بازرگانی تیدا
خانه / چای ارگانیک / چای ارگانیک سرگل بهاره قیمت و خرید بدون واسطه

چای ارگانیک سرگل بهاره قیمت و خرید بدون واسطه

چای ارگانیک سرگل بهاره قیمت و خرید بدون واسطه آن از سوی مراکز فروش اصلی در سال ۱۴۰۳ آغاز شد. برای خرید بهترین انواع چای سیاه ارگانیک بهاره با رنگ و رایحه ۱۰۰% طبیعی می توانید همین حالا اقدام نمایید. قیمت چای ارگانیک سرگل بهاره نسبت به نمونه های چای ممتاز، قلم، شکسته بالاتر می باشد.

چای ارگانیک سرگل بهاره

چای ارگانیک سرگل بهاره

یکی از نمونه های اعلای چای تولید شده چای سرگل بهاره که حاصل برداشت بهترین برگ های چای در فصل بهار هستند می باشد. چای ارگانیک یکی از چای های تولید شده در محلی به دور از آفات و حشرات و تولید شده بدون هیچ ماده رنگی و اسانسی می باشد که طعم واقعی و اصل چای را با خود به همراه داشته و تولید آن امروزه در جهان اندک و بیشتر چای ها حاوی رنگ و رایحه برای دم کشیدن و مصرف سریع می باشند. موقعیت تولید کلی این چای در کشور ما فراهم و لذا با خیالی راحت می توانید از این نمونه چای خریداری و از خواص بی نظیر و عطر و رنگ و طعم بی نظیر آن بهره مند شوید.

چای ارگانیک سرگل بهاره

خواص چای ارگانیک چیست؟

  • آرامبخش
  • نشاط دهنده
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • پیشگیری از آلزایمر
  • کاهش خطر سکته
  • مناسب لاغری و تناسب اندام
  • دفع سموم موجود در بدن
  • رفع التهابات در بدن
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و…

شناخت چای ارگانیک اصل بهاره

  1. لمس چای و احساس زبری و تیزی
  2. دمیدن اندکی هوا در چای و رایحه طبیعی چای و عدم احساس بویی شبیه ادکلن
  3. عدم رنگ دهی سریع حتی در فنجان آب سرد
  4. رنگ سیاه متمایل به قهوه ای در ظاهر چای
  5. رنگ زلال و شفاف پس از دم کشیدن
  6. وزین و سنگین و اشغال فضای کمتر

چای ارگانیک سرگل بهاره

چای ارگانیک سرگل بهاره قیمت و خرید بدون واسطه

محصولی چون چای یکی از محصولات مهم در بازار برای خرید و فروش و تامین آن بسیار اهمیت دارد. چون این نوشیدنی در روز برای چندین وعده نوشیده می شود توصیه می شود تا از نمونه های طبیعی و فاقد رنگ باشد. در گیلان بهترین انواع چای طبیعی در حال رشد و تولید بوده و تمامی تولیدات فله ای کاملا طبیعی و پیشنهاد شده برای خرید و یا فروش عمده در بازار و درآمدزایی می باشند. چای ارگانیک سرگل بهاره قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه های داشته و برای خرید بدون واسطه توصیه می شود تا چای مدنظر خود را از مراکز اصلی تولید و فروش چای در نواحی چایخیز تامین نمایید چرا که امروزه به صورت اینترنتی نیز عرضه و فرصت خرید سریع را برای متقاضیان ایجاد نموده است.

چای ارگانیک سرگل بهاره

فروش بهترین چای ارگانیک سرگل بهاره

نمونه های چای تولید شده در شمال ایران کاملا خالص و طبیعی هستند اما اگر به دنبال بهترین نمونه چای با رایحه و طعم و عطری بی نظیر هستند حتما خرید چای سیاه ارگانیک سرگل بهاره به شما پیشنهاد می شود که حاصل برداشت از چین اول و از بهترین برگ های جوان و شاداب می باشند. نمونه این چای در سایر برداشت ها وجود نداشته لذا دارای اندکی تفاوت در قیمت نسبت به سایر چای ها می باشد. این چای اصل می تواند با دم کشیدن اصولی و درست بهترین ماهیت خود را نمایان کند. برای اینکه چای ارگانیک سرگل بهاره قیمت و خرید بدون واسطه اش را تجربه نمایید مجموعه چای شمال در لاهیجان را به یاد سپرده و با کارشناسان واحد فروش آن در ارتباط باشید.

تولید چای ارگانیک سرگل بهاره در گیلان

پرورش و تولید چای در استان گیلان طی یک قرن و اندی در حال انجام، لذا تجربه بالا در این زمینه سبب شده تا کارخانه های چایسازی در ارائه هر چه بهتر چای های باکیفیت کوشا باشند. در تهیه چای ها از برگ های بالایی و تازه روییده چای (به اصطلاح یک غنچه و دو برگ) که توسط چایکاران به صورت دستی و یا با دستگاه های خاص برداشت می شود استفاده و پس از تولید و خشک شدن در کارخانه چای ها دسته بندی و با اسامی خاصی به بازار عرضه می شوند. تولیدات چای در ایران به صورت رسمی یا ارتدوکس نام داشته و تولید چای در ۳ نوبت بهار و تابستان و پاییز انجام می گردد.

چای ارگانیک سرگل بهاره

خرید چای ارگانیک سرگل بهاره فله اصل از لاهیجان

چای ها در بازار به دو صورت فله و بسته بندی در حال عرضه هستند. در بازار ایران خرید چای فله با توجه به قابل مشاهده و تست بودن بسیار اهمیت و با استقبال بالاتری همراه است. برای خرید انواع چای اصل از نمونه های چای سیاه و چای سبز مراکز تولید و فروش چای در شهر های چایخیزی چون لاهیجان از برترین گزینه ها می باشند که امروزه فعالیت گسترده ای در این زمینه داشته و برای خریداران عمده و جزیی چای فرصت خوبی فراهم شده تا بتوانند خرید چای ارگانیک سرگل بهاره فله اصل لاهیجان را بدور از واسطه و تازه با قیمت های ارزان تر تهیه و تامین نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی آن را می توان از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام