بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای ایرانی درجه یک بخرید | قیمت چای ایرانی و شمال

چای ایرانی درجه یک بخرید | قیمت چای ایرانی و شمال

چای ایرانی درجه یک بخرید. خرید اینترنتی بهترین انواع چای و قیمت چای ایرانی و شمال بصورت فله و کیلویی را مستقیم و تازه انجام نمایید. فروش چای بهاره اصل از نمونه های چای سیاه و سبز آنلاین در سراسر ایران آغاز شد.

یکی از محصولات و نوشیدنی های مفید و پر از خاصیت چای است که همیشه و همه جا امروزه به راحتی در دسترس و قابل استفاده می باشد. چای نوشیدنی ارزان قیمت با درجه بندی های متنوع بوده و رایحه و رنگ دلپذیر آن به اکثر ذائقه ها دلنشین و خوشایند می باشد. چای سیاه و چای سبز نمونه های مورد توجه و حاصل استفاده از برگ سبز گیاه چای و تنها طی عملیات تولید متفاوت با رنگ متمایز حاصل می شوند. در ایران موقعیت کاشت گیاه چای در شمال یعنی دو استان گیلان با بیشترین بخش و مارندران با کمترین میزان امکان پذیر می باشد.

چای ایرانی

چای ایرانی

ایران یکی از کشور های مستعد پرورش و تولید چای سنتی می باشد و شیوه تولید چای در این کشور ارتدوکس نام داشته و برگ های چای طی مراحل پلاس، مالش، اکسیداسیون، خشک و طبقه بندی شده و در هیچ مرحله ای از پرورش تا تهیه چای خشک از هیچ افزودنی و مواد شیمایی مضری در این محصول استفاده نمی گردد لذا چای مذکور کیفیت بالایی داشته و یکی از بهترین چای ها با نام چای ارگانیک نیز نام نهاده می شود. در ایران چای سیاه بیشترین سهم تولید و سپس چای سبز در مرحله بعد آن قرار دارد. از رتبه بندی ها و اسامی چای ها می توان به شرح زیر یاد نمود :

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه
  • چای دستی محلی (غیر کارخانه ای و سفارشی)

چای ایرانی

چای ایرانی درجه یک بخرید

برای خرید چای و انتخاب آنچه که دلخواه هر کس باشد نیاز به وقت و گشت و گذار در بازار و شناخت و اطلاعات کافی از چای می باشد. با توجه به شرایط تولید چای در ایران و فعالیت مراکزی بسیاری در این زمینه این روز ها کار بسیار ساده و آسان شده و شما با واگذاری مسئولیت ارسال و انتخاب یک چای خوب از سوی این مراکز در زمان و صرف هزینه کمتر صرفه جویی خواهید نمود. در نواحی چایخیز بهترین چای خالص در حال تولید و لذا برای خرید یک چای درجه یک و بدون اسانس فرصت خوبی فراهم شده و از این رو خریداران عمده درصدد سفارش انواع چای و کسب درآمد و رضایت مشتریان خود می باشند. با توجه به وجود انواع چای تقلبی و وارداتی در بازار چای لذا توصیه می شود تا مستقیم چای مرغوب و اصل را از سوی شهر های چایخیز سفارش و تامین نمایید.

چای ایرانی از کجا بخریم؟

برای اینکه بتوانید یک چای خوب را در اختیار داشته باشید لازم است بدانید که یک چای اصل و اصیل باید به خوبی و به آرامی دم کشیده تا خاصیت آن آزاد و بتوان بهترین رنگ و رایحه عالی را از آن انتظار داشت. اگر در بازار چای با واژه چای زود دم مواجه شدید اصلا به ماهیت آن چای اعتماد نکنید چرا که قطعا حاوی رنگ و اسانس بوده و بهترین پیشنهاد ارتباط با مرکزی فعال و یا با مشاورین و کارشناسان و سفارش و تامین چای از آن ها می باشد. مرکز چای تیدا در لاهیجان بستر و زمینه های خوبی را برای خریداران با کیفیت های تضمینی و قیمت های عالی فراهم نموده است.

بهترین چای ایرانی چیه؟

ما در طول سال شاهد برداشت برگ سبز چای در ۳ فصل بهار و تابستان و پاییز می باشیم و اعلاترین و بهترین نمونه چای ها را می توان از برداشت ابتدایی سال با عنوان چای بهاره انتظار داشت. در بین کیفیت های متنوع تولید شده، چای سرگل که تنها تعلق به چین اول داشته و در دیگر برداشت ها قابل مشاهده نیست بهترین چای ایرانی نام داشته و ارزش کیفی و قیمتی بالاتری نسبت به سایر نمونه ها دارا می باشد.

چای ایرانی

قیمت چای ایرانی و شمال

با توجه به اینکه ایران یکی از تولیدکنندگان چای در جهان است و موقعیت خوبی را برای چای خالص و طبیعی دارا است می توان قیمت های مطلوب تری را در داخل بازار آن به جهت خرید و کسب درآمد دریافت نمود. قیمت چای ها تحت تاثیر عامل و فاکتور های متعددی چون : منطقه تولید، فصل برداشت، دست به دست شدن، درجه بندی، فله یا بسته بندی عرضه شدن و… دارد و از سوی شهر های چایخیز با داشتن کارخانه های چایسازی متعدد لذا قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه تری ارائه خواهد شد.

چای ایرانی بهاره شمال لاهیجان اصل و بدون اسانس

در استان گیلان شهر های بسیاری به کشت چای مشغول بوده که قدیمی ترین و معتبر ترین این مراکز در شهر لاهیجان و دیگر نقاط همجوار آن بنا و موقعیت خوبی را برای اعتماد و خرید چای اصل و بدون اسانس این منطقه فراهم نموده است. فرصت خرید حضوری و خرید اینترنتی چای سبب شده تا متقاضیان با توجه به شرایط خود بتوانند از این شرایط بهره برده و چای اصیل ایرانی را در انواع نمونه های چای سیاه و چای سبز مرغوب را به راحتی در حجم های عمده و کیلویی خریداری کنند.

چای ایرانی

چای ایرانی را چطور دم کنیم؟

برای دم نمودن چای ایرانی اصول و قواعد ساده ای وجود دارد که در صورت رعایت این نکات خواهید توانست یک چای خوش طعم و عالی را در اختیار داشته باشید.

  1. آب (ترجیحا آب چشمه یا آب تصفیه) را در سماور یا کتری جوش آورید
  2. اجازه دهید اندکی آب از دمای جوش بیوفتد
  3. قوری چینی را بردارید
  4. به ازای هر نفر ۱ قاشق غذاخوری از چای خالص و تازه در داخل آن بریزید
  5. آب را روی چای تا سطح آن ریخته تا در داخل قوری اصطلاحا حالت دوغ آب بگیرد
  6. سپس قوری را روی کتری یا سماور بر روی کمترین شعله قرار دهید
  7. اجازه دهید بسته به نوع چای چای از ۱ الی ۱۵ یا تا ۲ دقیقه دم بکشد.
  8. حال اندکی چای در فنجان ها و ماقی آن را آبجوش بریزید
  9. برای بهتر دم کشیدن چای حتما پارچه نخی بر روی قوری قرار دهید.

چای ایرانی

خرید و فروش خوش طعم ترین چای ایرانی

افراد فعال در حوزه چای برای تامین دست اول چای در فروشگاه به دنبال بهترین نمونه ها و در عین حال مناسب ترین قیمت ها می باشند لذا فرصت های خوبی از سوی سایت ها فراهم و می توان در کمترین زمان و صرف هزینه کمتر سفارشات مدنظر خود را درب محل کار دریافت نمود. خریداران جزیی نیز می توانند سفارشات خود را برای خرید خوش طعم ترین چای ایرانی ارائه و مرکز فروش چای شمال در لاهیجان مستقیم و تازه مرغوب ترین چای تازه را به متقاضیان در سراسر کشور ارائه خواهد نمود.

چای ایرانی

خرید اینترنتی چای سیاه بهاره ایرانی کاملا درجه یک

در میان چای ها چای سیاه به دلیل داشتن طعم و قدرت رنگدهی خوب مورد توجه قرار دارد و لذا می توان انواع تقلبات و اختلاط را در این حیطه شاهد نمود که بهترین راه خرید به موقع و تازه چای از مراکز چایسازی و فروش چای در شهر های چایخیز می باشد.خرید اینترنتی این فرصت را فراهم نموده تا بتوان چای برداشت تازه حاصل از برداشت های مختلف علی الخصوص چای بهاره کاملا درجه یک را سفارش و دریافت نمود. شما می توانید همین حالا جهت ثبت سفارشات خود در هر کجا که هستید اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام