بازرگانی تیدا
خانه / چای گیلان / نمایندگی چای گیلان و فروش چای مرغوب سنتی

نمایندگی چای گیلان و فروش چای مرغوب سنتی

چای گیلان چه ویژگی هایی دارد؟ نمایندگی چای گیلان و فروش چای مرغوب سنتی همواره قیمت های ارزان تر و قابل رقابتی را ارائه می نماید. آیا می دانید که شرق گیلان لاهیجان بهترین انواع چای اصل و خالص را تولید و روانه بازار جهت خرید عمده و کیلویی می نمایند؟

چای گیلان

چای سنتی گیلان

در گیلان چای به شیوه ارتدوکس یا سنتی تولید و با توجه به شرایط تولید و پرورش لذا چای های تولیدی در این منطقه به چای سنتی مشهور می باشند. در تهیه این چای ها بهترین برگ های تازه چای دستچین و جهت عمل آوری استفاده می شوند. رایحه و رنگ چای کاملا طبیعی و فاقد ماده افزودنی می باشند که امروزه چای ارگانیک و خالص در بازار کمتر به چشم می خورند.

کارخانه چای گیلان

کارخانه های چای گیلان نقش مهمی را در ارائه چای درجه یک و مرغوب دارا هستند. در این مکان ها برگ های چای با کارشناسی و وسواس خاصی انتخاب و در بهترین شرایط با پیشرفته ترین دستگاه ها چای تولید و کیفیت و اساندارد بالایی را دارا هستند. کارخانه های فعال چایسازی در دهه های اخیر کاهش و با مشکلات بسیاری به دلیل ورود بی رویه چای خارجی در بازار مواجه بوده اند. خرید و صادرات چای از این نقاط بسیار حائز اهمیت و همواره مورد توجه خریداران عمده داخلی و تجار به جهت صادرات چای با قیمت مناسب قرار دارند.

چای گیلان

کشت و برداشت چای در گیلان در چه زمان هایی می باشد؟

برداشت برگ سبز چای از نیمه دوم بهار آغاز و تا پاییز به فاصله هر ۴۵ روز یکبار انجام و می توان کیفیت های متنوعی از چای را به لحاط رایحه و رنگپذیری و طعم در اخیار داشت. در زمستان برداشت انجام نشده چون برگ ها ضمخت و خشبی می گردند.

چای گیلان چه ویژگی هایی دارد؟

  1. ۱۰۰% طبیعی و خالص است
  2. بدون سموم شیمایی بوده
  3. رنگ طبیعی و خالص داشته
  4. رایحه مطبوع و طبیعی دارد
  5. طعم آن گس و اندکی تلخ است
  6. دارای خواص بسیاری بوده
  7. رنج قیمت ارزان تری را دارا می باشد
  8. منابع تولید آن در دسترس تر بوده
  9. امکان نقل و انتقال سریع و تازه آن وجود دارد

چای گیلان

نمایندگی چای گیلان و فروش چای مرغوب سنتی

نمایندگی های چای در عرضه چای مرغوب و ارزان بسیار مهم می باشند از این رو در سطح کشور می توان مراکز نمایندگی فعال بسیاری را شاهد بود که چای خوب و مرغوبی را عرضه می نمایند. نمایندگی چای گیلان و فروش چای مرغوب سنتی بدون واسطه از لاهیجان پایتخت چای شمال ایران در حال انجام و خریداران فرصت خرید اینترنتی سریع و تازه چای را تجربه و در نتیجه به کیفیت بالاتر و مرغوبیت آن پی برده و شاهد استقبال خوب خرید عمده چای بدین طریق در سطح بازار چای می باشیم.

قیمت چای ایرانی گیلان در بازار

در بازار چای قطعا کیفیت ها و قیمت های مختلفی از چای را مشاهده می نمایید که با توجه به شکل ظهر و خصوصیات چای مذبور متفاوت و رنج گران تا ارزان را دارا می باشند. خریداران با توجه به خرید چای گیلان این فرصت را خواهند داشت تا چای اصل، خالص و بهتری را تهیه نموده و با عرضه آن در بازار حاشیه سود بهتری را تجربه کنند. در هر زمان جهت درافت قیمت روز انواع چای سیاه و چای سبز گیلان می توانید با ما در ارتباط بوده و قیمت رقابتی را دریافت نمایید.

چای گیلان

خرید چای درجه یک گیلان بدون واسطه

قطعا خرید بدون واسطه مدنظر هر خریداری بوه و برای رسیدن به این هدف می توان راه های ساده ای را جستجو نمود. امروزه سایت ها از مهم ترین و بهترین عوامل رسیدن به منابع تخصصی و اصلی چای شمال بوده و می توان در سریع ترین زمان بهترین چای را از هر نقطه از کشور سفارش و خریداری نمود. برای خرید چای درجه یک گیلان بدون واسطه و قیمتی رقابتی می توانید با ما همراه شده و مرغوب ترین انواع چای محلی گیلان را در هر زمانی به راحتی در اختیار داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای گیلان

سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان

چای گیلان را از کجا تهیه کنیم؟ آیا می دانید سایت چای گیلان بهترین مکان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام