بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / فروش چای سرگل اصل بهاره کاملا مرغوب و درجه ۱

فروش چای سرگل اصل بهاره کاملا مرغوب و درجه ۱

فروش چای سرگل اصل بهاره کاملا مرغوب و درجه ۱ در بهترین چای فروشی لاهیجان آغاز شد. چای ایرانی سنتی و طبیعی را از کجا بخریم؟ برای اطلاع از قیمت خرید انواع چای ائم از چای سرگل، ممتاز، قلم و… کدام شیوه مقرون به صرفه می باشد؟

برداشت برگ سبز چای و تولید آن در شمال ایران در ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می شود که در این میان چای چین اول یا اصطلاحا چای سرچین محبوبیت بسیاری داشته و خریداران عمده و جزیی بسیاری با شناخت این چای در بازار همواره به دنبال ثبت سفارش و خرید آن می باشند. حال چای سرگل چیست و آن را چگونه و از کدام مراکز فروش چای تهیه کنیم؟

فروش چای سرگل

چای سرگل اصل

در اولین جایگاه جدول رده بندی چای ایرانی چای سرگل قرار دارد که از برگچه های بالایی و غنچه میانی حاصل لذا بهترین کیفیت را دارا است که رایحه بالاتری را نسبت به چای ممتاز و… دارا است. ارزش قیمت این چای بالاتر و تنها قابلیت حاصل شدن از برداشت نخستین برگ های سبز چای در بهار را دارد و در سایر برداشت ها امکان تولیدش را نخواهیم داشت.

  1. گس بودن و تلخی از ویژگی های این چای اصل است.
  2. پس از دم کشیدن زلال و شفاف است.
  3. رایحه بالایی دارد.
  4. رنگدهی این چای عالی می باشد.
  5. بدن و رنگ و اسانس است.
  6. فاقد هر ماده شیمیایی می باشد.
  7. در زمره چای های وزین قرار دارد.
  8. دارای زر می باشد.

می توان به وضوح تکه های کوچکی از برگ های سبز را به دلیل حرارت ندادن بالا در آن مشاهده نمود.

فروش چای سرگل

فروش چای سرگل اصل بهاره کاملا مرغوب و درجه ۱

در بازار می توان فروشگاه ها و مراکز بسیاری را در حال فعالیت و عرضه چای مشاهده نمود. برای خرید چای اصل بهاره مراکز فروش چای سرگل اصل بهاره کاملا مرغوب و درجه ۱ در لاهیجان همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان ائم از مشتریان عمده و کیلویی چای بوده و می توان تازه ترین و خوش رایحه ترین چای سال را بدین طریق با شرایط عالی و ویژه به صورت مستقیم تهیه نمود. برای تامین بهترین انواع چای ارگانیک همین حالا دست به کار شده و سفارشات خود را از هر نقطه از کشور ثبت نمایید.

چای ایرانی سنتی و طبیعی را از کجا بخریم؟

چای ایرانی سنتی و طبیعی را از کجا بخریم؟ این پرسش بسیاری از متقاضیان بوده و پیشنهاد ما به شما جهت خرید چای طبیعی و با توجه به امکان تولید و پرورش مرغوب ترین چای در استان گیلان خرید و ثبت سفارش از طریق مراکز تولید و فروش چای در این نواحی می باشد. مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان عرضه کننده انواع چای سیاه و چای سبز در درجه بندی های متنوع از برداشت های مختلف بوده و برای خرید چای بهاره از تولید به مصرف از حداقل حجم ۲ کیلو جزیی و عمده حداقل ۳۰ کیلو می توانید با ما در تماس باشید.

فروش چای سرگل

اطلاع از قیمت خرید انواع چای

متقاضیان چای به دسته های خریداران عمده و جزیی تقسیم می شوند که بر این مبنا قیمت ها از هم مجزا و برای دریافت قیمت روز و البته قیمت پایین تر چای در بازار می توانید در هر زمان از طریق مرکز پخش چای ایرانی اقدام و لیست قیمت انواع چای فله و بسته بندی لاهیجان را دریافت نمایید. برای دسرسی به قیمت روز مراکز فروش آنلاین چای از سوی فعالین چای در گیلان در دسترس بوده و تنها با یک ارتباط از هر شهری که هستید می توانید قیمت را دریافت و حجم سفارشات عمده و جزیی را ارائه نمایید. فروش چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم لیزری، چای دستی بهاره، چای شکسته و… در این مرجع به سراسر ایران و صادرات آن امکان پذیر می باشد.

خرید چای سرگل لاهیجان ائم از چای سیاه و سبز چین اول

چای سیاه و چای سبز دو چای پرمصرف در میان ما ایرانی ها هستند. در میان انواع چای ها چای برداشت بهار محبوبیت بسیاری داشته لذا فعالیت بسیاری را از سوی کارخانه های چایسازی شاهد هستیم که همواره چای استاندارد و بدون هیچ ماده افزودنی را تولید نموده که به طبیعی ترین شکل ممکن رنگ پذیری و رایحه عالی را دارا هستند. فروش چای سرگل و سایر ارقام چای را می توان از سوی این مراکز در سراسر شهر های ایران هم اکنون در اختیار داشت. فروش اینترنتی چای که هم اینک در حال انجام است فرصت های خوبی را به جهت عرضه چای ایران در بازار و فرهنگ سازی آن فراهم نموده است.

فروش چای سرگل

فروش بهترین انواع چای بهاره لاهیجان در تهران

شهر تهران یکی از مراکز مهم جهت عرضه و درخواست چای می باشد. با توجه به نزدیک بودن گیلان به این شهر لذا فرصت خوبی برای ثبت سفارش چای فراهم و می توان جهت تکمیل سبد خرید مرغوب ترین چای ها را از این مراکز خریداری نمود. هم اینک فروش چای سرگل و بهترین انواع چای بهاره لاهیجان در تهران امکان پذیر و همکاران ما در واحد فروش آماده همکاری با شما عزیزان می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام