بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / انواع چای سیاه در ایران و خرید بهترین نوع چای

انواع چای سیاه در ایران و خرید بهترین نوع چای

انواع چای سیاه در ایران و خرید بهترین نوع چای را در معتبرین مرکز پخش چای شمال تجربه نمایید. آیا از زمان برداشت برگ سبز و قیمت چای ها مطلع هستید؟ چرا برای تامین دست اول انواع چای سیاه و سبز از مرکز فروش چای تیدا در لاهیجان اقدام کنیم؟

چای سیاه یکی از چای های مورد درخواست و مصرف در سراسر دنیاست که امروزه با تنوع شگفت انگیز و طعم و رایحه های حیرت آوری به بازار عرضه می شود. اما انواع اصلی چای سیاه کدامند؟

انواع چای سیاه

تولید چای سیاه در ایران

چای سیاه در ایران از بهترین برگ های سبز چای و طی عملیات کاملا سنتی با شیوه ارتدوکس یا رسمی تولید می شود که سبب خاص شدن و ایجاد رایحه و رنگی عالی در آن می گردد. تمامی چای های حاصل از تولید فاقد هر گونه رنگ و طعم دهنده بوده و با خیالی آسوده و تنها اندک زمانی دم نمودن می توان از بهترین کیفیت چای لذت برد. امکان تولید چای در ایران در نواحی محدودی امکان پذیر بوده و گیلان دارای امتیاز ۹۰% در کشت و تولید و مابقی ۱۰% متعلق به مازندران می باشد.

انواع چای سیاه

فصل های برداشت برگ سبز

  1. برداشت بهاره
  2. برداشت پاییزه
  3. برداشت تابستانه

اسم انواع چای سیاه در ایران

  • چای سیاه سرچین یا سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه

انواع چای سیاه

تفاوت انواع چای سیاه در چیست؟

  1. در فصل برداشت
  2. سایز چای ها
  3. نوع و کیفیت
  4. قیمت

فصل برداشت در کیفیت چای ها بسیار تاثیرگذار می باشد هر چه از برداشت بهاره فاصله می گیریم از رایحه و کیفیت برگ ها کاسته و بر خشبی بوده و رنگپذیری چای ها افزوده می شود. چای ها پس از تولید در کارخانه جهت نام گذاری و تعیین کیفیت از الک هایی خاص عبور داده و سرنوشت نهایی آن ها رقم می خورد هر چه چای ها ریز و پودری ارزان تر و هر چه پیچ دار و متوسط باشند ارزش قیمتی بالاتری دارند.

بهترین نوع چای سیاه چه نام دارد؟

هر چای در دسته و رده ای که قرار دارد شامل درجه ۱ تا ضعیف می باشد. برداشت چین اول چای در بهار اصطلاحا چای بهاره سرگل کیفیت برتری داشته و از سرشاخه های ابتدایی یا بالایی با نام یک غنچه و دو برگ تهیه شده و کیفیت بالاتری داشته و با اسم بهترین چای ایرانی نام دارد.

انواع چای سیاه

خرید بهترین انواع چای سیاه در بازار ایران

در بازار ایران با توجه به شرایط و موقعیت خاص در کنار چای ایران چای خارجی نیز عرضه می گردد اما چای تولید داخلی با بهترین شیوه و خالص ترین نوع عرضه و فاقد هر گونه ماده شیمیایی می باشد و حال آنکه در بسیاری از چای های وارداتی از سموم شیمایی و اسانس و رنگ استفاده می شود که گزینه مطلوبی جهت مصرف روزمره و در دراز مدت نمی باشند. برای اینکه انواع چای سیاه در ایران و خرید بهترین نوع چای را تجربه نمایید حتما توصیه می شود تا با مراکز فعال چای شمال در گیلان در ارتباط و همواره چای طبیعی و ارگانیک را مصرف نمایید.

بهترین برند های چای ایرانی کدامند؟

با توجه به موقعیت برداشت برگ سبز در ایران لذا برند های متعددی در حال فعالیت و عرضه انواع چای فله و بسته بندی به بازار می باشند. برندر را می توان در بازار موفق دانست که با استفاده از دانش روز و تکنولوژی و بسته بندی چشم نواز و دسترسی بهتر بتواند بازار رقابتی خوبی را ایجاد و موفقیت خوبی را کسب نماید. از برند های نامی چای ایرانی خوب و درجه یک می توان به اسامی زیر اشاره نمود.

  • چای رفاه
  • چای تیمن
  • چای تیما
  • چای نادری
  • چای نوشین
  • چای نیوشا
  • چای شاه پسند
  • چای لنگر
  • چای غنچه اصیل و.. اشاره نمود.

فروش انواع چای سیاه درجه یک با قیمت عالی

فروشندگان بسیاری را می توان در سطح بازار ایران مشاهده نمود که چای های متنوعی را عرضه می نمایند. برای تامین دست اول و عمده چای گزینه های بسیار خوبی امروزه به شکل راحتی فراهم شده تا بتوان انواع چای سیاه و چای سبز را در حجم های مختلف تهیه نمود. فروش انواع چای سیاه درجه یک با قیمت عالی را می توان در مرکز چای شمال در لاهیجان تجربه و بهترین چای بهاره ممتاز و سرگل و قلم و … را به شکلی بی دغدغه بدین طریق خریداری و حاشیه سود مناسبی را کسب نمود.

انواع چای سیاه

استعلام قیمت چای سیاه

مطلع بودن از نرخ چای می تواند تاثیر بسزایی را در حجم خرید داشته باشد. بدین رو مراکزی که همواره قیمت های مناسب تر و دست اول تری را ارائه می نمایند می توانند موقعیت خوبی را برای خریداران فراهم نمایند که با برداشت های متعدد و در دست داشتن قیمت روز انواع چای می توانند در تامین و ارائه خدمات بهتر نقش موثری را ایفا نمایند. برای دریافت قیمت چای می توانید تنها با ارتباط با کارشناسان ما از هر کجای ایران اقدام نمایید.

مرکز خرید آنلاین چای ایرانی خالص در سراسر ایران

با توجه به شرایط خرید در دنیای امروز لذا خرید آنلاین توانسته نقش مهمی را در ارائه خدمات به مشتریان نمایان کند. در این شیوه تولید کننده و خریدار رودروی هم قرار گرفته و این امکان فراهم شده تا دست واسطه ها کوتاه و خرید بهتری را تجربه نمود. مرکز خرید آنلاین چای ایرانی خالص در سراسر ایران شرایط خوبی را فراهم نموده تا تنها با یک ارتباط بتوان هم خرید عمده چای و هم خرید جزیی و کیلویی آن را تجربه نمود. انواع چای خالص ایرانی را فله و بهترین مارک از ما بخواهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی را در مجموعه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام