بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / اطلاع از قیمت و خرید چای ممتاز گیلان بهاره

اطلاع از قیمت و خرید چای ممتاز گیلان بهاره

چای ممتاز گیلان یکی از چای های پرفروش در بازار ایران است. برای اطلاع از قیمت و خرید چای ممتاز گیلان بهاره در کیسه های ۳۰ کیلویی و ۱ کیلویی می توانید از طریق ارتباط با ما اقدام نمایید. فروش انواع چای سنتی طبیعی ایرانی در مجموعه تیدا مستقیم و تازه انجام می گردد.

آیا می دانید برگ های سبز برداشت شده چای اهیمت بسیاری در تعیین کیفیت چای خشک حاصله دارند؟ اینکه این برگ ها متعلق به کدام برداشت در کدام فصل بوده؟ متعلق به کدام منطقه است؟ سبک تولید آن چگونه است و در چه مدت زمانی تحویل کارخانه داده شده؟

گیلان یکی از استاند های مستعد جهت پرورش و تولید چای برشمرده می شود و می توان انواع چای سنتی درجه یک و مرغوب و ۱۰۰% خالص را در نواحی چایخیز آن با قیمت های عالی جستجو نمود.

چای ممتاز گیلان

چای ممتاز گیلان

این چای از برگ ها و غنچه های جوان چای حاصل و لذا کیفیت بالایی را در سطح رده بندی چای ها دارا است. پیچش در دانه بندی و وزین بودن این چای همواره مورد توجه بوده و یکی از چای های مورد پسند برای اکثر سلایق با رایحه، رنگ و طعمی عالی است. برداشت بهاره این چای رایحه بالاتر و در دیگر برداشت ها قدرت رنگدهی آن افزایش می یابد. ارزش قیمت این چای از چای سرگل پایین تر و در رنج مناسبی قرار گرفته است که برای خرید تازه این چای حتما می توان از سوی مراکز فعال فروش چای گیلان اقدام نمود.

تفاوت چای ممتاز گیلان

  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • دانه بندی وزین و پیچش دار
  • سایز بندی متوسط
  • مدت زمان دمکشیدن ۱۰ الی ۱۲ دقیقه
  • کاملا خالص و بدون اسانس

چای ممتاز گیلان

اطلاع از قیمت و خرید چای ممتاز گیلان بهاره

در بهار می توان بیشترین تکاپو و فعالیت در بازار را با آغاز برداشت و تولید چای شاهد بود در این زمان حجم تقاضا افزایش و چای های خشک دارای بالاترین میزان کیفیت هستند. خریداران عمده و حتی جزیی چای در این زمان به دنبال قیمت چای تازه بوده و این فرصت در طی سال های اخیر از سوی مراکز و مرجع فروش چای شمال در شهر های چایخیز مهم چون لاهیجان فراهم آمده و لذا می توان جهت اطلاع از قیمت و خرید چای ممتاز گیلان بهاره و سایر چای ها بدنی طریق اقدام و مناسب ترین و نازل ترین قیمت ها را در کنار کیفیت های بالا و دست اول دریافت نمود.

چای ممتاز گیلان

فروش عمده چای ممتاز گیلان درجه یک

چای ممتاز یکی از درجه یک ترین و در رده بهترین چای ایرانی جا دارد. خرید و فروش عمده چای ممتاز در تمام طول سال به خوبی با تقاضای بالایی همراه بوده و همواره بصورت فله و بسته بندی از بهترین برند چای ها مورد توجه قرار دارد. برای فعالین چای در بازار خرید این چای و عرضه آن می توان با توجه به کیفیت و رنج قیمت مناسب حاشیه سود خوبی را به همراه داشته باشد. تقاضای خرید این چای بالا و بدون شک از محبوب ترین چای ها نام دارد.

چای ممتاز گیلان

سفارش کلی چای ممتاز گیلان صادراتی

تولید چای ممتاز و عرضه و پخش آن در بازار سبب شده تا آوازه مرغوبیت آن به بازار های دیگر نیز کشانده شده و شاهد حجم سفارشات بالای این چای به بازار ها هدف صادراتی می باشیم. برای سفارش کلی چای ممتاز گیلان صادراتی و دیگر انواع چای صادراتی شکسته و… در هر زمان می توان اقدام اما فصل تابستان و پاییز بهترین موقعیت را با توجه به کاهش یافتن قیمت های چای صادراتی دارا هستند. صادرات چای و سود حاصل از آن برای تجار مهم و انتخاب کیفیت خوب می تواند همکاری تداوم دار و درآمد خوبی را نسیب این افراد نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام