بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / چای تابستانه لاهیجان خرید با بهترین قیمت در انواع مختلف

چای تابستانه لاهیجان خرید با بهترین قیمت در انواع مختلف

چای تابستانه لاهیجان خرید با بهترین قیمت در انواع مختلف در مجموعه چای شمال برای متقاضیان در سراسر ایران امکان پذیر شد. با خرید اینترنتی چای می توانید مسقیم و بدون واسطه چای اصیل ایرانی را خریداری نمایید. فروش عمده و کیلویی چای تابستانه از هم اکنون آغاز شد.

چای تابستانه

چای تابستانه چیست؟

این چای به دلیل برداشت در فصل تابستان با این نام خوانده می شود. تفاوت این نمونه با چای بهاره در این است که قدرت رنگدهی بالاتری داشته و نمونه های بهاره رایحه بیشتری دارند لذا چای تابستانه یک گزینه مطلوب برای خریدارانی می باشد که رنگ چای برایشان اهمیت دوچندانی دارد. رنگ چای کاملا طبیعی و فاقد مواد غیر طبیعی بوده لذا چای مذکور نیاز به دم کشبدن و در نتیجه رسیدن به رنگدهی مطلوب را دارد.

چای تابستانه

چای تابستانه چه خواصی دارد؟

  • انرژی بخش و نشاط دهنده
  • مسکن
  • ضد درد و التهاب
  • افزایش سوخت و ساخت
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • ادرار آور
  • ضد تبخال و آلرژی
  • هضم بهتر و آسان تر غذا و…

انواع چای تابستانه

  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای

چای تابستانه

چای تابستانه لاهیجان خرید با بهترین قیمت در انواع مختلف

هر چای با ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی که دارد دارای رنج قیمت متفاوتی می باشد. برای خرید یکی از گزینه های مطلوب انتخاب بازار چای شمال بوده چرا که تولیدکننده ها و فروشنده های آن انواع چای اصل و تازه را ارائه و می توان اعلاترین چای طبیعی و خالص را بدون دست به دست شدن با کیفیت های تضمین شده تامین نمود. لاهیجان یکی از معتبرترین مراکز تولید چای و باغ های گسترده چای را دارا و از این رو خریداران فرصت های خوبی را برای انتخاب و خرید داشته و می توان انواع چای ممتاز، چای شکسته و قلم و … را با شرایط عالی ائم از سنتی و اینترنتی در هر نقطه و در هر زمان تهیه نمود.

چای تابستانه

چای تابستانه قیمتش کیلویی چنده؟

برداشت برگ سبز در ابتدای سال با توجه به نوبرانه بودن قیمتب الاتری داشته و چای بهاره را دارای ارزش قیمت بالاتری نسبت به دیگر برداشت ها می باشد و قیمت چای در برداشت های تابستان و پاییز با کاهش قیمت مواجه می باشد اما در طی سال های اخیر با افزایش کیفیت تولید و مطلوبیت چای خشک حاصل اصولا قیمت ها از ابدا تا انتهای سال با کمترین نوسان ارائه و متقاضیان با استناد و همکاری با مجموعه های فعال چای ایرانی در شما و گیلان می توانند قیمت انواع چای را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایند. جهت تعیین قیمت هر ساله شاهد تغییرات اما در هر صورت نمونه های چای ایرانی به دلیل تولید در داخل و دسترسی آسان تر دارای قیمت ارزان تری بوده و گزینه مطلوب تری به جهت خرید و تامین می باشند.

فروش بهترین انواع چای تابستانه لاهیجان

مرغوبیت چای های برداشت و تولید شده در نواحی شمال بسیار بالا و در هر برداشت می توان انواعی از چای های سنتی و درجه یک را به خالص ترین شکل ممکن در دسترس داشت. برداشت برگ سبز چای در فصول بهار، تابستان و پاییز امکان پذیر و هر فصل با چای های خاص دارای ویژگی های منحصر به فردی است. چای تابستانه لاهیجان خرید با بهترین قیمت در انواع مختلف برای همه متقاضیان ائم از جزیی و عمده امکان پذیر و فروش بهترین انواع چای از سوی این مرکز در حال انجام می باشد.

چای تابستانه

آیا در چین تابستانه نیز چای خانگی و محلی تولید می شود؟

بله، در هر برداشت چایکاران محلی که امکان تولید این چای را دارند با برگ های سبز تازه اقدام به تولید و آماده سازی چای دستی نموده و تولید این چای را همانند چای کارخانه ای در هر سه چین بهار و تابستان و پاییز شاهد و تا زمان برداشت برگ سبز از باغات چای این عملیات نیز امکان پذیر و خریداران می توانند بهترین چای محلی لاهیجان را به صورت سفارشی در کنار دیگر چای ها سفارش و خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام