بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت

فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت

 

فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت از گیلان آغاز شد. مراکز خرید چای ایرانی فرصت های خوب خرید انواع چای طبیعی و درجه یک سیاه و سبز را فراهم نموده اند. فروش بهترین چای شکسته و دریافت قیمت روز چای را می توان به صورت آنلاین تجربه نمود.

فروش چای شکسته

چای شکسته چیست؟

این نمونه از لحاظ کیفی و سایز بین چای رسگل و چای قلم قرار دارد و دارای شکل ظاهری نامشخص به صورت گرد و تخت و به صورت سبک می باشد. در تهیه این چای نیز از بهترین برگ ها استفاده شده اما با عبور از الک های نمره خاص پس از خشک شدن در این رده قرار می گیرد. کیفیت رنگ دهی و طعم این چای نیز بسیار مناسب و در رده چای های متوسط اما مرغوب از لحاظ سلامت قرار دارد. ارزش قیمت این چای مناسب و با عنوان یک چای اقتصادی میان رده نیز نام نهاده شده است.

فروش چای شکسته

ویژگی انواع چای شکسته سیاه ایران

  1. مدت زمان دم کشیدن متوسط (۱۰ دقیقه)
  2. خوش رنگ
  3. خوش طعم
  4. تلخی و گسی کم
  5. کافئین ملایم
  6. محصول گیلان
  7. فاقد مواد افزودنی غیر طبیعی و شیمیایی

تنوع چای شکسته

  • ممتاز
  • شکسته ۱
  • شکسته ۲

فروش چای شکسته

فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت

در هر رده بندی از چای ها می توان کیفیت ها و درجه بندی های قوی تا ضعیف تر را مشاهده نمود. یکی از چای هایی که ویژگی های منحصر به فرد و مناسبی را دارا است نمونه های شکسته هستند که همواره مدنظر خریداران عمده ای جهت فروش و یا بسته بندی قرار دارند. چنانچه به دنبال خرید چای در تنوع نمونه های چای سیاه و چای سبز هستید فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت در کنار نمونه های چای سنتی قلم، سرگل، ممتاز و… در حال انجام و فرصت تامین دست اول و تازه چای در سراسر شهر های ایران از طریق فضای مجازی فراهم گردیده است.

قیمت عمده انواع چای شکسته سیاه

برای آن دسته از کسب و کار ها و مصرف کنندگان چای که به دنبال پرداخت هزینه ای معقول و یک چای خوب هستند انواع چای شکسته سیاه قطعا بهترین گزینه خواهند بود. نمونه های چای حاصل از هر فصل یا هر چین نیز تمایزاتی را با هم خواهند داشت. نمونه های چای بهاره بیشتر مورد توجه و عطر بیشتر و نمونه های چای تابستانه و چای پاییزه قدرت رنگ بالاتری دارند ضمن اینکه قیمت نمونه های نوبرانه فصل بهار دارای ارزش قیمت بالاتری می باشند اما در نمونه های عمده قیمت ها مناسب و از سوی مراکز فروش چای شمال با بهترین نرخ در دسترس قرار دارند. جهت استعلام قیمت انواع چای ها در هر زمان بهتر است تا با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط تا همواره مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه گردند.

فروش چای شکسته

خرید اینترنتی چای شکسته ایرانی

ایران معتبرترین مراکز تولید و پرورش چای را در شمال در گیلان و مازندران دارا می باشد. با آغاز برداشت برگ سبز موقعیت برداشت به صورت متوالی و در چین های متعدد انجام و در نتیجه تنوع خوبی از انواع چای را در اختیار خواهیم داشت که همگی کاملا خالص و طبیعی و فاقد رنگ و اسانس و مواد شیمیایی می باشند. با توجه به وجود انواع چای در بازار ایران که حاوی مواد غیر طبیعی از نوع وارداتی می باشند لذا چای ایرانی می تواند برای خرید بهترین گزینه باشد.

این روز ها امکان خرید اینترنتی چای فراهم و خریداران این شانس را خواهند داشت تا چای درجه یک و اصل را بدین طریق خریداری نمایند. فروش چای شکسته، چای زرین، چای سنتی قلم، چای محلی لاهیجان و… بسته به نوع و وزن چای ها در بسته بندی ها ۱، ۵، ۱۰، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی انجام و همگی تولید تازه سال و همیشه در اختیار مصرف کنندگان و حریداران عمده در سریع ترین زمان قرار خواهد داشت.

خرید چای شکسته سیاه ممتاز شمال

در میان نمونه های چای شکسته، چای ممتاز دارای کیفیت بسیار بالا و پرفروش بوده که در هر زمان از برداشت چای در فصول مختلف در حال تولید و عرضه می باشد. این چای وزین و جای کمتری را در اختیار دارد لذا از چای های مرغوب و اعلا بوده که مدنظر بسیاری از خریداران عمده و کیلویی چای قرار دارد. قیمت چای ممتاز با توجه به کیفیت بالا بسیار مناسب و در بهار ۴۰۲ با قیمت ۲۵۰ هزار تومان به صورت جزیی از سوی مرکز چای شمال در لاهیجان عرضه شده. برای خرید چای شکسته سیاه ممتاز خوش طعم و خوش رنگ ایرانی با قیمت مناسب و رقابتی می توانید همین حالا اقدام نمایید.

فروش چای شکسته

فروش چای شکسته فله در بازار ایران

خریداران عمده ای چای همواره به دنبال نمونه های فله یا چای ها هستند چرا که چای فله دارای قیمت مناسب تر و حاشیه سود مناسب و بیشتری هستند. برای خرید چای های فله هر یک بسته به وزین بوده یا سبک بودن در کیسه های با وزن مختلف قرار می گیرند. فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت برای خریداران عمده فراهم و در هر کجای بازار ایران می توان در سریع ترین زمان اقدام به تامین و دریافت محصول در مکان مورد توافق نمود. چای های شکسته مناسب صادرات نیز بوده نمونه های چای صادراتی ایران گزینه خوبی برای تجار و خرید کلی با قیمت های ارزان تر از نمونه های چای فروش داخلی جهت کسب سود بالا می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی چای شکسته سیاه بهاره

چای شکسته سیاه بهاره چیست؟ قیمت خرید چای شکسته سیاه بهاره را از کجا دریافت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام