بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال عرضه می شود. برای خرید کلی و فله ای چای شکسته سیاه ایرانی در کیسه های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی می توان از طریق این مرکز اقدام به ثبت سفارش نمود. فروش بهترین انواع چای سیاه و چای سبز درجه ۱ از انواع ممتاز، سرگل، قلم و… بهاره بصورت تضمینی و اصل آغاز گردید.

چای شکسته سیاه ایرانی را از کجا تهیه کنیم؟ آیا کیفیت این چای می تواند سطح رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته باشد؟ این چای به چه قیمتی عرضه می شود؟ آیا خرید و فروش چای شکسته در بازار می تواند حاشیه سود مناسبی را به همراه داشته باشد؟

چای شکسته سیاه ایرانی

چای شکسته سیاه ایرانی

این چای را می توان یکی از چای های مقرون به صرفه با حاشیه سود مناسب به جهت کسب و کار دانست و یک چای متعادل و خوب به جهت استفاده روزانه می باشد البته اگر از کیفیت و خلوص آن اطمینان دارید. نمونه این چای از غربال چای ها در کارخانه های چای شمال حاصل و کیفیت مطلوبی را از لحاظ رنگ و طعم و رایحه دارا می باشد. از لحاظ شکل نمی توان شکل خاصی را برای آن اعلام نمود چرا که غالبا سبک، گرد و یا تخت هستند. این چای از برگ های دو و سه و به بعد و از الک چای ممتاز و سرگل و قلم حاصل می شود.

چای شکسته سیاه ایرانی چه خاصیتی دارد؟

  • حذف سوزش معده در نمونه چای شکسته ایرانی
  • انرژی بخش
  • رفع خواب آلودگی
  • افزایش قدرت تمرکز
  • پیشگیری از زوال عقل
  • مراقبت از قلب
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • رفع آکنه
  • ضد تب و التهابات داخلی بدن
  • کاهنده فشار و غلظت خون و…

چای شکسته سیاه ایرانی

فروشگاه آنلاین چای شمال

فروشگاه آنلاین چای شمال را حتما می شناسید؟ این مرکز در قلب پایتخت چای ایران یعنی لاهیجان بنا و انواع چای تولید تازه را به صورت مستقیم و خالص بدون اسانس ارائه و می توان بهترین و مرغوب ترین چای ارگانیک ایران را در این مجموعه یافت نمود. چای سیاه و چای سبز اصیل و سنتی ایرانی در حجم عمده و جزیی بصورت فله و بسته بندی از بهترین برند چای ایران در این مرجع در حال عرضه بوده و چنانچه متقاضی خرید چای سیاه ایرانی، انواع چای بهاره، تابستانه، پاییزه، چای قلم اعلا، چای ممتاز و چای سرگل و… هستید می توانید سفارشات خود را از همین حالا ثبت و آن ها را در محل مورد توافق خود در سریع ترین زمان دریافت نمایید.

چای شکسته سیاه ایرانی

قیمت عمده چای شکسته سیاه ایرانی

چای شکسته نمونه ای از چای های پرتقاضای بازار چای است که همواره مورد توجه عمده فروشان می باشد. برای ارائه کیفیت های مطلوب و مورد پسند ارتباط با یک مرکز خوب می تواند به کسب رضایت بیشتر مشتریان و دریافت حاشیه سود بهتر و بیشتر منجر شود. قیمت عمده چای شکسته سیاه ایرانی در سال ۱۴۰۱ با کیفیت عالی به ازای هر کیلو ۹۰ هزار تومان و قیمت جزیی آن هر کیلو ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان ارائه شده است که به جهت دریافت لیست قیمت انواع چای ها می توانید از طریق کارشناسان مجموعه مقابل اقدام نمایید.

خرید چای شکسته سیاه ایرانی درجه ۱ و ۲

تمامی رده بندی چای ها دارای ارقام قوی تا ضعیف هستند که از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند. چای شکسته سیاه ایرانی نیز دارای رده درجه ۱ و ۲ و ممتاز بوده که می تواند یک پیشنهاد عالی و یک فرصت مناسب برای خریداران یک چای خوب، مقرون به صرفه و کاملا طبیعی باشد. تولید و برداشت این چای در سه چین بهار، تابستان و پاییز میسر بوده و می توان آن را در تمام فصول سال و با قیمت های عالی در اختیار داشت.
برای اینکه چای شکسته سیاه ایرانی به قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال را به راحتی در سراسر ایران در دسترس داشته باشید در هر زمان و هر مکان بدون درنگ و تنها با یک تماس می توان اقدام به ثبت سفارش و خرید مستقیم چای نمود.

چای شکسته سیاه ایرانی

فروش عمده بهترین چای شکسته سیاه ایرانی بهاره

حتما می دانید که یکی از بهترین چای های تولید داخل از نمونه های بهاره بوده که برگ ها جوان تر و شاداب تر و ساقه های چای ترد و شکننده تر می باشند. رایحه و رنگدهی چای در این زمان به بالاترین میزان رسیده اما اندکی قیمت چای در این فصل بالاتر می باشد. اما با توجه به کیفیت مورد تایید این چای ها لذا خریداران استقبال بهتری از انواع چای بهاره نموده و یک پیشنهاد و فرصت خوب برای خرید محسوب می شود. فروش عمده بهترین چای سیاه شکسته بهاره در کنار چای محلی دستی، چای قلم سنتی، چای سرچین اصل بهار و… در حال انجام و قیمت های دست اول در حال ارائه می باشد.

خرید اینترنتی چای شکسته سیاه فله

چای های فله خالص از سوی کارخانجات چای شمال در گیلان تولید و می توان کیفیت این چای ها را بالا و کاملا استاندارد دانست. یکی از راه های خرید چای برای خریداران خرید اینترنتی و مستقیم چای از منابع تولید بوده که اعتماد و اطمینان بیشتری را به همراه دارد. این روز ها خریداران در سطح بازار به این نتیجه رسیده اند تا با خرید عمده و جزیی چای از طریق منابع اصلی کیفیت های مطلوب تر و چای های های مرغوب تری را تهیه نمایند لذا تامین دست اول و ارسال مستقیم از سوی مراکز فروش چای شمال فراهم و خریداران می توانند نمونه های چای فله اصل و درجه ۱ را خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی چای شکسته سیاه بهاره

چای شکسته سیاه بهاره چیست؟ قیمت خرید چای شکسته سیاه بهاره را از کجا دریافت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام