بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / خرید چای شکسته سیاه درجه ۱ و ۲

خرید چای شکسته سیاه درجه ۱ و ۲

خرید چای شکسته سیاه درجه ۱ و ۲ ایرانی از بهترین نمونه های چای بهاره در مجموعه چای شمال آغاز شد. قیمت چای درجه یک و دو از نوع شکسته بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های ممتاز و سرگل می باشد. فروشگاه اینترنتی چای پیش رو عرضه کننده مرغوب ترین انواع چای در سراسر بازار ایران نام دارد.

چای سیاه یکی از چای های دوست داشتنی و خوش مزه با دربر داشتن سلایق مختلف است و این کالای محبوب به صورت روزانه و چندین مرتبه در طول روز نوشیده و معاملات آن بسیار بالا و از نظر اقتصادی حاشیه سود بالایی را برای کشور های تولید کننده و عرضه کننده دارا می باشد. این محصول دارای رده بندی های مختلفی بوده و لذا می توان آن را در بازار با هر رنج قیمت و کاملا مناسب جستجو نمود.

خرید چای شکسته

چای شکسته سیاه

این رده از چای را می توان یک چای کاملا با صرفه اقتصادی و در میان رده ویژگی هایی چون رنگ، طعم، رایحه دانست. ظاهر چای شکسته بدون شکل خاص و تقریبا در رده چای های سبک قرار دارد. این چای از الک نموده چای ها حاصل شده و مدت زمان دم کشیدن آن بین ۱۰ الی ۱۲ دقیقه می باشد. امکان تولید این چای در بهار، تابستان و پاییز وجود دارد.

  • یک چای اقتصادی
  • رنگدهی متوسط
  • زوددم زمان دمکشی بین ۱۰ الی ۱۲ دقیقه
  • مزه گس و تلخی کم
  • فاقد رنگ
  • فاقد اسانس
  • رنگ زلال و شفاف پس از دم کشیدن
  • رایحه طبیعی و متوسط
  • ظاهر گرد و سبک

خرید چای شکسته سیاه

قیمت چای درجه یک و دو شکسته

علاوه بر اینکه چای های براساس طبقه بندی قیمت های مختلفی دارند عوامل دیگری نیز چون : میزان دست چرخیدن، فصل برداشت، نوع عرضه فله یا بسته بندی، نوسانات ارز و… در این امر دخیل می باشند. قیمت خرید چای شکسته سیاه درجه ۱ جزیی هر کیلو ۹۰ هزار تومان و قیمت خرید چای شکسته سیاه درجه ۲ هر کیلو جزیی ۸۰ هزار تومان عرضه گردیده است. جهت دریافت قیمت های عمده انواع چای می توانید با کارشناسان واحد فروش مجموعه در ارتباط و شمن استعلام قیمت سفارش خرید خود را از ائم از عمده و جزیی به ثبت برسایند.

خرید چای شکسته سیاه درجه 1 و 2

خرید چای شکسته سیاه درجه ۱ و ۲

خریداران چای در بازار به افراد و دسته های مختلف بر حسب نیاز و تقاضا تقسیم می شوند. برای خرید چای شکسته سیاه درجه ۱ و ۲ به صورت مستقیم و بدون واسطه از لاهیجان هم اینک شیوه های عرضه از سوی سایت ها وجود داشته و بهترین چای اصیل ایرانی از شهر چای ایران در گیلان قابل ارسال به سراسر ایران در نمونه های چای سیاه و چای سبز اعلا می باشد.

فروش انواع چای شکسته درجه ۱ و ۲ لاهیجان

در بازار چای ایران چای های تولید داخل از مناطقی چون گیلان و مازندران عرضه و لذا می توان تولیدات متعدد از شهر های مختلف را شاهد بود. اما در این میان چای لاهیجان با قدمت و اهمیت سابقه در آن ویژگی خاصی داشته و از برترین چای های داخلی نام دارد. فروش انواع چای شکسته، چای قلم، چای ممتاز لاهیجان را از سوی مراکز فروش اصلی و نمایندگی چای در حال انجام بوده و لذا فرصت خوبی را برای خرید چای اصل و خالص در هر کجای ایران فراهم نموده است.

خرید چای شکسته

فروشگاه اینترنتی چای گیلان عرضه کننده بهترین چای اصیل در ایران

گیلان قلب تپنده تولید چای در ایران برشمرده می شود که. علاوه بر عرضه چای در بازار داخلی نقش مهمی را در صادرات چای ایرانی دارا می باشد. فروشگاه اینترنتی چای، نمایندگی ها، مراکز و بازرگانی ها نقش مهمی را در توزیع چای دارا هستند. برای خرید چای شکسته سیاه درجه ۱ و ۲ و سایر نمونه چای سنتی گیلان از بهترین چای اصیل در ایران می توانید در هر زمان و هر مکان اقدام به ثبت سفارش نمایید. چای فله و چای بسته بندی و چای تی بگ از نمونه های قابل عرضه چای در بازار هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سرگل زرین

فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت

  فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت از گیلان آغاز شد. مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام