فعالیت دارند. از میان نمونه های مختلفی از چای که در حال عرضه هستند نمونه های پرتقاضایی وجود دارند که به عنوان بهترین برند چای شمال بسیار نام آشنا و شناخته شده می باشند. چای بهاره که در فصل بهار از چین اول حاصل می شود از محبوب ترین نمونه ها با نام چای سرگل یا چای سرچین یا زرین می باشد.

چای ممتاز نیز از پرفروش ترین چای های شمال و چای قلم سنتی و چای قلم لیزری نیز جایگاه ویژه ای را به نوبه خود در بازار دارا هستند. برای خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال در سراسر ایران مراکز فعال در این زمینه در شهر های چایخیز بهترین فرصت ها را فراهم تا مرغوب ترین چای را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

چای شمال

خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال

چای از نمونه محصولات پر تبادل در بازار و لذا واسطه های بسیاری در این امر فعال و همواره افزایش قیمت چای را می توان شاهد بود. برای خرید چای لازم است تا شناخت کافی از نمونه های مختلف چای داشته و برای تهیه یک چای خالص و طبیعی و بدون اسانس را خریداری نمایید. چای های تولید شده ایرانی چون حاوی هیچ گونه اسانس و رنگ شیمایی نیستند لذا لازم است تا به صحیح و به آرامی دم کشیده سپس شما می توانید بهترین چای خوش عطر و طعم با رنگ دلنشین را میل نمایید. متقاضیان خرید چای می توانند جهت خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال به صورت عمده و کیلویی از طریق سایت مقابل اقدام و در زمینه فروش مناسب ترین سودآوری را تجربه نمایند.

قیمت هر کیلو چای درجه یک شمال

تعیین قیمت چای از مراکز ابتدایی عرضه یعنی از سوی کارخانه ها تعیین و نرخ آن با توجه به فاکتور هایی چون زمان برداشت، نوع چای و… متفاوت می باشد، این چای ها پس از عرضه تحت عوامل مختلفی قرار گرفته تا به دست مصرف کننده نهایی برسند. امروزه راه های ارتباطی مستقیمی برای خریداران چای فراهم تا قیمت هر کیلو چای درجه یک شمال را با کمترین نوسان و دست اول در اختیار داشته باشند. شما می توانید جهت دریافت قیمت روز انواع چای ائم از چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای ممتاز، چای سرگل، چای ساچمه و.. مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان و از مجموعه مقابل اقدام نمایید.

چای شمال

فروشگاه آنلاین چای خالص شمال

با توجه به اینکه چای سیاه تقاضای بالایی را در بازار دارا است لذا این چای در تغییرات بسیاری قابل مشاهده است. برای تامیم عمده و سودآوری در زمینه چای پیشنهاد می شود تا اقدام به خرید دست اول چای از نواحی چایخیز نمایید و با توجه به تولید چای در گیلان لذا این منطقه فرصت خوب برای فعالیت و جلب رضایت مشتریان می باشد. فروشگاه آنلاین چای خالص شمال، انواع چای اعلای ایرانی را به مشتریان ارائه و در هر زمان می توان از چای تازه هر چین و در نمونه های درجه بندی مختلف بهره مند شد. با خرید چای تولید شمال بهترین کیفیت های استاندارد و مناسب ترین قیمت ها را دریافت نمایید.

قیمت چای شمال ممتاز ۱۴۰۲

هر چای بسته به کیفیت و سایز دارای نرخ متفاوتی می باشد اما چیزی که به وضوح قابل مشاهده است قیمت های ارزان تر چای های شمال ایران نسبت به نمونه های وارداتی است ضمن اینکه کیفیت بسیار بالا و در سلامت کامل بوده و نوشیدن آن خواص بسیاری را به همراه دارد. تغییرات قیمتی چای ایرانی اصولا در ابتدای فصل برداشت در بهار تعیین و تغییرات نه چندانی را در طول سال دارا می باشند. برای استعلام قیمت چای سنتی شمال در سال ۱۴۰۲ به صورت عمده و جزیی می توانید از طریق مراکز فروش چای در گیلان اقدام و اعلاترین انواع چای ممتاز و درجه ۱ را خریداری نمایید.

چای شمال

فروش و قیمت بهترین چای بهاره لاهیجان شمال ۱۴۰۲

پرورش و تولید چای در لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن در حال انجام و این نواحی همواره مدنظر تجار و خریداران چای قرار دارند. چنانچه به دنبال جلب رضایت مشتریان و افرایش فروش خود هستید می توانید با تهیه مستقیم و بدون واسطه چای و از بهترین نمونه ها با قیمت رقابتی اقدام نمایید. فروش چای بهاره لاهیجان و نمونه چای محلی و چای ارگانیک و سایر نمونه ها در سال ۱۴۰۲ از طریق اینترنتی و از هر نقطه از کشور می توان اقدام تا در سریع ترین زمان از نمونه های چای اصل و اصیل تولید داخل بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز بهاره

قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر

چای شمال چیست و چه خواصی دارد؟ قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام