بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / چای ممتاز بهاره لاهیجان پرفروش با قیمت خرید کارخانه

چای ممتاز بهاره لاهیجان پرفروش با قیمت خرید کارخانه

چای ممتاز بهاره لاهیجان پرفروش با قیمت و خرید کارخانه از مراکز عرضه چای گیلان به صورت مستقیم ارائه می شود. برای خرید عمده انواع چای سنتی ایرانی، چای شکسته ممتاز سبز و سیاه و… می توان همین حالا اقدام نمود.

چای ممتاز چیست؟ آیا کارخانه چای ممتاز نقشی بر کیفیت چای دارد؟ چرا چای ممتاز یکی از پرفروش ترین چای ایرانی نام دارد؟ برای خرید چای تازه چگونه اقدام کنیم؟ خرید چای فله ممتاز پیشنهاد می شود یا نوع بسته بندی ؟

چای ممتاز

چای ممتاز را می شناسید؟

چای ها با اسامی خاصی در بازار در حال عرضه می باشند که این نام ها نشان از مرغوبیت و سطح کیفیت چای دارد. یکی از چای های پرتقاضا و محبوب در میان متقاضیان چای ممتاز است. این چای در میان رده بندی های تولید چای ایران نیز وجود دارد و از بهترین برگ های بالایی و جدید چای در کنار ساقه های نرم و آبدار چای حاصل می شود. با توجه به نوع برگ استفاده شده در روند تولید این چای پیچش دار و از چای های بسیار مرغوب، خوش رنگ و خوش رایحه می باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

کارخانه چای و تولید چای ممتاز

آیا می دانید کارخانه های چایسازی باید در نزدیک ترین محل به باغ های چای باشند؟ برگ های سبز چای بعد چیدن مدت زیادی زمان ندارند چرا که اگر سریع اکسیده شوند چای خوبی حاصل نمی شود و ماده مورد قبولی برای تولید نمی باشد. کارخلانه ها نقش مهمی را در درجه بندی برگ های سبز جهت تولید دارند و فرآیند صحیح و اصولی می تواند منجرر به تولید یک چای خوب و درجه یک شود چرا که دما، میزان مالش و نوع تخمیر نیز بر کفیفیت نهایی محصول تاثیرگذار خواهد بود. در تولید چای ممتار با توجه به مرغوبیت نوع برگ ها پیچش و وزن دار بودن دانه بندی را می توان شاهد بود و این چای با عبور از الک های خاص در مرحله نهایی به این نام نامیده می شود.

شناخت چای ممتاز

  • وزن دار بودن
  • پیچش در ظاهر دانه چای
  • رایحه بسیار عالی در نوع بهاره
  • رنگ دهی فوق العاده علی الخصوص در نوع تابستانه و پاییزه
  • مدت زمان دمکشیدن متوسط ۱۰ الی ۱۲ دقیقه

چای ممتاز

چای ممتاز بهاره لاهیجان پرفروش با قیمت خرید کارخانه

یکی از بهترین و خوش مزه ترین چای های مرغوب را می توان در فصل بهار و انواع چای بهاره مشاهده نمود. انواع چای در این زمان کیفیت بالایی داشته و در ایران در استان گیلان و شهر هایی چون لاهیجان، رودسر و.. می توان بهترین نمونه چای درجه یک را در اختیار داشت. با وجود کارخانه های متعدد و فعالیت همیشگی آن ها در تولید چای سنتی خالص لذا فرصت خوبی برای خرید عمده و کیلویی وجود داشته و چای ممتاز بهاره لاهیجان پرفروش با قیمت خرید کارخانه هم اینک در حال عرضه و امکان خرید مستقیم چای خالص و ارگانیک به شکل راحت تری فراهم گردیده است.

چای ممتاز

قیمت چای ممتاز بهاره اصل گیلان

شرایط و بستر تولید و پرورش چای در گیلان به شکل بسیار عالی فراهم و چای سیاه و چای سبز مرغوبی را می توان در این استان جستجو نمود. اصل بودن چای یکی از مسائل مهم برای هر خریداری است. با توجه به تولید چای ارگانیک و خالص در گیلان می توان به شکل مطمئنی اقدام به خرید چای نمود ضمن اینکه قیمت مناسب و ارزان تری را در بازار برخوردار می باشد. قیمت چای ممتاز بهاره اصل گیلان در سال ۱۴۰۱ به صورت عمده در بازار چای گیلان جزیی هر کیلو ۱۶۰ هزار تومان و عمده هر کیلو ۱۴۰ هزار تومان ارائه و این قیمت با توجه به کیفیت و نوع منطقه برداشت ممکن است اندکی متغییر که جهت در دست داشتن قیمت روز چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم و… می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید عمده چای شکسته ممتاز

عملیات مالش، تخمیر و.. در کارخانه سبب خشک و خرد شدن و آماده شدن چای ها می شود. چای ها در انتهای تولید از الک های خاصی عبور و سپس سرنوشت نهایی آن ها ائم از نام و قیمت رقم می خورد. چای شکسته ممتاز نمونه های چای در چندین رده بندی با قیمت های مختلف است که می توان از نوع درجه یک، ۲ و ۳ آن را شاهد بود. سالانه خرید عمده چای ممتاز شکسته به شکل بسیاری مشاهده و می توان با شناخت از مراکز معتبر خرید چای ایرانی در گیلان و لاهیجان بهترین و اعلاترین کیفیت های آن را در اختیار داشت.

چای ممتاز

فروش بهترین چای سیاه ممتاز لاهیجان

چای سنتی سیاه یکی از چای های رده اول تولید و مصرف در دنیا است و تنوع بالایی از آن در بازار در حال عرضه می باشد که نمونه های ممتاز و سرگل دو نمونه پرتقاضای ایرانی در بین مصزف کنندگان داخلی می باشد. فروش بهترین چای سیاه ممتاز لاهیجان به صورت سنتی و اینترنتی در حال انجام و خریداران کیلویی و عمده می توانند انواع چای اصیل ایرانی را به شکل راحت تری نسبت به قبل با قیمت های بسیار رقابتی و ارزان تر خریداری نمایند. چای ممتاز ایرانی علاوه بر عرضه در بازار داخلی بازار خوبی را به جهت تقاضا و صادرات دارا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام