بازرگانی تیدا
خانه / چای گیلان / فروش چای گیلان درجه یک

فروش چای گیلان درجه یک

فروش چای گیلان درجه یک طبیعی از مرغوب ترین انواع نمونه ها در سراسر بازار ایران امکانپذیر می باشد. خرید بهترین چای سیاه و سبز محلی گیلان را از بزرگ ترین مرجع تخصصی در کشور انجام نمایید. جهت دریافت قیمت چای گیلان چه کنیم؟

فروش چای گیلان

چای درجه یک گیلان

استان گیلان از بزرگ ترین منابع استراتژیک تولید چای در کشور ما است که همواره چای درجه یک و مرغوب را تولید می نماید. تولید چای در این استان به قرن ها پیش و در پی ورود نهال و بذر چای و تلاش های بی وقفه برای رونق کاشت آن بر می گردد. باغات چایگیلان عاری از هر ماده شیمیایی به دلیل آب و هوای مناسب جهت رشد این گیاه و کاملا خالص پس از تولید به دلیل عدم فرآوری بر روی برگ ها در کارخانه می باشد.

انواع چای گیلان

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای محلی دستی

زمان های برداشت چای در گیلان

  • بهار
  • تابستان
  • پاییز به فاصله هر ۴۵ روز یکبار

فروش چای گیلان

فروش چای گیلان درجه یک

زمان فروش چای گیلان بی وقفه از زمان برداشت تا ابتدای برداشت مجدد در سال بعد ادامه دار بوده و خریداران چای می توانند در هر زمان بدون مشکلی این چای را سفارش و خریداری نمایند. خرید عمده و کیلویی چای را می توان همزمان در بازار چای این نواحی شاهد بود و تامین کنندگان همواره در صدد راهی جهت دسترسی سریع و آسان و بی دغدغه برای مستریان بوده و هم اینک علاوه بر فروش سنتی می توان شاهد فروش اینترنتی چای از طریق فروشگاه ها و سایت ها بود لذا خریداران فرصت خرید مستقیم و بدون واسطه را داشته و همواره چای اصل و ارگانیک را به قیمت درب کارخانه و کیفیتی تضمینی دریافت خواهند نمود.

فروش چای گیلان

نمایندگی چای گیلان

نمایندگی های چای در سطح کشور از سوی کارخانه ها و یا افراد مشخص برپا و انواع بهترین چای خالص و اصیل گیلان را در سطح بازار ارائه و به فروش می رسانند لذا افردی که دسترسی به چای سنتی شمال را سخت می دانند می توانند از سوی این مراکز اقدام به خرید و تامین چای نمایند. نمایندگی فروش چای گیلان از طریق فضای اینترنتی نیز راه دسترسی را باز و خریداران این فرصت را خواهند داشت تا با خرید مستقیم چای از نواحی چایخیز قیمت های یکسانی از انواع چای سیاه و چای سبز را دریافت و نهایت سوددهی و بازخورد را با خرید عمده و جزیی تجربه نمایند.

قیمت چای محلی گیلان

در گیلان علاوه بر تولید چای در کارخانه ها شاهد تولید و آماده سازی چای توسط چایکاران بومی و حرفه ای در این زمینه می باشیم که فرآیند آن بسیار سخت و دشوار و چای حاصله کاملا ارگانیک، درشت و طعمی متفات می باشد. خریداران این چای افراد خاصی بوده و به طور سفارشی این چای را تهیه و سفارش داده و ارزش قیمت این چای بالاتر از نمونه های کارخانه ای و در بازار به دلیل حجم پایین تولید نمی توان آن را یافت.

فروش چای گیلان

فروشگاه چای گیلان عرضه بهترین چای محلی لاهیجان

در مرکز چای ایرانی با توجه به استقرار در گیلان و شهر لاهیجان می توان بهترین چای را جستجو نمود که همواره اصل، سنتی و کاملا درجه یک می باشند. فروشگاه چای گیلان عرضه کننده بهترین چای محلی لاهیجان بوده و می توان درجه بندی خوبی از انواع چای فله و یا بسته بندی در وزن های مختلف را در اختیار داشت. متقاضیان خرید عمده چای می توانند با توجه به شرایط فراهم شده از حداقل سفارش ۳۰ کیلو را به قیمت عمده دریافت و از مزیت های فروش آن در منطقه و شهر خود و حاشیه سود مناسب این چای بهره مند شوند.

چای گیلان خرید عمده و جزیی در سراسر ایران

حجم تقاضای خرید افراد در بازار در ارائه قیمت های بسیار دخیل می باشد. اما خرید مستقیم می تواند تا حد بسیاری در کاهش قیمت موثر باشد. مجموعه بازار چای شمال امکان خرید عمده و خرید جزیی چای گیلان را در سراسر ایران فراهم و می توان با سفارش حداقل ۲ کیلو اقدام به ثبت سفارش خرید نمود. چنانچه متقاضی خرید چای هستید فروش چای گیلان را با مرجع تخصصی تیدا در سراسر ایران انجام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای گیلان

سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان

چای گیلان را از کجا تهیه کنیم؟ آیا می دانید سایت چای گیلان بهترین مکان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام