بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر

قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر

چای شمال چیست و چه خواصی دارد؟ قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر از چه طریقی در دسترس قرار دارد؟ فروش بهترین برند انواع چای طبیعی و خالص شمال لاهیجان از سوی چه مراکزی انجام می شود؟

چای شمال

چای شمال

بهترین و سالم ترین چای های تولید شده در ایران متعلق به نواحی شمال با بیشترین حجم کشت و تولید در گیلان و بخش کم به مازندران تعلق دارد. نحوه تولید چای به صورت سنتی و از بهترین برگ های دستچین شده در فرآیند تولید استفاده می گردد. انواع چای شمال حاوی هیچ ماده افزودنی نبوده و کاملا ارگانیک و خالص و نوشیدن آن به همه افراد توصیه می گردد. چای های شمال نیاز به دم کشیدن اصولی و در اینصورت بهترین رنگ و رایحه و طعم را خواهند داشت. شهر لاهیجان قدیمی ترین تولید کننده چای در ایران و اولین فرد که این گیاه را وارد و کشت و تولید آن را توسعه بخشید فردی با نام کاشف السلطنه بوده که هم اینک مقبره وی در شهر لاهیجان و موزه چای ایران می باشد.

مزارع چای شمال ایران

با توجه به اینکه چای یک گیاه حساس بوده لذا مزارع چای قابلیت کشت در هر منطقه ای را ندارند و تنها در نواحی محدودی از ایران کشت می شوند. این گیاه در ارتفاعات و نواحی پست در گیلان به خوبی رشد و چایکاران طی تخصص های سال ها از برگ های جوان بالایی چای برداشت را انجام و طی ۳ چین در بهار و تابستان و پاییز از گیاه برداشت انجام می شود ضمن ایمکه گیاه چای بدون خزان و همیشه سبز است اما در زمستان با توجه به چوبی شدن ساقه و ضمخت شدن برگ ها اجازه استراحت به گیاه داده می شود و در انتهای پاییز و زمستان گیاه به گل و بذر می نشیند که ظاهر زیبایی را به این نواحی می بخشد.

چای شمال

کارخانه چای شمال

در کارخانه ها مراحل سرنوشت ساز چای ها رقم خورده و این مکان ها در نزدیک ترین نقاط به باغ های چای به دلیل عدم اکسید شدن سریع برگ ها قرار دارد. برگ های سبز چای طی مراحل و دمای معین خشک و سپس دسته بندی می شوند که بر اساس نوع چای و سایز برگ ها می باشد. اسامی چای ها عبارتند از : چای سرگل، چای ممتازط، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی، چای خاکه که هر یک مجدد دارای درجه بندی قوی تا ضعیف بوده و متقاضیان بر اساس بودجه و نوع درخواست می توانند این نمونه ها از نمونه های چای سیاه و چای سبز را خریداری نمایند. ضمن اینکه قیمت هر کیلو چای شمال از درب کارخانه بسیار ارزان تر از بازار می باشد.

خواص چای شمال

  • آرام بخش
  • افزایش دهنده تمرکز فرد
  • ممانعت از زوال عقل
  • پیشگیری از خطر سکته
  • محافظت از معده
  • دفع سموم بدن
  • کاهش فشار و غلظت خون
  • کاهش التهابات بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد سرطان و…

چای شمال

بهترین برند چای شمال

چای شمال با اسامی های مختلف و درجه بندی های متعددی به بازار عرضه می گردد ضمن اینکه امروزه علاوه بر عرضه چای فله ای شاهد فعالیت بسیاری از کارخانه ها در جهت بسته بندی و برند سازی چای می باشیم و حتی شرکت های دیگر نیز چای های خشک آماده را از شمال خریداری و در محل مورد نظر در دیگر شهر ها بسته بندی و با اسامی مختلف به بازار عرضه می کنند. در میان نمونه های تولید شده چای در شمال چای بهاره با نام سرگل بهترین چای و چای ممتاز به عنوان چای ممتاز از بهترین نمونه ها می باشند و همواره سطح تقاضتی خرید بالایی را دارا می باشند.

نمایندگی فروش چای شمال

برای تهیه و خرید چای مکان های مختلفی اقدام به عرضه و پخش چای در سراسر کشور دارند اما این روز ها خرید مستقیم و یا خرید از نمایندگی ها همواره مدنظر خریداران بوده چرا که کیفیت های بهتر و قیمت چای را به صورت ارزان تر ارائه می نمایند. نمایندگی فروش چای شمال بهترین و مرغوب ترین انواع چای ارگانیک و خالص را به صورت متنوع در درجه بندی های مختلف از فصول برداشت مختلف را عرضه و خریداران می توانند جهت تامین چای از این مجموعه ها اقدام نمایند.

چای شمال

قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر

قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر از سوی کدام مراکز قابل انجام است؟ این پرسشی است که اکثر خریداران داشته و همواره برای خرید چای درجه ۱ و بدون اسانس در تلاشند. مجموعه چای شمال لاهیجان طی سال ها تجربه عرضه کننده مستقیم از چای های تازه تولید شده و با مناسب ترین قیمت می باشد و هم اینک این مرکز در زمینه فروش چای در بازار داخلی و صادرات چای ایران فعال می باشد. این مرکز در شهر لاهیجان و فرصت خوبی را نیز از طریق فروش مجازی و خرید اینترنتی چای را به قیمت هر کیلو کمتر برای خریداران فراهم و تمامی کیفیت های ارسال شده تضمینی با بالاترین کیفیت می باشند.

قیمت چای بهاره شمال ۱۴۰۲

شکل گیری قیمت اصلی چای هر ساله با آغاز شدن برداشت برگ سبز اعلام و در نمونه های چای تولید داخل شاهد کمترین میزان نوسان تا پایان سال می باشیم و این امر توسط مراکز فروش مستقیم چای با نام کارخانه ها و مراکز فروش آن ها انجام می گردد. برای اینکه بتوانند مناسب ترین قیمت چای را دریافت نمایید پیشنهاد می شود با این مراکز در ارتباط باشید. برای دریافت لیست قیمت چای بهاره شمال ۱۴۰۲ به صورت رقابتی و ارزان تر با کیفیت های دست اول و عالی می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان واحد فروش مجموعه پیش رو اقدام و لیست قمت چای عمده و کیلویی را دریافت و پس از بررسی اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

چای شمال

خرید و فروش چای شمال عمده

فعالین بسیاری در زمینه خرید و فروش چای در بازار فعال می باشند و همواره درصدد تامین چای جهت عرضه می باشند. فعالیت در زمنیه چای شمال یکی از بهترین پیشنهاد ها به این افراد بوده چرا که همیشه در دسترس بوده، تازه و قیمت های ارزان تر و با حاشیه سود مناسبی همراه می باشند. با توجه به درجه بندی های مختلف چای ایرانی لذا انتخاب از چای ها با هر بودجه ای امکان پذیر و حداقل حجم سفارش قابل ثبت عمده از ۳۰ کیلو می باشد. برای خرید و فروش چای شمال عمده می توانید همین حالا اقدام و سودآوری خوبی را نجربه نمایید، ضمن اینکه لازم است بدانید نمونه های چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم پرتقاضا و چای شکسته یک چای اقتصادی نام دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال

خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال از بزرگ ترین مرکز فروش چای درجه یک …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام