بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / قیمت چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان

قیمت چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان

قیمت چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان را بدون واسطه از بهترین مرکز فروش چای شمال دریافت نمایید. خرید اینترنتی چای قلم ۱۴۰۱ را تضمینی در انواع نمونه های درشت، سوزنی، با چوب و لیزری با ما تجربه نمایید. قیمت روز چای سنتی و اصیل ممتاز، سرگل، قلم، شکسته و… با نازل ترین نرخ بازار از طریق مرجع مقابل در حال عرضه می باشد.

تفکیک و جداسازی چای ها در کارخانه های چایسازی بر حسب ملاک و فاکتور های خاصی انجام و سپس نامگذاری و به بازار عرضه و با نام معینی شناخته می شوند. چای سیاه یکی از چای ها پرعلاقه به دلیل داشتن رایحه و رنگ و طعم خاص بوده و بر این مبنا می توان این چای را بسیار پرفروش و فعال در بازار دانست که نسبت به چای سبز پیشی گرفته است.

قیمت چای قلم

چای قلم چیست؟

این چای در رده بندی چای های درشت قرار داشته و از این رو به چای قلمی مشهور می باشد که به دلیل حفظ ماهیت چای دارای خواص بسیاری است. این چای دارای ساقه های چای نیز است که سبب شده تا رایحه بخشی خاصی بدان افزوده شود. نوع سنتی این چای که همراه با ساقه است در بین مردم گیلان بسیار محبوب و همچنین این چای یک چای محبوب در قهوه خانه ها می باشد.

قیمت چای قلم

ویژگی های بارز چای قلم چیست؟

  1. دارای رایحه بسیار عالی
  2. طعم گس
  3. تلخی دلنشین
  4. قیمت ارزان و مناسب
  5. کاملا طبیعی و فاقد اسانس
  6. چای دیر دم ایرانی (مدت دمکشیدن ۱۵ الی ۲۰ دقیقه)
  7. ملین
  8. استفاده حجم بالاتر به ازای هر نفر به دلیل درشت بودن

تنوع چای قلمی ایرانی

  • قلم درشت
  • قلم سوزنی
  • چای ساقه
  • قلم لیزری
  • قلم سنتی با چوب

بازار تقاضا و فروش چای قلمی ایرانی

این روز ها خریداران چای به دنبال یک چای خوب و سالم بوده و همواره چای های بدون اسانس و طبیعی بسیار مورد توجه قرار دارند. یکی از چای های با تقاضای بالا از آغاز برداشت بهار تا برداشت پاییزه، چای سنتی قلم ایرانی بوده و با شناخت و آگاهی از سلامت و مرغوبیت این چای توانسته فرونش خوبی را داشته باشد. بازار تقاضا و فروش چای قلمی ایرانی عمده در حجم های مدنظر بالا و توسط مراجع تولید عرضه می شوند. قیمت چای قلم بسیار مناسب تر و ارزان تر از چای ممتاز و چای سرگل بوده و پیشنهاد عالی برای خرید و فعالین عرصه چای می باشد.

قیمت چای قلم

قیمت چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان

چای حاصل از برداشت فصل بهار به دلیل مرغوبیت بیشتر دارای سطح قیمتی بالاتری از چای های تابستان و پاییز هستند و هرچه از برداشت بهاره به سمت برداشت چای در تابستان و پاییز پیش می رویم از لطافت برگ ها کاسته شده و بر خشبی شدن آن ها افزوده می شود. قیمت چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان در سال ۱۴۰۱ به صورت سنتی و حاوی ساقه عمده ۹۰ هزار تومان و جزیی هر کیلو ۱۱۰ هزار تومان ارائه شده که برای دریافت قیمت روز و کمترین نوسان می توانید در هر زمان ما را به یاد بسپارید.

فروش بهترین انواع چای قلم شمال

در شمال ایران علی الخصوص در استان گیلان می توان بیشترین و مرغوب ترین چای درجه یک سیاه و سبز را مشاهده نمود. تمامی چای ها دارای رده بندی های ممتاز تا ضعیف بوده و بر مبنای تقاضا و درخواست می توان چای های متنوعی را در اختیار داشت. فروش بهترین انواع چای قلم شمال و سایر انواع چای ارگانیک سرگل، چای ممتاز، چای شکسته و… برای خرید عمده و کیلویی به بازار چای عرضه می شود و قیمت چای قلم سنتی در این میان بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی برای متقاضیان می باشد.

خرید اینترنتی چای قلم درشت و سوزنی از گیلان لاهیجان

تنوع خوب در رده بندی چای های قلمی سبب شده تا هخمواره مورد توجه قرار بگیرند علی الخصوص چای سیاه قلم که در مقابل چای سبز قلم رایحه و رنگ عالی را دارا می باشد. هر ساله از لاهیجان در گیلان بهترین نمونه چای ها به بازار تزریق و خریداران عمده و جزیی بسیاری در صدد تامین چای درجه یک می باشند. خرید اینترنتی چای از سوی سایت های معتبر گیلان فرصت خوبی را برای تامین فراهم و می توان در این خصوص اعلاترین چای خالص و مدنظر را با اطمینان و در سریع ترین زمان تهیه نمود. قیمت چای قلم از سوی سایت های فعال بسیار مناسب و با کیفیت بسیار خوبی ارائه می شوند.

قیمت چای قلم

پخش عمده چای قلم بهاره

نمایندگی ها و مراکز تولید چای با پخش چای اصیل ایرانی نقش مهمی را در دسترسی به چای خوب دارا هستند و می توان چای اصل و خالص را بدین طریق در دسترس داشت. چنانچه از متقاضیان خرید عمده چای در بازار هستید می توانید از فرصت مقابل استفاده و انواع متنوع چای های اعلا و ناب را تهیه و بدون درنگ آن را در هر نقطه از شهر های ایران را در اختیار داشته باشید. پخش عمده انواع چای و قیمت چای قلمی سنتی را ارزان تر از بازار از سوی مراکز تخصصی چای شمال ایران دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام