بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / فروش چای بهاره گیلان درجه یک

فروش چای بهاره گیلان درجه یک

فروش چای بهاره گیلان درجه یک به قیمت کارخانه به صورت اینترنتی آغاز شد؟ برای خرید بهترین چای ممتاز بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان همین حالا اقدام نمایید. آیا می دانید قیمت انواع چای خشک بهاره در مرکز فروش چای ایرانی به صورت ارزان تر در حال عرضه می باشد؟

فروش چای بهاره

چای گیلان

چای یکی از محصولات کشاورزی منحصر به فرد در استان گیلان است که در نواحی مختلفی از آن کشت و تولید و کیفیت استاندارد و مرغوبی را دارا می باشد. شهر لاهیجان یکی از بهترین نقاط کشت چای و مرغوب ترین چای ممتاز بهاره را می توان در این نقطه جستجو نمود. گیلان موقعیت برداشت برگ سبز چای را در ۳ فصل بهار و تابستان و پاییز دارا بوده و برداشت چین اول بهاره شامل برترین نمونه ها می باشد. چای ایرانی علاوه بر بازار داخلی سهم صادرات نیز داشت و نمونه های چای صادراتی مرغوبی را نیز می توان در نواحی چایخیز گیلان جستجو نمود.

چای بهاره

گیاه چای در انتهای زمستان و با آب شدن برف ها آغاز به جوانه زنی نموده که این جوانه ها حاصل یک دوره استراحت ۴ الی ۵ ماهه هستند. لذا در این زمان بهترین مواد مغذی را در خود دارا می باشند. برگ های تازه جوانه زده دارای کرک های ریزی نیز هستند که حاوی رایحه چای در خود هستند. با آماده شدن برداشت برگ سبز چای در اواسط بهار یعنی اردیبهشت برداشت در نواحی چایخیز آغاز و چای خشک حاصل از این زمان بالاترین کیفیت را دارا است. چای بهاره به عنوان بهترین چای و فروش چای بهاره گیلان در این زمان به بالاترین میزان تقاضا در بازار می رسد.

فروش چای بهاره

ویژگی های چای های بهاره

  • گسی و تلخی دلنشین
  • رنگدهی خوب و مناسب
  • رایحه بالاتر نسبت به دیگر برداشت ها
  • دارای دانه های زرین که در دیگر نمونه ها قابل مشاهده نیست.
  • ارزش قیمتی بالاتر

بهترین انواع چای بهاره

به اولین و بهترین چای برداشت بهار، چای زرین با چای سرگل یا چای سرچین گفته می شود که حاوی دانه های زرین میانی چای است و از برداشت یک غنچه و دو برگ بالایی گیاه حاصل می شود. این چای تنها تعلق به اولین برداشت داشته و در سایر چین ها این چای را نخواهیم داشت. پس از این چای که در رده اول بوده چای ممتاز در رده دوم و سپس چای قلم سنتی بهاره در وهله بعدی و به عنوان بهترین انواع چای بهاره فروش بالایی را دارا می باشند.

فروش چای بهاره

خواص چای بهاره گیلان

  • آرام بخش
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • ضد درد
  • مراقبت از معده
  • پیشگیری از سکته
  • ضد تبخال و التهاب
  • دفع سموم بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد سرطان
  • پیشگیری از زوال عقل
  • ضد کلسترول و…

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت چای بهاره

  1. منطقه کشت
  2. شرایط جوی حاکم در طی رشد گیاه
  3. زمان برداشت (آفتابی یا بارانی بودن)
  4. انتخاب و برداشت بهترین برگ ها
  5. فاصله زمانی رساندن برگ ها به کارخانه
  6. شیوه و دمای لازم در تولید چای در کارخانه

فروش چای بهاره

فروش چای بهاره گیلان درجه یک

بسیاری از فروشندگان و مصرف کنندگان چای همواره به دنبال چای ارگانیک و خالص بوده تا طعم واقعی و خواص چای را تجربه و یا از فروش آن سود خوبی را تجربه نمایند. انواع چای بهاره از پیشنهادات عالی برای این افراد بوده که بهترین زمان تهیه آن از نیمه دوم و یا اواخر اردیبهشت می باشد. فروش چای بهاره گیلان درجه یک از سوی مراکز بسیاری در حال انجام است که بهترین حالت انتخاب مراکز فعال چای در نواحی چایخیز بوده تا بتوان بهترین نمونه ها را در اختیار داشت. مرجع چای ایرانی در لاهیجان تازه ترین و مرغوب ترین چای سنتی گیلان را ارائه و فرصت خوبی را برای خریداران چای در سراسر ایران فراهم نموده است.

قیمت چای خشک بهاره درجه یک گیلان

یکی از فاکتور هایی که خریداران چای های بهاره در کنار کیفیت مطلع هستند ارزش قیمتی بالاتر این چای ها است. کیفیت خالص و بالای این چای ها سطح استقبال از آن را افزایش و درجه بندی های متنوع رده بندی سبب شده تا هر خریدار بتوانند نوعی از این چای فصل بهار را انتخاب نماید. از قیمت چای خشک بهاره درجه یک گیلان در سال ۱۴۰۲ مطلع هستید؟ برای دریافت لیست قیمت چای سایه و چای سبز بهاره در هر زمان می توانید با ما در ارتباط تا مناسب ترین نرخ و بهترین کیفیت چای برداشت تازه سال و هر چین را تجربه نمایید. فروش چای بهاره، تابستانه و پاییزه مستقیم از لاهیجان در حال انجام می باشد.

فروش چای بهاره

خرید چای بهاره به قیمت کارخانه

چای از نوشیدنی های دوست داشتنی است که به شکل های مختلف سرو می شود اما بهترین حالت آن خرید یک چای خوب و خالص و نوشیدن به شکل تازه و استفاده از فواید آن می باشد. برای خرید چای، چای های مختلفی در بازار ائم از نمونه های وارداتی موجود هستند که زمان تولید طولانی از آن ها گذشته و حاوی مواد افزودنی چون رنگ و اسانس هستند. چای تولید ایران به بهترین شرایط در کارخانه های چایسازی در حال آماده شدن و عرضه بوده و شرایط عالی و خوبی را برای خرید و فروش و مصرف دارا می باشند. برای خرید چای بهاره به قیمت کارخانه همین حالا از طریق سایت مقابل می توان اقدام نمود. فروش چای بهاره هم اینک از طریق اینترنتی آغاز و انواع چای شکسته، چای ممتاز، چای قلم و… مستقیم و بدون واسطه در سراسر شهر های ایران در دسترس قرار دارد.

فروش بهترین انواع چای بهاره گیلان

ایران یکی از تولیدکنندگان چای به شیوه سنتی است که چای های تولید شده آن حاوی هیچ رنگ و ماده افزوذنی نمی باشد و چای های آن به طبیعی ترین شکل و با دم نمودن اصولی دارای بهترین رنگ و عطر و طعم می باشد. برخی از چایکاران محلی در شهر های چایخیز سهمی از برداشت برگ سبز را به تولید در منزل اختصاص و چای دستی و محلی را تولید که ظاهر درشت و طعمی دلنشین را دارا است. هم اینک در کنار خرید چای نمونه های کارخانه ای این بستر فراهم شده تا بتوان اقدام به سفارش و خرید این چای نمود. فروش بهترین چای بهاره و خرید بهترین انواع چای گیلان به صورت عمده و جزیی در حال انجام و کیفیت درجه یکی را دارا می باشند.

فروش چای بهاره

فروش چای بهاره ممتاز لاهیجان

چای ها دارای درجه بندی های مختلفی ائم از ممتاز و مرغوب تا کیفیت پایین تر هستند. تمامی تولیدات چای ایرانی کاملا خالص و با کیفیت بوده و تنها در درجه بندی و فصل برداشت از هم متمایز هستند و امکان انتخاب یک چای خوب برای هر خریداری میسر می باشد. چای ممتاز درجه بندی از چای است که امکان تولید در هر ۳ چین را دارا بوده و به عنوان پرفروش ترین چای شناخته شده می باشد که هم رنگدهی عالی و رایحه بی نظیر و طعم بسیار دلنشینی را دارد. اگر از مصرف کنندگان چای خارجی هستید انتخاب و خرید چای ممتاز ایرانی حتما به شما پیشنهاد می شود. فروش چای بهاره ممتاز لاهیجان هم اکنون در حال انجام و با ثبت سفارش عمده یا جزیی می توانید در کمترین زمان این چای اعلا را در محل مورد توافق دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام