بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / چای سرگل گیلان بهاره در فروشگاه اینترنتی چای شمال

چای سرگل گیلان بهاره در فروشگاه اینترنتی چای شمال

چای سرگل گیلان بهاره در فروشگاه اینترنتی چای شمال به صورت عمده و کیلویی عرضه می شود. قیمت چای سرگل ممتاز چه تفاوتی با سایر انواع چای ها دارد؟ فروش چای خوش عطر گیلان امسال با بهترین شرایط آغاز و سفارش اینترنتی چای در بین متقاضیان افزایش چشمگیری داشته است.

چای سرگل گیلان

 

چای در گیلان

چایکاری در گیلان یکی از مهم ترین شغل ها و خاک و آب و هوای این منطقه مستعد پرورش و در نتیجه کارخانه های چایسازی بسیاری در خطه های چایخیز آن وجود دارد. برداشت برگ سبز چای در ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز وجود داشته و عطر و رنگ و طعم چای گیلان با توجه به شاخصه های بدون کود و بدون اسانس از بهترین های موجود در بازار برشمرده می شود. دو چای سیاه و سبز از مهم ترین تولیدات بوده و می توان نمونه های سنتی چای را نیز که حاصل زحمات چایکاران محلی می باشد این روز ها با متقاضیان بالا شاهد بود.

چای سرگل گیلان

چای سرگل گیلان بهاره چیست و چه مشخصاتی دارد؟

همراه با آغاز بهار برگ های تازه روییده و نوظهور کوچکی از گیاه چای روییده که حاوی کرک و در نتیجه رایحه فراوان در خود هستند. با انتخاب بهترین برگ ها به اصطلاح یک غنچه و دوبرگ بهترین چای حاصل که به شکل طبیعی می تواند بالاترین میزان رایحه و رنگ و طعمی بی نظیر را از خود نمایان و در نتیجه درجه یک ترین چای سال را می توان در نمونه های برداشت بهاره شاهد بود. چای سرگل گیلان :

  1. وزین
  2. دارای سایزی متوسط
  3. رایحه بالا
  4. رنگدهی عالی
  5. طعمی گس
  6. حاوی زر و ساقه های کمی از چای
  7. بدون رنگ و اسانس
  8. مناسب جهت مصرف روزانه
  9. متناسب برای اکثر ذائقه ها
  10. به عنوان بهترین چای نام دارد.

چای سرگل گیلان

چای سرگل گیلان بهاره در فروشگاه اینترنتی چای شمال

مراکز عرضه چای در بهار خود را آماده ارائه بهترین چای این فصل نموده و همواره در تلاشند تا چای تازه را مستقیم در دسترس خریداران قرار دهند. اما همان طور که می دانیم تمام مناطق کشور مستعد تولید و پرورش گیاه چای نمی باشند لذا فرصت خوب خرید و سریع از طریق فروشگاه اینترنتی چای شمال فراهم و از این رو می توان انواعی از چای درجه یک را در کنار چای سرگل بهاره در فروشگاه اینترنتی چای شمال به صورت دست اول با کیفیت تضمینی و قیمت باورنکردنی در حجم های عمده و کیلویی تامین نمود.

قیمت و خرید چای سرگل گیلان بهاره درجه یک

با توجه به فعالیت بالای کارخانه های تولید چای در گیلان لذا این موقعیت وجود دارد تا چای های متنوع و رنج قیمت های رقابت را در این چای ها بیابید. قیمت و خرید چای سرگل گیلان بهاره درجه یک با توجه به نوع برگ های مصرفی، منطقه و.. متفاوت بوده و چای سرگل لاهیجان دارای قیمت و سطح کیفی بالاتری نسبت به سایر نمونه ها و از آنجا که برگ های چای در منطقه لاهیجان کرک های بیشتری دارند لذا می توان رایحه بالاتری را نیز در چای خالص و طبیعی این ناحیه شاهد بود که برای دسترسی به قیمت روز چای می توانید با مراجع تخصصی فروش چای در این شهر در ارتباط باشید.

چای سرگل گیلان

فروش چای طبیعی لاهیجان (سرگل بهاره گیلان)

فصل بهار که آغاز شروع برداشت چای در گیلان می باشد یکی از فرصت های خوب برای خرید چای طبیعی و خوب و با ارزش است. مصرف این چای برای تمامی افراد توصیه می شود تا کیفیت واقعی از چای درجه یک با بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید. چای سرگل گیلان بهاره در فروشگاه اینترنتی چای شمال لاهیجان در دسترس بوده و همواره آماده همکاری با متقاضیان جهت تامین انواع چای ارگانیک از نمونه های چای ممتاز، چای قلم سنتی، چای شکسته و… در کنار چای سرچین بهاره بوده و می توان از این موقعیت فراهم شده نهایت بهره را از کیفیت و سودآوری مناسبش از هر نقطه انجام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام