بازرگانی تیدا
خانه / چای فله / قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال ارزان تر و مستقیم ارائه می گردد. برای خرید عمده انواع چای فله اعلا ایرانی می توانید هم اینک اقدام نمایید. مرکز چای ایران به عنوان بازار فروش چای کیلویی طبیعی و اصل نمونه های سرگل، ممتاز، قلم، باروتی و… را از لاهیجان بدون واسطه عرضه می نماید.

قیمت چای فله ایرانی

چای در ایران

چای در ایران قابلیت کست و تولید یک قرن و اندی داشته و چون این گیاه به نوع خاک و هوا بسیار حساس است لذا در هر کجا قابلیت کشت ندارد. در استان گیلان بالاترین میزان کشت و تولید در حال انجام و در بخش کوچکی از استان مارندران نیز این گیاه پرورش و تولید می گردد. چای ایرانی کاملا خالص و اعلا و حاوی هیچ ماده افزودنی نبوده و با موقعیت برداشت در بهار و تابستان و پاییز می توان نمونه های درجه بندی شده در سطح کیفیت مختلف با رایحه و عطر و طعم عالی را در اختیار داشت.

چای فله ایرانی

این چای نمونه عرضه شده باز و قابل مشاهده چای است که در کشور ما بسیار مورد توجه بوده چرا که قابلیت رویت و آزمون را داشته و از ارزش قیمتی مناسب تری نیز نسبت به نمونه های برند یا بسته بندی برخوردار می باشد. خالص و اصل بودن این چای بسایار حائز اهمیت و توصیه می شود تا مستقیم از گیلان و مراکز چایخیز چای در این استان تهیه و خریداری شود.

اسامی انواع چای فله ایران

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته ۱
  • چای شکسته ۲
  • چای قلم سنتی
  • چای قلم لیزری
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای

قیمت چای فله

بهترین چای فله ایرانی

نمونه ها و درجه بندی های مختلفی از چای شمال ایران در بازار چای موجود می باشد که هر یک ویژگی های خالص و ارزش قیمتی متفاوتی را دارا است. برداشت چای در بهار و چای حاصل از آن کیفیت بالا و تقاضای بالایی را دارا می باشد و کیفیت آن همواره مورد توجه و در جایگاه بهترین نمونه های قرار دارند. چای سرگل بهاره و چای ممتاز بهاره در کنار چای قلم از نمونه های بسیار درجه یک و خرید عمده این چای ها در سطح بازار به خوبی مشهود می باشد.

نکاتی برای شناخت چای فله اصل

  1. حاوی هیچ رایحه غیر طبیعی نمی باشد
  2. در صورت لمس زیر و تیز است
  3. سریع آماده نوشیدن نشده و نیاز به دم کشیدن دارد
  4. رنگ زلال و شفاف پس از دم کشیدن دارد
  5. رنگ ظاهر خشک آن سیاه رو به قهوه ای است
  6. حاوی ساقه چای حتی با درصد پایین برای رایحه بخشی بهتر به چای است و…

قیمت چای فله

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال

با توجه به تولید چای در نواحی مختلف گیلان لذا عرضه و فروش چای به شیوه های مختلفی در حال انجام است و متقاضیان اقدام به تامین انواع چای مورد درخواست و موجود می نمایند. چای گیلان با توجه به دور بودن برخی نواحی از این مراکز و عرضه نمونه های چای خارجی در برخی بازار ها به راحتی و به صورت تازه در دسترس قرار ندارد، لذا با تدابیر اندیشیده شده و راه اندازی فروشگاه اینترنتی چای عرضه آنلاین چای و معرفی این محصولات به شکل بهتری در حال انجام و فرصت خوبی را برای ارتباط مستقیم و خرید چای برداشت تازه و قیمت های بهتر و کیفیت های تضمین شده تری را فراهم نموده است. قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال بسیار مناسب و برای دریافت قیمت کیلویی چای فله می توانید در هر زمان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید چای فله درجه یک اصل

برای اینکه بتوان چای اصل و درجه یکی را در اختیار داشت لازم است تا به خوبی چای و درجه بندی آن را بشناسید. نمونه های چای فله به شکل راحت تری قابل تشخیص و شناخت بوده و برای خرید آن می توان با استناد به مراکز تخصصی در این زمینه که فعالیت همیشگی در این زمینه دارند اقدام نمود ضمن اینکه می توان از طریق مشاوره با کارشناسان آن نیز می توان اقدام نمود. قیمت چای فله سیاه و چای سبز تفاوت چندانی از سوی مراکز فروش چای شمال نداشته و کیفیت تضمین شده از یک چای اصل و درجه یک را می توان از سوی این مراکز تجربه نمود.

قیمت چای فله ایرانی

بازار فروش چای فله شمال ایران

بازار فروش چای فله شمال ایران مختص زمان خاصی نبوده و در تمام طول سال حتی زمانی که برداشت برگ سبز در زمستان را نداریم نیز می توان شاهد بود. در این بازار انواع چای های ممتاز تا ضعیف تر و نمونه های متنوع برای عرضه در بازار ذاخلی و نمونه چای صادراتی برای صادرات را می توان شاهد بود که قیمت چای فله صادراتی با توجه به نوع چای ها و حجم بالای تقاضا نسبت به نمونه های داخلی ارزان تر و حاشیه سودآوری خوبی را برای فعالین این حیطه به همراه دارد.

بیشترین نوسان قیمت چای را در ابتدای برداشت برگ سبز چای در بهار شاهد می باشیم و پس از آن نوسان قابل مشاهده ای را در چای های تولید داخل شاهد نمی باشیم. برای دریافت و استعلام قیمت چای فله ایرانی به صورت رقابتی مرکز فروش چای شمال از لاهیجان ارائه دهنده بهترین نرخ به متقاضیان چای می باشد.

خرید و فروش چای فله عمده

خرید و فروش چای فله عمده در بازار چای ایران بسیار رایج و سودآوری خوبی را به همراه دارد. فروشگاه ها و ارگان ها و سایر مراکز که نیازمند تامین چای می باشند می توانند بهترین انواع چای فله را به صورت نمونه های مرغوب ائم از چای سرگل، شکسته، چای ممتاز، چای ساقه، چای سنتی دستی محلی و… به شکلی مستقیم و بدون نگرانی در سریع ترین زمان خریداری و دریافت نمایند. چنانچه برای بار اول از مجموعه اقدام به خرید چای می نمایید توصیه می شود تا در حجم کمتر یعنی ۲۰ کیلو آغاز و سپس اقدام به افزایش حجم تقاضا نمایید. قیمت چای فله به دلیل فروش مستقیم بسیار مناسب و رقابتی ضمن اینکه کیفین عالی و تضمین شده ای را دارا می باشند.

قیمت چای فله

دریافت لیست قیمت چای فله ۱۴۰۲

در کارخانه های چایسازی ابتدا برگ های سبز چای از چایکاران خریداری و ارزش گذاری به صورت برگ درجه یک و درجه دو می شوند. سپس وارد پروسه تولید و خشک شدن شده و در نهایت با توجه سایز از الک های خاص که هر یک نمره یا شماره خاصی دارند عبور و نامگذاری و دسته بندی در هر گروه معین می شوند.

ارزش یا قیمت چای فله در کارخانه تعیین و سپس راهی بازار می گردد در طول این مسیر تغییرات مختلفی ائم از هزینه راه، واسطه ها، میزان عرضه و تقاضای بازار، نوع چای سیاه یا چای سبز بودن، خلوص یا غیر خلوص بودن تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی تاثیرگذار می باشند. برای دریافت لیست قیمت چای فله ۱۴۰۲ ائم از نمونه های چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه می توانید به صورت مستقیم از طریق این مرکز اقدام و بهترین قیمت چای اصیل ایرانی را دریافت نمایید.

مرکز چای ایران عرضه کننده بهترین انواع چای فله کیلویی ایرانی

در مکان ها و فروشگاه های مختلفی در سطح کشور چای در حال عرضه می باشد اما آیا تمامی آن ها خالص و مورد اعتماد می باشند. از آنجا که مصرف چای در بین ما ایرانی ها بسیار رایج و برای وعده های بسیاری در طی روز نوشیده می شود لذا سلامت و اصل بودن آن بسیار اهمیت داشته و لازم است تا فاقد هر گونه ماده اضافی ائم از رنگ و اسانس و مواد شیمایی باشد.

مرکز چای ایران عرضه کننده بهترین انواع چای فله کیلویی ایرانی به صورت عمده و جزیی بوده و قیمت چای فله به دلیل عرضه مستقیم بسیار مناسب و کاملا خالص می باشد. برای امتحان آسان چای تقلبی یا اصل یک آرمون ساده وجود دارد. اندکی از چای خریداری شده را در فنجان آب سرد بریزید اگر سریع رنگ پس داد تقلبی و اگر نه چای خالص است. چای اصل نهایت رنگ زرد کمرنگ همانند چای سبز را در فنجان آب سرد آزاد می نماید.

قیمت چای فله ایرانی

فروش عمده چای فله کیسه ای ۱۰ و ۲۵ کیلویی

چای های خشک از لحاظ سایز با هم متفاوت هستند به عنوان مثال چای قلم دارای ظاهر درشت و چای باروتی دارای ظاهر ریز می باشد. یا چای ممتاز دارای سایز متوسطی می باشد. هر چه دانه بندی ها دارای پیچش و وزن بیشتری باشند چای مرغوب تر و فضای کمتری را اشغال می نماید. چای های سبک نیز فضای بیشتری را اشغال می نمایند. فروش عمده چای فله کیسه ای ۱۰ و ۲۵ کیلویی و ۳۰ کیلویی در شمال ایران رایج و بدین طریق حمل و نقل آسان تری را خواهند داشت. قیمت چای فله ممتاز و چای قلم و چای شکسته و… متفاوت و برای سفارش خرید و دریافت قیمت واحد چای سیاه و چای سبز اعلای ایرانی می توانید همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای فله

فروش عمده بهترین چای فله لاهیجان

چای فله ای در ایران به صورت کاملا خالص و قیمت بسیار مناسب به بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام