بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / انواع چای شکسته ایرانی قیمت و خرید در مرکز چای شمال

انواع چای شکسته ایرانی قیمت و خرید در مرکز چای شمال

چای شکسته بهتره یا قلم؟ انواع چای شکسته ایرانی قیمت و خرید در مرکز چای شمال لاهیجان بهاره ارائه و می توان بهترین نمونه ها را سفارش نمود. فروش بهترین چای سیاه و سبز شکسته، سرگل، ممتاز و… را دست اول با نمایندگی چای تیدا انجام نمایید.

چای شکسته

چای شکسته

حتما نام این چای را شنیده اید این چای یک چای مقرون به صرفه با جایگاه مصرفی بالا است که چه در بازار داخلی و صادراتی بسیار مورد توجه می باشد. این چای از الک های چای ممتاز و سرگل و قلم حاصل و می توان آن را در سایز های متوسط و ریز مشاهده نمود. امکان تولید این چای در بهار، تابستان و پاییز بوده و دارای شکل مشخص و معینی نمی باشد و چای سنگین وزنی نمی باشد.

  • رایحه مطلوب
  • رنگدهی متعادل
  • طعم دلنشین
  • مدت زمان دم کشیدن ۱۰ دقیقه
  • فاقد افزودنی

چای شکسته

انواع چای شکسته

  1. شکسته ممتاز
  2. شکسته درجه ۱
  3. شکسته ۲
  4. شکسته ضعیف

چای شکسته بهتره یا قلم؟

این دو چای از نمونه های خوب و پرفروش بوده که هر دو از برگ سبز چای اما یکی با ظاهر درشت و دیگری با ظاهر ریز تر می باشد. هر چه چای ظاهر درشت تر ملین تر و کیفیت بالاتری خواهد داشت. این دو چای از لحاظ مدت زمان دم کشیدن نیز از هم متفاوت به طوری که چای قلم دیردم اما چای شکسته زوددم تر می باشد. هر دو نمونه چای دارای درجه بندی های مختلف بوده که انتخاب را برای افراد با سلایق مختلف راحت تر می نماید.

چای شکسته

قیمت انواع چای شکسته ایرانی

در میان رده های چای ها، چای سیاه بالاترین میزان عرضه و تقاضا را با متنوع بودن و دارا بودن رایحه و رنگ عالی دارا می باشد. چای شکسته نیز دارای أنواع مختلفی بوده لذا می توان رنج قیمت های مختلفی را از آن انتظار داشت ضمن اینکه تنوع و ساخته شدن این چای به صورت ترکیبی سبب ایجاد رنج قیمت های مختلفی می گردد لذا خیداران و متقاضیان چای در صورت لزوم می توانند جهت اطلاع از قیمت روز چای و ثبت سفارش خرید عمده چای شکسته و سایر انواع چای درجه یک می توانید با ما همراه شده تا قیمت های رقابتی و قیمت های واحدی از چای سیاه و چای سبز را دریافت نمایید.

خرید انواع چای شکسته ایرانی در مرکز چای شمال

مراکز بسیاری در صدد تامین چای بوده لذا کارخانه های چایسازی با سورت چای ها و دسته بندی نموده آن ها این امر را رعایت و شرایط و بستر خوبی را برای خرید چای فله و بسته بندی های استاندارد فراهم نموده اند. در مرکز چای شمال زمینه های خرید آسان و ارزان تر چای ها فراهم لذا امکان خرید انواع چای شکسته، قلم، چای ممتاز و… بهترین چای بهاره سال فراهم و می توان بدون دغدغه مرغوب ترین چای طبیعی و ارگانیک ایرانی را که از بهترین چای های دنیا نام دارد خریداری نمود.

چای شکسته

فروش عمده چای شکسته بهاره

خرید عمده چای شکسته در بازار و طبق آمار به خوبی مشاهده شده چرا که رنج قیمت خوب و در صورت خرید عمده و فله ای قیمت آن پایین تر و با حاشیه سود بهتری همراه می باشد. فروش عمده چای شکسته بهاره توسط نمایندگی چای شمال در سراسر ایران انجام و فرصت خوب خرید بدون واسطه برای تمام متقاضیان فراهم گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شکسته سیاه ایرانی

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال عرضه می شود. برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام