بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

 

چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران نام دارد. قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل ۱۴۰۲ را چگونه دریافت و انجام نماییم؟ فروش انواع چای ارگانیک بهاره از بهترین مارک بدون واسطه از لاهیجان در حال انجام می باشد.

چای لاهیجان

درباره چای لاهیجان

لاهیجان یکی از مهم ترین مقاصد تولید و خرید چای در ایران است که موزه چای ایران و باغ ها و مزارع زیبای چای و بهترین کارخانه چای در این شهر قرار دارد و هرساله جشنواره چای در این شهر برگزار و حتی میدانی با نام میدان چای در این شهر بنا نهاده شده است. با توجه به برداشت برگ سبز چای در چین های متعدد در فصول تابستان و بهار و پاییز لذا همواره تقاضای خرید و فروش چای در این شهر وجود داشته و مراکز بسیاری در حال فعالیت در این زمینه می باشند.

انواع چای سنتی ایرانی در این شهر و نواحی همجوار آن تولید و به دلیل عدم سمپاشی و استفاده از مواد شیمایی لذا تمامی چای ها خالص، ارگانیک و دارای رایحه و رنگ و طعم بی نظیری می باشند و از گزینه های مطلوب به جهت خرید برای مصرف و فروش و کسب درآمد در بازار می باشند.

خواص چای لاهیجان را می دانید؟

  • عدم سوزش معده به دلیل نداشتن مواد مصنوعی
  • کاهنده کلسترول
  • ضد درد
  • ممانعت از پیشرفت بیماری پارکینسون
  • ضد زوال عقل
  • افزایش دهنده تمرکز و هوشیاری
  • نشاط بخش و آرامش دهنده
  • کاهش غلظت خون
  • مراقبت از پوست و استخوان و…

چای لاهیجان

فاصله زمانی برداشت برگ سبز چای چقدر است؟

برداشت برگ سبز چای در اواسط بهار یعنی در اردیبهشت آغاز و شامل برداشت در تابستان و پاییز نیز می شود. فاصله هر برداشت برگ سبز با توجه به مهیا بودن شرایط جوی و رشدی هر ۴۵ روز یکبار می باشد و برداشت های چای بهاره دارای رایحه بیشتر و هر چه به برداشت تابستانه و پاییزه می رویم رنگدهی چای بیشتر خواهد شد.

میزان استفاده از برگ سبز چای برای آماده سازی هر ۱ کیلو چای خشک چقدر است؟

برای آماده شده و خشک شدن چای، کارخانه های چایسازی نقش مهمی را دارند و شیوه تولید چای در کشور ما به صورت سنتی، ارتدوکس یا رسمی نام دارد. با انتخاب بهترین برگ ها و برداشت آن ها و حمل به کارخانه برگ ها وارد پروسه تولید و برای تولید ۱ کیلوگرم چای خشک نیاز به ۴ کیلو برگ سبز چای می باشد.

عنوان ها و اسامی چای لاهیجان بر حسب درجه بندی

  • چای ساچمه
  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

بیشترین تنوع تولید چای در لاهیجان کدام چای است؟

چای سیاه یکی از چای ها پرمصرف در بین ما خانواده های ایرانی و در دنیا نام دارد. چای سیاه در ایران بیشترین حجم تولید را دارا و بعد آن چای سبز در رده دوم با بهترین کیفیت قرار دارد. بهترین کیفیت چای نیز به چای سرگل بهاره که تنها از چین اول حاصل می شود تعلق و چای ممتاز با توجه به برداشت در ۳ فصل از پرفروش ترین نمونه های می باشد.

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

کشور ما با داشتن موقعیت عالی برای کشت و تهیه چای یکی از سالم ترین چای ها را تولید می نماید که فاقد هر گونه ماده افزودنی (رنگ و اسانس) و سموم شیمایی در باغات چای می باشد. برای دریافت لیست قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل فرصت عالی از سوی تامنی کنندگان این چای فراهم و خریداران امکان خرید کیلویی و خرید عمده چای را در هر مکان و هر لحظه ای خواهند داشت. قیمت چای لاهیجان بسیار مناسب و با توجه به درجه بندی های دارا بوده هر متقاضی می تواند چای باب میل را با هر بودجه ای به صورت کاملا مرغوب و تضمینی خریداری نماید. چای های برداشت بهار دارای بالاترین قیمت و همواره مورد توجه بوده که برای دریافت قیمت روز می توانید با کارشناسان ما در اراتباط باشید.

خرید و فروش چای لاهیجان

چای یکی از محصولات پر تقاضا در سبد خرید ما ایرانی هاست و در هر زمان و وعده های مختلفی مورد مصرف قرار دارد. در بازار چای ایران چای های مختلفی عرضه و خرید و فروش چای یکی از کسب و کار های پررونق و با دریافت سود مناسب برای فعالین این حیطه می باشد. ارائه چای مرغوب و خالص همواره مورد توجه و فروشندگان با فروش چای خوب و بدون افزودنی که رنگدهی و طعم عالی را داشته باشد می توانند افزایش عرضه و سوددهی خوبی را تجربه نمایند. چنانچه متقاضی چای لاهیجان از بهترین کیفیت و نمونه های تازه تولید شده هستید می تواند انواع چای سنتی اصل را از طریق مجموعه چای شمال در لاهیجان به صورت دست اول با بهترین قیمت تجربه نمایید.

چای لاهیجان

دریافت لیست قیمت چای لاهیجان بهاره درجه یک ۱۴۰۲

برای خرید چای نمونه های متنوعی با رنج قیمت مختلف در بازار موجود می باشند اما چنانچه چای های به صورت دست اول و از مراکز تویلد تهیه شوند دارای کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تری خواهند بود چرا که دست به دست شدن در بازار نقش مهمی را در افزایش قیمت و کاهش کیفیت چای خواهد داشت. برای اینکه بتوانید رقابتی ترین و مناسب ترین قیمت چای را در اختیار داشته و خرید خوبی را تجربه نمایید می توانید برای دریافت لیست قیمت چای لاهیجان بهاره درجه یک ۱۴۰۲ از هر نقطه از کشور ما را به باد بسپارید و کمترین نوسان قیمتی را در سال دریافت کنید.

فروش بهترین انواع مارک لاهیجان در سراسر ایران

در استان گیلان معتبرترین و بهترین کارخانه های چایسازی و بیشترین وسعت باغات چای قرار دارد لذا تنوع چای فله بالا و در درجه بندی های متنوع و برند های مختلفی با اسامی مختلف در این نقطه فعالیت دارند. فروش بهترین انواع مارک لاهیجان و دیگر شهر های چایخیز گیلان فرصت عالی برای تامین دست اول چای از تولیدکنندگان بوده و ارائه محصولات درجه یک می تواند تداوم همکاری و افزایش سطح درآمد را برای فعالین آن به دنبال داشته باشد. چای سرگل از بهترین نمونه ها و چای ممتاز پرفروش ترین چای ایرانی و چای قلم لیزری یک چای بازار پسند و مناسب برای خرید با داشتن قیمت های عالی و کیفیت های استاندارد می باشند.

چای لاهیجان

خرید آنلاین محصولات چای لاهیجان

یکی از فرصت های خوب عرضه و فروش چای ایرانی فروش اینترنتی و عرضه آنلاین بوده که از زمان آغاز این پروسه نقش مهمی را در فرهنگ سازی و فروش بیشتر آن داشته. خرید آنلاین محصولات چای لاهیجان این فرصت را برای خریداران فراهم نموده که حق انتخاب از تنوعی از چای های اصل و ارگانیک را با ارزان ترین قیمت و دست اول داشته و این فرصت را برای فروشنده مهیا نموده تا افزایش عرضه در فضای بیشتر و شناخته شدن و ارتباط با مشتری را فراهم و افزایش درامد را برای وی به همراه داشته باشد. با فروش اینترنتی چای لاهیجان، خرید آنلاین محصولات برای متقاضیان در کشور و خارج از مرز فراهم و علاوه بر افزایش عرضه در بازار داخلی شاهد افزایش صادرات چای به اقصی نقاط دنیا خواهیم بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای لاهیجان

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک فله را می توان از سوی معتبرترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام