بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / چای سرگل سیاه ایرانی بهاره فروش به قیمت کارخانه

چای سرگل سیاه ایرانی بهاره فروش به قیمت کارخانه

چای سرگل سیاه ایرانی بهاره فروش به قیمت کارخانه و تضمینی در مرجع چای شمال در حال انجام می باشد. آیا می دانید فرق چای ممتاز و سرگل در چیست؟ برای خرید چای سرگل سیاه و سایر نمونه های درجه یک برداشت چین اول ۱۴۰۳ می توانید همین حالا اقدام نمایید.

نوشیدنی چون چای در بین ما مردم ایران بسیار رایج و چای سیاه در رده اول استقبال به دلیل رایحه و رنگ و طعم مورد پسند و چای سبز در رده دوم با توجه به خاصیت بالای درمانی مورد توجه می باشد. نمونه های مختلفی از چای با درجه بندی های متنوع در حال عرضه هستند که در بین تولیدات داخلی چای سرگل بیش از دیگر چای ها مورد توجه بوده و شناخت و معرفی بهتر و بیشتر آن همواره مدنظر بسیاری می باشد.

چای سرگل سیاه

چای سرگل سیاه ارگانیک بهاره چیست؟

این چای نمونه ای از چای اعلا و کاملا طبیعی بوده که از غنچه های میانی و بالای گیاه چای که مرغوبت ترین و لطیف ترین برگ ها می باشند به دست می آید. تولید این چای در ایران به شیوه ارتدوکس و قابلیت به دست آمدن آن تنها در بهار و برداشت چین اول می باشد لذا قیمت بالاتر و کیفیت بی نظیر و مورد تاییدی را دارا می باشد. چای سرگل سیاه ارگانیک بهاره درصد رایحه بالا و نمونه این چای بدون سورتینگ به دلیل ترد بودن ساقه و برگ ها عرضه می گردد و از چای های با دانه زرین و وزین شناخته شده می باشد.

خصوصیات چای سیاه سرگل

  1. عطر بالا
  2. مزه تلخ و گس
  3. داشتن دانه های زرین که حاصل برداشت غنچه میانی و حاوی کرک می باشند.
  4. ترد و شکننده
  5. ارزش بهای بالا
  6. قابلیت برداشت تنها در یک چین و یکبار در سال
  7. رنگ دهی متعادل و خوب
  8. کاملا طبیعی و ارگانیک بدون مواد افزودنی
  9. مدت زمان دم کشیدن متوسط ۱۰ الی ۱۲ دقیقه

چای سرگل سیاه

فرق چای سرگل و ممتاز

  • در سایز دانه بندی چای (سرگل ریز تر و ممتاز اندکی درشت تر)
  • پیچش دانه ها (چای ممتاز از نظر پیچش و وزین بودن مورد توجه بوده)
  • فصول برداشت (چای ممتاز در ۳ برداشت بهار و تابستان و پاییز قابلیت تولید و سرگل تنها در چین اول وجود دارد)
  • بهترین نمونه و حجم فروش (سرگل با عنوان بهترین نمونه و ممتاز پرفروش ترین چای لقب دارند)

چای سرگل سیاه

چای سرگل سیاه ایرانی بهاره فروش به قیمت کارخانه

آغاز فعالیت کارخانه های چایسازی در بهار و برداشت اولین برگ ها شروع و در این زمان همواره تلاش دارند تا با توجه به دریافت بهترین برگ ها اقدام به تولید چای درجه یک و سالم نمایند. با حجم یافتن تولید فروش چای آغاز و امکان تامین آن به صورت عمده و جزیی امکان پذیر می شود. چای سرگل سیاه ایرانی بهاره فروش به قیمت درب کارخانه از لاهیجان در هم اینک آغاز و فرصت خوبی برای خریداران و متقاضیان آن از هر نقطه از کشور به دور از واسطه ها امکان پذیر و در نتیجه سودآوری خوبی را به دنبال خواهد داشت.

قیمت چای سرگل سیاه بهاره لاهیجان

قیمت محصولاتی چون چای برحسب نوع، برند و… دارای رنج متفاوت و مختلفی می باشد. چای های مرغوب و درجه یک از قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار می باشد. در میان نمونه های چای ایرانی، چای سرگل سیاه ارزش قیمتی بالا و در رتبه اولی جدول از لحاظ سطح کیفی قرار گرفته است. برای اینکه بتوان قیمت چای سرگل را دست اول و ارزان تر و تازه در اختیار داشت می توان با مراکز اصلی فروش چای در گیلان در ارتباط و نمونه های تضیمنی با بهترین کیفیت را دریافت نمود.

چای سرگل سیاه

خرید چای سرگل سیاه بهاره درجه یک

با توجه به برداشت برگ سبز چای در فصول مختلف و از برداشت های متعدد لذا می توان کیفیت های مختلف به لحاط رایحه و طعم و رنگ دهی چای را انتظار داشت. چای بهاره عطر بیشتر و چای تابستان و پاییزه قدرت رنگدهی بالاتری دارند. انواع چای بهاره به عنوان چای اصیل ایرانی بسیار بیشتر مورد توجه قرار دارند لذا برای خرید چای سرگل سیاه بهاره درجه یک در کنار سایر نمونه های چای دستی، چای شکسته، چای ممتاز و… می توانید در هر زمان به صورت مستقیم و تازه سفارشات خود را از پایتخت چای ایران انجام نمایید.

خرید چای سرگل سیاه با تضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی چای شمال

خریداران و مصرف کنندگان چای ایرانی هر ساله در انتظار تولید چای تازه بهاره بوده و نواحی چایخیز گیلان از مهم ترین منابع و مراجع فروش چای برشمرده می شوند. اواسط اردیبهشت یکی از مناسب ترین زمان ها برای خرید چای مرغوب و مدنظر می باشد. فروشگاه اینترنتی چای شمال از لاهیجان همراه همیشگی شما بوده تا خرید چای سرگل سیاه با تضمین کیفیت و بهترین قیمت چای را تجربه نمایید. برای خرید انواع چای سنتی و اصیل ایرانی به صورت اصل می توان از طریق این مرجع اقدام و در سریع ترین زمان سفارشات را با بالاترین کیفیت در محل مورد توافق دریافت نمود.

چای سرگل سیاه

فروش اینترنتی چای سرگل سیاه ممتاز بهاره

فصل بهار برای چای بهترین کیفیت را به همراه دارد. جوانه های بالایی چای در این زمان به اوج کیفیت خود رسیده و چای تولید شده در بالاترین سطح کیفیتی قرار دارد که نوشیدن چای بهاره علاوه بر نوشیدنی دلچسب می تواند خواص فراوانی را نیز برای بدن ما به همراه داشته باشد. تولیدات چای سبز نیز از خرداد آغاز و برای خرید چای سبز می توان در این زمان اقدام نمود. فروش اینترنتی چای سرگل سیاه ممتاز بهاره ۱۴۰۳ نیز هم اینک آغاز و بازار چای شمال با عرضه مستقیم و تازه شرایط عالی را برای خرید چای فله اصل بهار به صورت ممتاز و خالص فراهم نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام