بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار دارد. مرکز فروش چای شمال انواع چای سیاه قلم بهاره، سرگل، شکسته و… را بصورت عمده ۳۰ و جزیی ۲ کیلویی عرضه می نماید. برای اطلاع از قیمت روز چای طبیعی با مجموعه مقابل همراه و از کیفیت های تازه، بالا با حاشیه سود مناسب بهره مند شوید.

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره

این چای حاصل دسترنج چایکاران شمالی از بهترین مزارع چای و تولید استاندارد در کارخانه های چایسازی می باشد. رنگ و رایحه چای سیاه ایران کاملا طبیعی و خالص و فاقد هر گونه اسانس می باشد. این چای از برگ های جوان چای که در بهترین شرایط اقلیمی رشد یافته اند طی فرآیند تولید رسمی در کارخانه حاصل می شود. نوع بهاره چای سیاه دارای خواص و رایحه بالایی بوده و کیفیت منحصر به فرد این چای از چین اول زبانزد و همواره مدنظر چایخوران حرفه ای چای ارگانیک قرار دارد.

  1. وزین بودن
  2. رایحه بالا
  3. دارای دانه های زرین
  4. طعم گس و تلخ از ویژگی های مهم چای بهاره نوع سیاه می باشد.

چای سیاه بهاره

تولید چای در لاهیجان

تولید چای در لاهیجان بسیار برای صنعت چای ایران مهم می باشد چرا که مبدا و منشاء کاشت چای از قدیم بوده و قطب عرضه و صادرات چای ایران نیز می باشد. تولید چای در لاهیجان به شیوه ارتدوکس بوده و همواره تمامی اصول و موازین بهداشتی و استاندارد در تولید این چای در نظر گرفته شده و عطر و طعم و رنگ بی نظیر این چای خالص را خاص و مورد تایید نموده است. از زمان های برداشت و تولید چای سیاه در لاهیجان می توان به بهار و تابستان و پاییز اشاره نمود.

خواص چای سیاه بهار

  • ضد سرطان
  • ضد ویروس
  • کاهش فشار خون
  • کاهنده غلظت خون
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • افزایش هوشیاری
  • آرامبخش
  • هضم آسان تر و بهتر غذا بدون سوزش معده و…

انواع چای سیاه بهاره

  • چای سرگل
  • چای ساچمه ای
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • جای دستی محلی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای های حاصل از برداشت چین اول بهار با عنوان چای سرچین بسیار محبوب و تقاضای خرید بالایی را دارا می باشند. نمونه های مرغوب از هر رده با عنوان ممتاز بوده و ارزش قیمتی بالاتری را نیز دارا هستند. چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور فراهم و تمامی تولیدات مستقیم، بدون واسطه با بهترین قیمت ارائه می گردند. انواع چای سیاه بهاره ایرانی به عنوان گزینه مطلوب خرید و فروش در بازار چای پیشنهاد می گردند.

خرید چای سیاه قلم بهاره لاهیجان بدون واسطه

واسطه ها در حیطه چای نقش بسزایی را در قیمت و افت کیفیت دارا هستند از آنجا که چای سیاه بیشتر از چای سبز دستخوش تغییرات فیزیکی در بازار می شود لذا لازم است تا از جای معتبر سفارش و خریداری شوند. نمونه چای قلم یکی از چای های محبوب و همراه با ساقه چای است که رایحه و خوش خوراکی بالایی داشته که برای خرید چای سیاه بهاره قلم لاهیجان بدون واسطه و مستقیم می توان از این شهر اقدام و دیگر نگران تامین چای درجه یک و خالص از نوع سیاه نبود.

چای سیاه بهاره

فروش بهترین انواع چای سیاه بهاره ایرانی لاهیجان

آیا با نام بهترین چای سیاه ایرانی آشنایی دارید؟ آیا تاکنون بهترین چای سیاه بهاره را مصرف نموده اید؟ برداشت های متعدد چای در شمال ایران سبب شده تا بتوان تنوع بالایی از چای ها را در اختیار داشت که هر یک به نوبه خود کیفیت منحصر به فردی را دارا هستند. به اولین چای حاصل از برداشت اولین چین چای در بهار چای سرگل یا بهترین چای گفته می شود پس از آن چای ممتاز و در رده سوم چای قلم قرار دارد که هر سه از انتخاب های بهینه و مدنظر می باشند. فروش بهترین انواع چای سیاه بهاره ایرانی لاهیجان هم اینک در حال انجام و خریداران می توانند چای اصل و سنتی اعلا را بدین شیوه در حجم موردنظر تامین نمایند.

خرید اینترنتی چای سیاه بهاره لاهیجان از شمال چای

موقعیت خوب پرورش چای در شمال ایران سبب شده تا خریداران همواره برای تهیه چای اصیل و سالم این منطقه را مدنظر قرار دهند. برای دسترسی هر چه بهتر و راحت تر امکان خرید اینترنتی چای نیز فراهم و خریداران فرصت خرید مستقیم چای از نواحی چایخیز گیلان را دارا هستند. چای سیاه بهاره، تابستانه و پاییزه تنوع و درجه بندی خوبی داشته و با هر رنج قیمت و کیفیت مدنظر می توان چای مورد درخواست را خریداری نمود. چای گیلان بهترین چای ایرانی و نواحی چایخیز در این استان زمینه خوبی را برای فروش چای در بازار داخل و صادرات آن فراهم نموده اند.

چای سیاه بهاره

سفارش خرید چای سیاه ۱۴۰۲ بصورت عمده و قیمت ارزان

عرضه چای فله و بسته بندی در بازار در حال انجام و همواره خریداران چای فله را در صدر اولویت صفارشات خود دارند. در خرید های عمده قیمت چای ارزان تر و در خرید های کیلویی چای قیمت بالاتری را با توجه به حجم دارا می باشد لذا خرید عمده چای می تواند سودآوری مناسب و خوبی را برای متقاضیان آن داشته باشد. سفارش خرید چای سیاه ۱۴۰۲ بصورت عمده و قیمت ارزان تر از سوی مراکز فعال در حال انجام و می توان در سریع ترین زمان اقدام به ثبت سفارش چای خوش عطر و طعم ایرانی نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی را در مجموعه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام