بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / چای بهاره ممتاز گیلان لاهیجان قیمت و خرید

چای بهاره ممتاز گیلان لاهیجان قیمت و خرید

چای بهاره ممتاز گیلان لاهیجان قیمت و خرید آن از طریق این فروشگاه اینترنتی ارائه و امکان پذیر می باشد. قیمت چای بهاره درجه یک سرگل چین اول در سال ۱۴۰۳ چقدر اعلام خواهد شد؟ آیا می دانید مرکز فروش چای شمال به صورت تازه بهترین انواع چای اصیل و خالص را در سراسر کشور عرضه می نماید؟

چای بهاره

چای بهاره

یکی از برترین نمونه های چای تولید داخلی است که بسیار خاص و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این چای از یک غنچه و دو برگ بالای گیاه چای به صورت دقیق جدا و طی فرآیند تولید از آن مرغوب ترین چای خوش رایحه و خوش طعم با گسی دلپذیر حاصل می گردد. دانه های زرین چای در این برداشت به وضوح قابل مشاهده و ارزش قیمتی این نمونه ها بالاتر از سایر برداشت ها است. چای های بهاره از جمله چای های وزین بوده و علی الخصوص نمونه حاصل از برداشت چین اول در دیگر برداشت ها قابلیت تولید ندارد.

چای بهاره

زمان برداشت چای بهاره لاهیجان

در مورد زمان برداشت چای بهاره در نواحی چایخیز باید شرایط ائم از رشد کافی برگ ها، شرایط جوی و تحویل آن فراهم باشد. لاهیجان و دیگر نواحی همجوار و چایخیز آن در تولید چای درجه یک و خوب تقش مهمی را ایفا می نمایند و معمولا با مهیا بودن تمامی شرایط نام برده شده اصولا از نیمه اول اردیبهشت برداشت برگ سبز آغاز و این عملیات همچنان هر ۴۵ روز یکبار تا اواسط پاییز ادامه می یابد. انتخاب و شیوه برداشت در کیفیت چای تاثیرگذار و کارخانه های چایسازی در تولید چای خوب در کنار هم نقش مهمی را دارا هستند. برداشت ها همیشه از برگ های تازه روییده شده قسمت بالایی چای انجام و کیفیت برگ ها با توجه به محل رشد در چای نهایی تاثیر خواهند داشت.

طرز تهیه چای بهاره

  • خرید چای مرغوب
  • قوری چینی
  • سماور یا کتری
  • آب جوش و از دما افتاده ۹۵ درجه
  • یک قاشق از چای به ازای هر نفر
  • ریختن آب بر روی چای در قوری تا سطح چای (به اصطلاح حالت دوغ آب)
  • کم کردن دمای زیر سماور یا کتری و قرار دادن قوری بر روی آن جهت دمکشیدن مطلوب چای
  • قرار دادن پارچه نخی بر روی قروی برای آزاد شدن بهتر عطر و طعم چای
  • زمان دادن جهت دم کشیدن چای با توجه به نوع و سایز چای
  • آماده شدن چای و ریختن مقدار کمی از آن در فنجان و مابقی از آب جوش کتری یا سماور

چای بهاره

چای بهاره ممتاز گیلان لاهیجان قیمت و خرید

استان گیلان مهد تولید چای در ایران بوده و سطح باغات چای در این ناحیه بسیار و پراکنده و در ارزآوری و صادرات و عرضه چای در بازار داخلی نقش بسزایی را ایفا می نماید. نمونه های چای تولید شده در این ناحیه مرغوب و ممتاز بوده و ۱۰۰% خالص و حاوی هیچ افزودنی نمی باشند. قیمت انواع چای در ناحیه بسیار مناسب و لذا خریداران بسیاری را ائم از عمده و کیلویی دارا می باشند. چای بهاره ممتاز گیلان لاهیجان قیمت و خرید آن از طریق مراکز فعال فروش چای در این استان در حال انجام و فرصت خوب سودآوری و دسترسی به یک چای اعلا و اصل را فراهم نموده است. جهت دریافت قیمت انواع چای و خرید بدون واسطه می توانید همین حالا با ما از شهر چای ایران لاهیجان در ارتباط باشید.

خرید چای بهاره سرگل ۱۴۰۳ لاهیجان

برای خرید چای نمونه های مختلفی در بازار در حال عرضه هستند اما برخی از نمونه ها با بالاترین سطح تقاضا و بیشترین کیفیت همراه هستند که چای سرگل بهاره ایرانی یکی از این نمونه ها می باشد. در سال ۱۴۰۳ قیمت خرید برگ سبز درجه ۱ به ارزش هر کیلو ۱۸۰۰۰ تومان تعیین و پیش بینی می شود که با آغاز برداشت و حجم گرفتن تولید چای و آغاز فروش شاهد افزایش قیمت چای بهاره سرگل به نسبت سال گذشته باشیم که برای دریافت قیمت و خرید چای می توانید در هر زمان با کارشناسان واحد فروش این مرجع در ارتباط باشید. خرید چای بهاره سرگل و چای ممتاز لاهیجان همواره مدنظر و این مرکز بستر خوب تامین چای تازه را برای شما فراهم نموده است.

چای بهاره

فروش بهترین کیفیت انواع چای بهاره

کیفیت چای ها با هر برداشت و شیوه تولید از یک کارخانه به کارخانه دیگر متفاوت خواهند بود به طوری که چای حاصل از دو کارخانه در جوار هم با توجه به دریافت برگ سبز از مناطق مختلف متفاوت خواهد بود اما چیزی که واضح و مورهن است سلامت چای تولید شده در ایران بوده که حاوی رنگ و اسانس نبوده و به صورت فله و خالص از کارخانه چایسازی در حال عرضه می باشند. فروش بهترین کیفیت انواع چای بهاره از سوی مراجع چای سمال در گیلان در حال انجام و سبب شده تا کیفیت تضمین شده از چای اعلای بازار در دسترس خریداران و متقاضیان آن قرار گیرد.

قیمت هر کیلو چای بهاره چین اول گیلان

شما چه چای هایی را در بازار انتخاب و خرید می نمایید؟ آیا تاکنون خردی چای بهاره را انجام داده اید؟ آیا متوجه تفاوت آن با سایر چای ها و دیگر برداشت ها شده اید؟ خریداران چای بهاره می دانند که ارزش کیفی و قیمتی این برداشت متفاوت و بالاتر بوده لذا یا این علم به دنبال تامین این چای و کیفیت آن را مورد تایید دارند. قیمت هر کیلو چای بهاره چین اول گیلان در بهار ۴۰۳ نسبت به سال گذشته با افزایش همراه و برای خرید چای می توان با آغاز فروش اقدام به دریافت لیست قیمت و بررسی و خرید آن در حجم مدنظر نمود اما چیزی که واضح است سلامت چای ایرانی مورد تایید و همواره طبق استاندارد کاملا خالص ارائه می گردد و توزیع تازه آن از سوی سایت های فعال در این زمینه در حال انجام می باشد.

چای بهاره

فروش چای بهاره ۱۴۰۳ با عطر و طعم بی نظیر

عطر و طعم چای از فاکتور های مهم در آن هستند که در نمونه های چای خالص به شکل طبیعی و نیازمند دمکشی برای آزاد سازی آن می باشند. نمونه های چای ایرانی با توجه به خلوص بالا نیازمند دم کشیدن و آزاد شدن رنگ و طعم و رایحه می باشند و چنانچه چایی با نام زوددم به شما عرضه شود حتما به ماهیت آن چای شک نمایید. برای درک رایحه چای در نمونه خشک کافیست تا مقداری هوا در چای بدمید در این صورت باید رایحه ملایم و سبکب از چای احساس شود اگر بویی شبیه به ادکلن در چای احساس کرید حتما آن چای حاوی اسانس می باشد. فروش چای بهاره ۱۴۰۳ با عطر و طعم بی نظیر به زودی آغاز و فرصت خوب خرید و دسترسی به چای سنتی و متنوع بدون محدودیت در هر نقطه از کشور انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی چای شمال عرضه مستقیم چای بهاره

این روز ها با افزایش مشغله و گرانی ها گشت و گذار و اتلاف وقت در بازار معنایی برای مردم ندارد لذا خرید های اینترنتی و غیر حضوری رو به افزایش و عرضه مستقیم محصولات از سوی مراکز تولید به خوبی مشهود و سطح رضایتمندی خریداران افزایش یافته است چرا که دست واسطه ها کوتاه و امکان خرید مستقیم و تازه محوصلات فراهم شده است. فروشگاه اینترنتی چای شمال عرضه مستقیم چای بهاره چین اول را آغاز و می توانید بهترین انواع چای ارگانیک از نمونه های چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای ساچمه، چای زرین و نمونه های چای خوش رنگ چای تابستانه و چای پاییزه و چای دستی محلی را نیز به صورت عمده و کیلویی با قیمت های عالی و ویژه تامین نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام